Eikö olekin mielenkiintoista miten kaikki haluaa yhtäkkiä olla kilttimiehen kavereita?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sana on päässyt leviämään että tänne tarvitaan yksi tai kaksi tekijää ja olen mukana rekryssä. Viimeisten neljän päivän aikana olen saanut kaksi yhteydenottoa sähköpostiin ja Instaan missä "vanha kaveri" yrittää töihin kauttani. Todelisuudessa en juurikaan ollut tekemisissä näiden kanssa opiskellessa tai sen jälkeen 🤣
 
vierailija
Sana on päässyt leviämään että tänne tarvitaan yksi tai kaksi tekijää ja olen mukana rekryssä. Viimeisten neljän päivän aikana olen saanut kaksi yhteydenottoa sähköpostiin ja Instaan missä "vanha kaveri" yrittää töihin kauttani. Todelisuudessa en juurikaan ollut tekemisissä näiden kanssa opiskellessa tai sen jälkeen
Miten kommentoit tätä?
 
vierailija
Kuka hölmö palkkaa nuoren naisen? Jos ei ole kuukautiskipuja, fibromyalgiaa, migreeniä tai nuhaa niin sitten on raskaana, lapsi kotona sairaana jne. Ei kiitos.
Olen ymmärtänyt, että naisilla on samasta työstä pienempi palkka kuin miehillä. Kysymys siis kuuluu, kuka hölmö palkkaisi miehen, jos säästää naisen palkkaamalla esim. 20 prosenttia palkkakustannuksista. Vastaus: sellainen työnantaja, joka ei osaa laskea.
 
vierailija
Olen ymmärtänyt, että naisilla on samasta työstä pienempi palkka kuin miehillä. Kysymys siis kuuluu, kuka hölmö palkkaisi miehen, jos säästää naisen palkkaamalla esim. 20 prosenttia palkkakustannuksista. Vastaus: sellainen työnantaja, joka ei osaa laskea.
Tuo "naisen euro on 84 senttiä" ei pidä paikkansa vaan johtuu siitäettä naiset hakeutuu useammin matalapalkka-aloille.
 

Yhteistyössä