Kaiken maailman omegat

Kirjoitin Project Bootyn puolelle vähän lisäravinteista ja halusin täällä puolella avata siitä vähän toista puolta! Liittyen tähän omaan pahaan olooni nimittäin. Olen nyt käynyt siellä labroissa, mutta odottelen vielä tuloksia, enkä siis tiedä vielä, mikä diagnoosiksini oikein tulee, mutta halusin joka tapauksessa kokeilla vielä hyvinvoinnin parantamista luonnollisilla keinoilla. Tilatessani nyt siis treeniä ja hyvinvointia ajatellen lisäravinteita ja superfoodeja, ajattelin panostaa niissä myös siihen henkiseen puoleen. Kunhan pakettini saapuvat, aloitan kehon varastojen täydennyskuurin siinä toivossa, että mieliala ja henkinen ja fyysinen jaksaminen paranee, enkä tarvitsisi lääkkeitä. Tätä ajatellen alan nyt syödä taas isompaa annosta d-vitamiinia ja rautaa, sekä uutena multivitamiinia, omegaa, sinkkiä, macaa ja tyrosiinia. Lisäksi aion keskittyä enemmän ravinnon laatuun ja mikroravinteiden saamiseen ruoasta, mutta koska hektinen elämäntyyli ei oikein anna aikaa keskittyä jokaiseen ateriaan niin tämä on kuitenkin parempi kuin ei mitään. Mutta näistä sitten lisää treeniblogin puolella! Jos teitä vain kiinnostaa niin täällä puolella voisin kuitenkin sitten raportoida vaikutuksia tähän henkiseen puoleen? Ellette ole jo aivan kyllästyneitä koko aiheeseen!

MUTSIS ON (2)

Kommentit

5 kommenttia
Emilia Huttunen

Ihmisen kehohan ei omegaa tuota itsessään, joten ruokavaliosta tai lisäaineena sitä on tärkeää saada 🙂 Tietenkin kaiken kanssa pitää olla tarkka, että löytää juuri sen oikean annostuksen, eikä ota mitään liikaa.

Avatar

Hienoa Emilia, toivottavasti vointisi kohenee! Jollet pidä tätä liian ”höpö höpö juttuna” niin kannattaa myös kokeilla esimerkiksi Lifestä saatavaa ruusunjuurta. Sillä on pidistävä ja mieltä nostattava vaikutus ja ainakin muhun se on toiminut. En osaa sanoa, auttaako ruusunjuuri vai siihen uskominen enemmän, mutta ei muutaman euron paketti ainakaan taloutta kaada, jos haluaa kokeilla! Mutta noikin on jo hyvä startti, tsemppiä loppusyksyyn 🙂

Avatar

Mä ainakin nappaan tästä itselleni vinkin. 😉

Emilia Huttunen

Kiitos vinkistä, pitää kokeilla varmaan tuotakin! 🙂

Avatar

Voi hyvät ihmiset! Älkää syökö Omegaa jos teillä ei ole todettua verenkiertohäiriötä! Leikkaussalin sairaanhoitajana kerron, että se lisää huomattavasti vuotovaaraa ja varmasti yksi syyllinen voi olla myös jos on runsaat kuukautiset. Lähinnä kuitenkin pidemmäksi ajaksi tauotettava lääke, jos tulee suunniteltuun leikkaukseen. Mutta en tahdo edes ajatella, jos joutuu onnettomuuteen (yleensä arvaamattaan), kuinka verenvuoto saadaan tyrehtymään. Lisäksi tätä lukee varmasti useampi raskaana oleva, joille sitä ei erityisesti tämän takia suositella. Anteeksi avautuminen 😀

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Lue seuraavaksi

Yhteistyössä