Beginning of Project Booty

Heippa vaan kaikille siellä ruudun takana, tuntuupa hassulta kirjoittaa aivan uutta blogia! Minä olen siis Emilia, kasvot Project Booty -blogin takana ja ajattelin nyt aloittaa tämän blogitaipaleen esittelemällä itseni ja kertomalla teille vähän treenihistoriastani ja tavoitteistani, sekä siitä mitä tämä blogi tulee sisältämään.

Olen 22 -vuotias ja asun Turussa poikaystäväni Topiaksen ja kahden lapsemme kanssa. Kirjoitan Mamalife -sivustolla MUTSIS ON. -blogia, jonka puolelta voitte lukea perhe- ja lifestylepostauksia, mutta tästä lähtien kaikki treeni- ja hyvinvointijutut tulevat löytymään Project Bootyn puolelta täältä Fit -lehden alta. Varmasti täältä tulee löytymään joskus myös jokunen postaus lasten kanssa treenaamisesta, mutta pääosin treeniblogini ja perheblogini jakautuvat samalla tavalla kuin elämäni muutenkin; kotona olen äiti ja tyttöystävä, mutta salilla unohdan kaiken muun ja keskityn vain treenaamaan.

 

Uusi-kansio2-2[1]

 

 

Lyhyesti ja ytimekkäästi esiteltynä treeniblogini tulee olemaan samaistuttava sarja postauksia höystettynä realistisilla keinoilla saavuttaa todellisia tuloksia. En ole mikään rautainen ammattilainen, enkä todellakaan itsekurista tunnettu huippusuorittaja, vaan ihan tavallinen tallaaja, kuten varmasti suurin osa teistä, jotka tätä luette. Tavoitteeni onkin rakentaa treeniblogi, jossa ei ole pintasiloittelua ja täydellisyyttä, vaan samaistuttava tyyppi kertomassa omasta treeniprojektistaan. Haluan tarjota treeniohjeita, ruokavinkkejä ja laihdutusneuvoja, jotka ovat jokaiselle mahdollisia. Netistä löytyy monta upeaa fit-blogia, joita itse aina katselen sillä fiiliksellä, että ”voi kun mäkin pystyisin tohon ja voisin tehdä noin”, mutta itse haluan tarjota sisältöä, joka saa lukijan ajattelemaan ”hei mäkin voin tehdä noin, mahtava neuvo”. Project Booty ei ole sekoitus täydellistä kroppaa, ikuista treeni-innostusta ja uskomattomia pikadieettejä. Project Booty on sekoitus suklaamorkkista, pysyviä laihdutustuloksia, unelmien vartalon tavoittelua ja treenikliseiden ryttäämistä.

 

Emilia Huttunen, Mutsis on -blogiin kuvauksia Elixiassa

 

 

Olen aina ollut urheilullinen ja harrastanut paljon liikuntaa, mutta toisen lapseni jälkeen aloitin treenaamisen aivan uudella tavalla. Ideologiani perustana ovat pysyvät tulokset järkevillä keinoilla ja Project Bootyssa tulen avaamaan niitä keinoja tarkemmin. Minulla on vielä jonkun verran painoa pudotettavana, mutta tässä loppuvaiheessa painonpudotus ei ole enää treenissäni niin suurena osana kuin lihasmassan kasvattaminen ja vartalon muokkaaminen. Kuitenkin tulen kirjoittamaan paljon laihdutusjuttuja siitä, miten olen tähän vaiheeseen päässyt, sillä tiedän monen janoavan vinkkejä! Tällä hetkellä ruokavalioni on sekoitus vähähiilihydraattista, semivegetarismia ja normaalia järkevää ruokaympyrää, mutta tulen kirjoittamaan täällä myös monista muista ruokavalioista ja niiden vaikutuksista laihdutukseen ja treenaamiseen.

 

Emilia Huttunen, Mutsis on -blogiin kuvauksia Elixiassa

 

 

Tavoitteenani on saavuttaa terve vartalo ja hyvät elintavat, päästä eroon selkä- ja polvikivuista ja tietenkin näyttää hyvältä. Haluan sen unelmien treenatun vartalon, josta oikein huokuu hyvä olo ja terveelliset elintavat! Alusta asti laihduttaessakin tavoitteeni oli saavuttaa treenattu kroppa menettämättä muotoja, etenkin pepun kohdalla. Joskus nuorempana vihasin isoa peppuani, mutta sitten opin pitämään siitä ja nyt rakastan sitä. Välillä vaan sen pukeminen on hankalaa, kun kaikki puristaa pepun kohdalta! Nyt kun suurin osa ylimääräisestä painosta on pudotettu, suurin missioni onkin saada peppu täydelliseen kuosiin, siitä blogin nimikin sitten syntyi. 2015 kesällä tällä mimmillä on rannalla katseita kääntävä bikinipeppu, sen lupaan itselleni!

Jos teillä on jo heti alkuun postaustoiveita niin niitä saa aina heittää! 🙂 Puhkun intoa treenikirjoittelujen suhteen ja pääni vilisee ideoita, uskon että tässä on nyt syntymässä jotain aivan mahtavaa!

Kommentit

20 kommenttia
Avatar

ihana takki! Mistä?

Avatar

Jee! Loistavaa Emilia! En malta odottaa vinkkejä 🙂

Avatar

Kiitos Nora! 🙂 kiva kuulla!

Avatar

Hei, seuraan sinun toista blogia, ja nyt laitoin tämän myös seuraukseen 🙂 mua kiinnostaisi kauheasti se treenaamisen aloitus raskauden ja synnyttämisen jälkeen. Täällä odotetaan esikoista seuraavan kuun loppuun syntyväksi, ja keväällä olisi hyvä jos ja kun tuleva mamma jaksaa huolehtia myös itsestä ja omasta kunnosta. Vinkkejä ja sun kokemuksia, vaikka tosin ymmärrän että me kaikki ollaan erilaisia 🙂

Avatar

Voisinkin tehdä siitä postauksen! 🙂 kiva että aloit seuraamaan!

Avatar

Jes, kauan olen etsinyt aiheeseen liittyvää blogia jota jaksaisi alkaa seuraamaan ja tämä vaikuttaa just etsimältäni ! En malta odottaa jatkoa 🙂 Tsemppiä taipaleeseen 🙂

Avatar

OMG mikä muutos…siis wau…mulla itselläni tuntuu olevan sellanen ikuisuusdieetti..aloitan..vedän kaksviikkoa täysillä ja sit taas käsi sipsipussiin ja perse sohvaan…mikähän siinäkin on ettei vaan saa sitä oikeeta modea päälle ja tyytyy vain ihailemaan toisten muutoksia ja ajatuksissaan vaan haaveilee siitä että oma kroppakin muovautuisi.

loisto blogi…seurailen jatkossakin 😉 Keep up the good work..

Avatar

Hei! Haluaisin kuulla ajankäytöstä! Teetkö itsellesi eri ruuat kun muksuille? Missä välissä? Ja koska treenaat? Onko mahdollisuus kutsua lapsenvahti vai vuorotteletteko miehesi kanssa? Itse olen uudella paikkakunnalla ilman ketään lapsenvahteja, salilla ei lapsiparkkia eikä sekään oo sit kiva kun puoliso tulee töistä kotiin väsyneenä niin jättää lapsen vaan ja ite lähtee menemään.. ei jää paljon yhteistä aikaa jos joka ilta jompikumpi on treenaas. Polvivaivaisena kiinostaisi kuulla alakropantreeneistä jotka rasittaa mahdollisimman vähän polvia! tsemppiä tällekkin blogiuralle!

Avatar

Sohvaperuna ilmoittautuu. Mua ainakin kiinnostaa että miten voitit pelon salille menosta? Tai oliko sulla sitä? Ite en ainakaan innostu lähteen salille kun en osais käyttää niitä laitteita ja oisin ihan nolo siä (eli jotain salietikettiä vois saada myös!) Nii ja just ku tuntuu et salilla käy vaan ne jotka on jo laihoja ja lihaksikkaita et miten ite kehtais mennä kun on mahaa ja reittä vaikka muille jakaa.

Avatar

Jes
Tälläistä blogia olenkin toivonut ja etsinyt. Itse olen pitänyt treenaamisesta mutta raskauden myötä se jäi. Poika täyttää kohta 2kk ja minulla on kova into päästä jo urheilemaan. Varmasti seuraan mielenkiinnolla juttujasi. Itse en varmaan vielä osaa salille lähteä mut kotona vauvan kanssa voisin ruveta treenailemaan mahdollisuuksien mukaan 🙂

Avatar

Heippa! Oon lukenut anonyymisti sun blogia kaaaaaaaaaaauan. Rakastan sun blogia! Tykkään itse erityisesti siitä, että sun tekstit ei ole tyyliltään sellaisia ”Perhe-elämä on täydellistä ja ah- elämä on niin ihanaa koko ajan”, jne. Eli siis tykkään lukea sun kirjoituksia joissa on aitoja fiiliksiä ja tapahtumia. Ja oon niin iloinen siitä, miten paljon rakkautta sun lapset ovat saaneetkaan sulta. Toivottavasti mä osaan olla joskus yhtä rakastava äiti mun lapsille! Siis kommenttina sun MUTSIS ON-blogille! 🙂 Tsemppiä hurjasti tähän uuteen blogiin! 🙂 🙂 🙂

Avatar

Heip!
Ihanaa aitoa blogia. Jee. Haluisin postauksen miten sä sitä bikininpeppua aiot reenata 😉 pepun kasvatus vinkit otetaan vastaan haha. Tsemppiä!

Avatar

Käyn päivätöissä ja kun haen 1,5-vuotiaan lapseni hoidosta, alkaa toinen työ: ruokailut, leikit, iltapesut, nukkumaan laittaminen. Siihen päälle vielä kotityöt (ruuanlaitto, pyykkäys, siivous jne). Mieheni tekee vaihtelevaa työpäivää ja joskus päivä voi hänellä venyä pitkäksi, jolloin olen vastuussa kaikesta!! Jostain pitäisi löytää myös omaa aikaa hengähtää ja levähtää pitkän päivän jälkeen ja monesti pääsen istahtamaan 20-21 aikoihin, joten kukapa siinä enää jaksaa alkaa jumppaamaan tai lähtemään lenkille. Kaipaisin vinkkejä ajankäytöstä ja vinkkejä miten voisin kiinteytys/laihdutusprojektia soveltaa kotona (ilman että täytyisi lähteä salille, aivan mahdoton ajatus tässä vaiheessa oravanpyörää). Hatunnosto Sinulle, olet upea nainen! Ja tää tulee todellakin tarpeeseen, en jaksa täydellisten fitness-naisten blogeja, blaah..

Avatar

Onnea tällekin blogille!!! 🙂 Erittäin tervetullut tuollainen ”tavallinen” treenausblogi tavallisille ihmisille! Just terveellisiä ruokavinkkejä, hyötyliikuntavinkkejä arjen keskelle, lantio-reisi-pakara -alueen treenivinkkejä..

Avatar

Samaa mieltä muiden kanssa. Ihanaa lukea tavallisen ihmisen kuntoilusta ja laihdutuksesta. Terv. Typy, joka ei ole koskaan käynyt ryhmäliikuntatunneilla, mutta haaveilee niistä hartaasti. 🙂 ps. Postaus salille meno-kynnyksestä ja uusista lajeista joissa on aivan noviisi itse, kiinnostavat minua. Miyen uskaltautuisin ryhmätunneille?

Avatar

eivitsit mikä kroppa!! peukkua sulle!

Avatar

Kiva tavallisen tallaajan blogista! Olen myös yhden lapsen äiti, 1v pikkumies, ja elämäntavat laitoin uusiksi pojan syntymän jälkeen. Painoa lähtikin 40kg ja olen nyt onnellisempi ja voin hyvin. Tuntuu että välillä katsotaan kieroon kun treenaa yli 10h viikossa..ootko kokenut samaa? Mitrn yhdistää äitiys ja tavoitteellinen treenaminen?

Avatar

Vau, mahtavalta näyttää sun muutos! 🙂 Paljonko oot laihduttanut, ja missä ajassa? 🙂

Avatar

hei! luin, että noudatat vähähiilihydraattista ruokavaliota. noudatan sitä itsekkin, aika tiukalla linjalla (hiilarit max 40g/pvä, joskus 20g/pvä). Voisitko tehdä postauksen kyseisestä aiheesta, kuten paljonko itse syöt hiilareita, rasvoja ja proteiineja? paljonko saat päivässä kaloreita? 🙂 muuttuuko nämä makrot päivinä, jolloin treenaat?

Kiitos etukäteen!

Avatar

En tiedä huomaatko tätä kommenttia ikinä, mutta ajattelin silti laittaa kiitokset tähän ekaan postaukseen, josta löysin itselleni motivaatiokuvan. Nimittäin tuo eka kuva, missä näkyy aloitus, ja mihin olit jo päässyt. Tuli heti mieleen, että miusta on tuohon samaan. Mie saan myös tuon samankaltaisen vatsan litteäksi, kun tarpeeksi teen töitä. Kiitos 🙂

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Lue seuraavaksi

Yhteistyössä