Hakutulokset

  1. T

    Marraskuiset 2024

    Käytiin ultrassa (12+5, tosin ruuvattiin laskettua aikaa sitten huimat kaks päivää ja nt-ultra olikin 13+0) ja molemmilla näytti olevan asiat hyvin. Näytän siltä kuin oisin menossa just rakenneultraan. Seuraava ultra 4 viikon päästä, kasvuja seurataan sen jälkeen aika tiiviisti.
  2. T

    Marraskuiset 2024

    Näkyy, jos yhtään osaa kattoa. Ei oo ikinä näkynyt näin selvästi näin aikasin. Onneks on lähinnä löröjä vaatteita, ni mahtuu toistaseks. Ja no, uikkareissa ei tarvi osata ees kattoa.
  3. T

    Marraskuiset 2024

    Mä luulen ja sain myös vahvistusta arvelulleni, että nää johtuu siitä, että on jo viis kertaa kohtu venynyt ihan kunnolla ja nyt kasvaa vielä nopeemmin. Kivuton, mutta vähän kiristävä tunne kohdussa ja se kovettuu sillon. Ekasta meni ties miten pitään, että rekisteröin ees semmosten...
  4. T

    Marraskuiset 2024

    Mä luulen ja toivon kanssa, että alkaa vähän hellittää. Ihan kaikesta syömisestä ei tuu välittömästi totaalisen kammottava olo. Mutta huoh, noi harkkasupistukset kyllä välillä vähän jännittää, teinkin niistä facebookiin omv:lle ahdistupostauksen anonyymisti, kun monikkoryhmiin ei huolita näin...
  5. T

    Marraskuiset 2024

    Ja vielä ku oli aina kuvitellu, että kyllähän siellä nyt varmaan hengissä ollaan, jos kerran pahoinvointiakin on. Hehheh. Hyvin sujuvasti voi yrjöillä ties minne mäkkärin parkkikselle myös ilman sykettä, kun istukka on edelleen kiinni. Eilen oli vähemmän karmee olo ja olin pihalla suurimman osan...
  6. T

    Marraskuiset 2024

    Tää kanssa vähän pelottaa, se yjööminen tai melkein yrjööminenkin on aika kuluttavaa, ku iso osa päivästä on ihan poissa pelistä. Mulla ihan oikeesti eka ajatus sillon sen edellisen kanssa oli, että oon turhaan ykäilly ja ollu toimintakyvytön viikkotolkulla. Se varsinainen suru iski vasta sen...
  7. T

    Marraskuiset 2024

    Mut on sitä ehtiny nt-ultraan mennessä haaveilemaan jo hirveesti pidempään, kun mä taas sain tietää, että ei oo sykettä, jo 8+5. Olin tosi huojentunut siitä, että se ultraava kätilö oli töissä ja saatavilla, ni ei menny niin pitkään siinä selviämisessä.
  8. T

    Marraskuiset 2024

    On se kyllä aikamoinen toimenkuva. En hae tota paikkaa, ihan tää syljen kakostelu riittää mulle. Mä näin just unta, et tein tällee 10+5 negatiivisen raskaustestin ja revin pelihousuni, koska ajattelin unessani, että mä en kolmatta kertaa ala ottamaan pelkkää raskauspahoinvointia. Sitte heräsin...
  9. T

    Marraskuiset 2024

    Mutta voi että mä tykkään, ku täällä saa ns. palvelua neuvolassa, siis labra-ajankin terkka varas mulle, kysy vaan, että varaako heti vai haluanko varata ite ja tartuin tilaisuuteen. Inhoon kaikkea varaamista ja ne meinaa aina jäädä roikkumaan, joten ihan loistavaa ❤️
  10. T

    Marraskuiset 2024

    Mä todennäkösesti pysyisin vielä joltisesti kasassa kotiin asti, tai edes parkkipaikalle, musta oli jotenki tosi kiusallista itkee terkalle, tiedä mikä tunnelukko sitten. Pidin kulissit tk:ssa ja menin sitte autoon itkemään. Mut joo, ois se kyllä vielä paljon hirveempää jossain nt-ultrassa...
  11. T

    Marraskuiset 2024

    Toi määrä oksentamista käy kyllä jo ihan työstä. Sokerirasitukseen sit jotain kivaa tekemistä mukaan, et saa ees vähän ajatuksia muualle siitä litkusta ja sen pitämisestä sisällä...
  12. T

    Marraskuiset 2024

    Mutta mulla on nyt aika ultraan! Posti jopa toi kutsun, olin ihan valmis soittelemaan polille ja tivaamaan, että saanhan tietää ajan ennen ku se on... 12+5 taitaa ajottua se ultra. Ihan ok siihen nähden, että kävin neuvolassa ekaa kertaa vasta 9+6. Pitää vielä koittaa saada mies mukaan ja lapset...
  13. T

    Marraskuiset 2024

    Hyvä, että pysynyt kuitenkin hoidolla balanssissa 👍
  14. T

    Marraskuiset 2024

    Mä mahdun just siihen pieneen porsaanreikään sokerirasitusta koskevissa ohjeistuksissa, et yks on tehty aikoinaan, oli priimaa, ei sukurasitteita ja aiemmissa raskauksissa ei mitään radiin viittavaa, joten mä en ole menossa sokerirasitukseen. Lupasin kyllä neuvolassa, että jos yhtään mitään...
  15. T

    Marraskuiset 2024

    Mahtavaa! 😍
  16. T

    Marraskuiset 2024

    Onnittelut ❤️
  17. T

    Marraskuiset 2024

    Uskon, itelle se keskenmeno tarjos sellasen pienen välähdyksen siitä tuskasta, mitä monet joutuu käymään paljon perusteellisemmin läpi. Varmaan kyllä tosi kuumottavaa toi pahoinvoinnin hellittäminen yhtään, vaikka tietääkin, että se voi olla tossa kohtaa ihan normaalia... Mulla pahoinvointi...
  18. T

    Marraskuiset 2024

    Vaikka osasin arvella, että rautavarastot on aika nollilla ja hemppakaan tuskin ihan taivaissa, ni silti jotenkin tuntu, ettei näin "vanhana" uskalla enää yhtään lykätä, että kattoo vaan tärppääkö. Ainakin omalla äidillä alkoi vaihdevuodet suht aikasin, eikä muutkaan naispuoliset sukulaiset nyt...
  19. T

    Marraskuiset 2024

    Varmasti jättää jälkensä, jos joutuu lapsettomuuden kanssa painimaan. Ja se keskenmeno kyllä järkyttää jotenkin aika perusteellisesti omaa turvallisuuden tunnetta raskauden suhteen. Pahoinvoinnit mulla on kyllä ykkösten kanssa olleet aika vaihtelevia, mutta silti sitä kuvitteli, että osais...
  20. T

    Marraskuiset 2024

    En edes viitsinyt soittaa neuvolaan ennen ku 8+1. Oli jotenki niin sellanen olo, että ei kiinnostanu hirveesti miettiä koko asiaa ja ultra ei ois yhtään lohduttanut aikasemmilla viikoilla, mitä edellisessä syke loppui...

Yhteistyössä