Lisää before-afteria

kansikuva (2)

Ensimmäinen kuva on otettu 3. marraskuuta. Toinen kuva on otettu 15. joulukuuta. Painan kummassakin kuvassa saman verran. Aikamoinen ero, eikö? En ole ennen tajunnutkaan, kuinka suuri ero siinä on, että tuleeko se paino läskistä, vai lihaksesta! Nyt taidan vähän muuttaa aerobisen ja lihaskunnon suhdetta, lihaskunnon osuutta lisäämällä. Ja edelleen sitä protskua! Unelmakroppa täältä tullaan! Kesä 2014 on edelleen tavoitteena 😉

Kommentit

23 kommenttia
Avatar

OHO! Wow!

Avatar

Mahtavaa emilia!:) itsekin olen huomannut saman kun tuskailin että paino ei putoa mutta oho pitää kuitenkin ostaa pienempiä vaatteita:) Sitä ei kannattaisi niin tuijottaa painoa vaan yrittää olla mahdollisimman terveen näköinen! Vielä kerran onnea emilia, olet hyvä roolimalli 🙂

Avatar

Vau!! Itekkin ostin tos lokakuun alussa salikortin ja kävin n. 4x viikossa ja sain jo paris kuukaudes ihan hyvin tuloksia. Mut nyt plussasin pari viikkoa sitten (nyt rv 7+1), ni innostus jotenkin kokonaan lopahti, enkä oo käyny ku hyvä jos kerran viikossa. Mitä mieltä ite oot kannattaisko vaan yrittää jatkaa niin kauan ku pystyy vai irtisanoo kuntosalijäsenyys? 😀

Avatar

Emilian mielipidettähän kysyit, mutta vastaanpa silti.

Jos ei ole mitään estettä liikkumiselle niin ehdottomasti kannattaa jotain liikuntaa, vaikka sitä salia, harrastaa oman jaksamisen rajoissa tietenkin! Itse en alkuun jaksanut liikkua, koska en juuri liikkunut ennen raskauttakaan, sitten kun huomasin, että painoa tulee kokoaika liikaa ja läskiä kertyi mahan lisäksi, olisin alkanut liikkumaan, mutta sitten en enään saanutkaan liikkua (lääkärin kielto) lopputulos oli +30kg ja tässä niitä yhä koitetaan vaivalla tiputella!

Avatar

Kelpaa tietty muidenkin vastaukset! 🙂 ite lopetin tupakan polton (se typerä teininä alotettu tapa, mäki ku muutki…) n. vuosi sitten ja sen seurauksena tuli suunnilleen 7 lisäkiloa. Varmaan vaan parempi yrittää jaksaa liikkua niin kauan ku pystyy. Ensimmäinen raskaus vaan kun on kyseessä niin kokoajan miettii mitä uskaltaa tehdä ja pelkää että jotenkin vahingoittais sikiötä.

Avatar

Raskauden aikana voi ja kannattaa harrastaa normaalia liikuntaa. Se pitää mielen virkeänä ja ehkäisee ylipainon lisäksi mm. raskausajan diabetesta. Lisäksi palautuminen synnytyksen jälkeen on nopeampaa.

Jos on aloittanut liikunnan ennen raskausta voi sitä jatkaa normaaliin tapaan (ainoastaan lajit jotka sisältävät putoamisvaaran tai nopeita suunnanmuutoksia kuten pallopelit kannattaa jättää pois!) ja jos ei ole ennen liikkunut tulee liikunta aloittaa kevyesti. Tsemppiä ja liikunnan iloa! 🙂

Avatar

Ei voi muuta sanoa kun, VAU! Kateellinen olen 🙂

Avatar

Uskomaton muutos tuossakin Emilia! Loit kyllä minuun paljon uskoa ja nyt voin jo ajatella että kyllä se kroppa sieltä kiinteytyy vaikka paino ei laskekaan. Salilla kun käyn melko usein. Tässäkin huomaa sen että lihas tosiaan painaa enemmän kuin läski. Mutta todella mahtavasti olet saanut kroppasi takaisin! En voi kun kadehtia vain 🙂

Avatar

Mihi sun peppu on kadonnu ?? Mut siis hienoa Emilia 🙂 <3

Avatar

Siinähän se on missä pitääkin. Kannattaa hei muuten miettiä pari kertaa ennenkuin painaa ”lähetä” nappia. 🙂

Avatar

Jenina varmaan tarkoitti sitä ”ghetto bootya”, josta Emilia valitti Erilaisissa äideissä 🙂

Avatar

On kyllä niin hieno saavutus! Mäki entisenä sm-urheilijana tässä ollu 3vuotta tekemättä mtn ni ny alkanu salil treenaa… pari kiloa pois ja nyt vaa sit lihasten kasvattamista 😉 treeni iloa sulle! Kummatkkn tähdätään siihen kesäkuntoon 2014! 🙂

Avatar

Huhuh, vau Emilia! Näytät nyt jo ihan loistavalta. Vaan muutamassa kuukaudessa olet onnistunut treenaamaan itsesi tuohon kuntoon! Minusta näytät nyt juuri täydellisen terveeltä ja hyvinvoivalta. Tsemppiä kuitenkin vielä treeneihin 🙂 Kunpa kykenisin itsekin samaan..

Avatar

Siis vau! Kiitos tästä postauksesta. En oo ikinä tajunnut että tommonen ero voi olla! Huh!

Avatar

Wau!! Mieletön muutos jo tossa vaiheessa! Itellä ollut jo jonkin aikaa tässä suunnitelmissa ostaa salikortti ja yrittää saada lihasmassaa ja kiinteytystä, mutta suunnitelmaksi se on vain jäänyt. :/ Täytyy nyt varmaan tehä se uuden vuoden lupaus!:)

Avatar

edelleen vau! kateellisena täällä katsellaan ja tohon kroppaan olisin kyllä niiin tyytyväinen =) että jospas minullakin tässä sitten piakkoin noin =)

Avatar

Ihan uskomaton tää muutos! Sä inspaat mua niin paljon 🙂

Avatar

Mullakaan paino ei ole tippunut kuin kilon. Mutta rinnanympäryksestä on kadonnut 12cm, vyötäröstä 6cm, lantiosta 8 cm ja reidenymp. 4 cm! 😀 Ihan huikeeta miten paljo lihasten kehitys vaikuttaa!

Avatar

Pakko kyllä sanoa, että mun mielestä toi before kuvakin näyttää hyvältä! Itse en ole ollut raskaana ja siltikään en näytä noin hyvältä kuin before kuva. Mut näistä kuvista saan itellekkin motivaatiota 🙂 Hyvä Emilia ja Rauhallista Joulua koko teiän perheelle.

Avatar

ihanaa huomata, että painokin on tavallaan vaan numeroita! tälläseen kiinteytymiseen pyrin itekkin parasta aikaa 🙂 tuli mieleen, mainitsitko missään aiemmassa postauksessa, käytötkö terveellisen ruokavalion lisänä mitään lisäravinteita? esim salin jälkeen mitään proteiinijuomia/jauheita kuten gainomaxia tms? 🙂

Avatar

Pakko kyl sanoo et sul on kauheen samanlainen sivuprofiili ku prinsessa victorial :–D

Avatar

hienosti olet kiinteytynyt! Mulla sama projekti menossa…

Laittaisitko painotietoja myös ja kutistetut sentit? Ne kiiinnostaisi, kun luulen olevani aika samankokoinen..

Avatar

Annappas Emilia jotain vinkkejä nettisivuista mistä saa henkilökohtasen treenisuunnitelman ja mahd paljon kotona ja vaunujen kans toteuttavia juttuja! Ei ole oikee mahd käydä salilla kun miehellä kolmivuorotyö ja harrastukset, mutta kroppa huutaa kiinteytystä. Laihdutettavaa mullakaa ei ole, mutta peppu-reidet-vatsa tarviis lihasta 🙂 Oisko vinkkejä?

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Lue seuraavaksi

Yhteistyössä