Hakutulokset

  1. P

    Haaveena vauva 2025

    Kiitos kun jaoit oman tarinasi ovuloimattomasta kierrosta. Mulla nyt kierto on jo lähemmäs 70 päivää, mut sitä punaruskeeta tulee, niin luotan, että se jossain välissä loppuu ja alkaa uus kierto. Okei, eli oireita saattaa olla, mut ei välttis johdu sit siitä pcos:ista.😅 Nooh saa nähä mikä on...
  2. P

    Haaveena vauva 2025

    Oi mahtavaa. Onnea tosi paljon!!🥰
  3. P

    Haaveena vauva 2025

    Tohon vauvanhoitamamiseen, onhan se ihanaa päästä olemaan vauvan lähellä. Jos siitä ei ole haittaa vauvan äidille tai sinulle, on varmasti vauvan äiti kiitollinen avustasi. Mutta varmasti se lisää myös omaa kaipuuta omaa vauvaa kohtaan. Tällä palstalla kaikilla on sama toive: saada oma vauva...
  4. P

    Haaveena vauva 2025

    Lääkäri teki gynekologisen testin, kaikki on kunnossa, joten epäili, että kyseessä olis ovuloimaton kierto ja varotti, et sitä punaruskeeta saattaa tulla vielä pari viikkoa😅 Oletan, että sen jälkeen sit kierto jotkuis normaalisti. Lääkäri laittoi labraan lähetteet, tutkitaan pcos hommat ja myös...
  5. P

    Haaveena vauva 2025

    Toivon kyllä vaan, että pääsis uuteen kiertoon. En oo kyllä saanut ovista kiinni, en oo sitä oikeen tikutellut, muutama kierto sitte yritin, mut en saanut viivoja näkyviin. Huomenna olen menossa noista hormooniasioista lääkäriin, saa nähä selviääkö sieltä mitään.
  6. P

    Haaveena vauva 2025

    Täällä tilanne pysynyt samana. Tosin nyt on parina päivänä tullut pyyhkiessä vähän sellaista punaruskeeta, siteisiin ei tuu mitään. Menkkakipumaista jomotusta ollut myös sen pari päivää. Oliskohan vihdoin ne menkat tulossa? Onko muilla samanlaisia kokemuksia, että on piiiiitkä kierto (tällä...
  7. P

    Haaveena vauva 2025

    Ymmärrän kyllä tosi hyvin. Itteä tässä turhauttaa Flowta kattoo joka päivä, kun se muistuttelee, et menkat myöhässä. Tänää jo menkat myöhässä 19 päivää😅 jotenki tällä nimenomasella hetkellä tuntuu, etten ikänä tuu saamaan lasta. Eihän toki meillä oo yritystä takana, kun puolisen vuotta, mutta...
  8. P

    Haaveena vauva 2025

    Kuulostaa tutulta nuo vatsaoireet. Mulla oli kesä ja syksy -22 huonoa aikaa mahan takia. En voinu lähes kolmeen kuukauteen syödä mitään, ku aina alko oksettaan. Pahimpina hetkinä en ees voinu mennä keittiöön, ku alko heti oksettaan. Sillon mulla tutkittiin kaikki ja mitään ei löytyny. Lopulta se...
  9. P

    Haaveena vauva 2025

    Ei tarvii anteeksi pyydellä. Aina välillä on tarve purkaa tuntemuksia, varsinkin näin puolianonyyminä. Aina se on ikävää, jos joku kommentoi toisen kehoa. Ei tämäkään mitenkään edes kysynyt ensin, että oletko raskaana, vaan heti oletti niin.😅 Ei saisi välittää muista tai muiden kommenteista...
  10. P

    Haaveena vauva 2025

    Voimia ja haleja sinne. 😊Varmasti miehelläsikin pyörii päässä paljon kaikkea. Ehkä hän tarvii aikaa ensin, että saa asian käsiteltyä yksin ja vasta sitten pystyy puhumaan sinulle
  11. P

    Haaveena vauva 2025

    Okei, kiitti tästä. Pitääpä tutustua aiheeseen
  12. P

    Haaveena vauva 2025

    Tosta stressistä vielä, tosiaan mulla koko opintojen ajan on ollu sitä, se on aiheuttanu unettomuuden ja sappikiviet (leikattiin viime syksynä). Mulle se on jotenki niin normaali olotila, etten sitä enää huomaa, koskaan ennen se ei oo mun menkkoihin vaikuttanu. Yritin tässä vähän vähentää...
  13. P

    Haaveena vauva 2025

    Toivotaan parasta. Kovasti tsemppiä sinne! Iso virtuaalihali sinne myös!☺
  14. P

    Haaveena vauva 2025

    Sitä itekkin oon miettinyt, mutta ihmettelen vain, kuinka paljon stressillä voi olla vaikutusta. Onko muilla kokemusta stressin vaikutuksesta kehoo tai kuukautiskiertoon? Niin ja voisin liittyä listoille @Puolijalopeura, ya 10/23, 1. lapsi Kiertopäivä heittelee nyt 40/26-32
  15. P

    Haaveena vauva 2025

    Hellurei, täällä uusi haaveilija. Olen seurannut keskustelua taustalla ja pitkän aikaa. Mutta nyt uskalsin hypätä mukaan itsekin. Vähän taustaa: olen 24-vuotias, pian täytän 25. Kumppani on minua vuoden vanhempi. Ehkäisyn jätin lokakuun lopussa ja siitä tasan kuukauden päästä alkoivat menkat...

Yhteistyössä