Päivän fiilis

Motivation-My-Face-After-I-Workout-Meme-e1419396560351

 

 

Tämä kuvaa täydellisesti 😀 Muita joille tulee hirveä himo kaikkeen herkulliseen treenin jälkeen? Oletteko löytäneet siihen jotain apua?

Kommentit

4 kommenttia
Avatar

Lehtikaalisipsit! Myös porkkaoista uunissa tulee hyviä… Eli siis kaikki mihin tulee suolaa ja oliiviöljyä ja rapisee suussa niin kelpaa, yritän vaan löytää paremman vaihtoehdon kuin sipsit.
Oon myös koukussa riisikakkuihin ja saan syödä niitä välipalalla ja iltapalalla. kohtuudella. Melkein ainakin 😀

Avatar

Kohtalotoveri ilmoittautuu… Mulla auttaa vähän se, että syö riittävästi ”oikeaa ruokaa” pitkin päivää ja ennen treeniä, muistaen myös hyvät rasvat. Ei tuu nälkäromahdusta heti treenin jälkeen. Ruokaa pitää saada siitä huolimatta tunnin sisään treenistä, hyvänmakuisella palkkarilla vähän saa lisäaikaa, jos ruoka ei ole heti valmis. Herkkuhimoa yritän pitää kurissa siten, että syön ”terveellisiä herkkuja” usein, kuten hyvänmakuisia smoothieita, Chia-vanukasta ja banaanilettuja☺️

Avatar

Mulla tulee herkkuja mieli vaan oikeestaan sillon kun oon nälkäinen 😀 Sen takia oon tehnyt niin, että esim jos kaupassa tekis mieli ostaa suklaata niin lähden ensin kotiin ja syön ja jos senkin jälkeen tekee mieli suklaata niin oon oikeutettu hakemaan sitä kaupasta. Harvemmin syömisen jälkeen enään makeeta tekee mieli mutta jos tekee niin tuleepahan käveltyä vähän enemmän 😀

http://marye-itsallaboutme.blogspot.fi/

Avatar

Mulla tekee ihan tolkuttomasti aina mieli mäkkiä, subia, pitsaa… Mitä tahansa rasvasta 😀

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Lue seuraavaksi

Yhteistyössä