Raskaus Odotusaika
15/08/2013

Kaksplussan äitiysjooga: Portti-liike

Kaksplussan äitiysjoogasarjassa on vuorossa portti-asento, joka venyttää kylkiä ihanasti.

Kaksplussan äitiysjooga: Portti-liike

Kaksplussan äitiysjoogasarjassa on vuorossa portti-asento, joka venyttää kylkiä ihanasti.

Kaksplussan äitiysjoogasarjassa on vuorossa portti-asento, joka venyttää kylkiä ihanasti.

  • Asetu polviseisontaan.
  • Polviseisonnasta ojenna oikea jalka suoraksi sivulle ja laske vasen käsi lattiaan.
  • Nosta oikea käsi suoraksi ylös ja taivuta vartalo sekä käsi vasemmalle.
  • ”Halaa” vauvaa jännittämällä lihaksia vauvan ympärillä ja venytä kylkeen pituutta.
  • Nosta alempaa kylkeä ylös ja paina hartioita pois korvista.
  • Pysy kolme hengitysparia ja toista toiselle puolelle.
  • Liike venyttää ja vahvistaa keskivartaloa ja antaa ihanan venytyksen koko kyljen pituudelle.

Muut äitiysjoogaliikkeet:
Pyramidi
Alaspäin katsova koira
Tuoli
Kissa

Avainsanat

Kommentit

Oma kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.