K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole ikinä ymmärtänyt tuota teoriaa. Ei mulla vaan tule yhtään.
Lisään tähän että voisin muuten perustella tätä omaa näkemystäni tarkemminkin, mutta tämä vastakkainen mielipide vaatisi sellaisten asioiden analysointia mitä en halua lähteä täällä ruotimaan. Voin kyllä muiden mukana arvailla onko joku ehkä kiinnostunut jostain toisesta henkilöstä, mutta mulle on itselleni liikaa lähteä kirjoittamaan tänne tulkintaa toisen seksuaalisista haluista. Siksi jääköön tuo vastaus nyt tuolle tasolle ettei mulle tule sellaiset vibat. 😅
 
vierailija
Siis eihän aseksuaalisuus näy päälle päin. Mistä ihmeessä tulkitsette noin?
Tietyt seikat käyttäytymisessä voivat viitata aseksuaalisuuteen. Jos asia on omakohtainen, sellaiset merkit saattaa huomata herkemmin, vaikka tietenkään kenestäkään ei voi mitään varmaa sanoa. En ole itse tähän näkemykseen Bojanin osalta aiemmin törmännyt, mutta esim juren kohdalla kyllä. Tai ehkä useammin kyse on ollut aromanttisuudesta.
 
vierailija
Tietyt seikat käyttäytymisessä voivat viitata aseksuaalisuuteen. Jos asia on omakohtainen, sellaiset merkit saattaa huomata herkemmin, vaikka tietenkään kenestäkään ei voi mitään varmaa sanoa. En ole itse tähän näkemykseen Bojanin osalta aiemmin törmännyt, mutta esim juren kohdalla kyllä. Tai ehkä useammin kyse on ollut aromanttisuudesta.
Mitä ovat tällaisia seikkoja käyttäytymisessä? Olen siis itse aseksuaali, tai ainakin hyvin lähellä sitä spektrillä.
 
vierailija
Täällä kirjoittelee aika monta ihmistä et voi tietää kuka on mitkäkin viestit kirjoittanut. Mutta yleisesti ottaen ihminen joka ei spekuloi toisen seksuaalisuudella ei varmaan ota tähänkään keskusteluun osaa.
Jos leikit ajatuksella, että B tapailee Sadieta tai on kiinnostunut esim. Jerestä tai Damonista, niin nämähän pohjaa aina siihen oletukseen, että ihminen edustaa jotakin seksuaalista suuntautumista, vaikka et sitä ääneen sanoisikaan.
 
vierailija
Mitä ovat tällaisia seikkoja käyttäytymisessä? Olen siis itse aseksuaali, tai ainakin hyvin lähellä sitä spektrillä.
En usko että niitä sellaisenaan voi luetella, arvelen että kyse on aika pienistä vivahteista. Aseksuaalikin voi kuitenkin olla homo, hetero, bi tai mitä tahansa, vaikka sitä seksuaalista vetovoimaa tunteekin vain vähän tai vain hyvin rajatuissa olosuhteissa tms. Eli periaatteessa se "tunnistaminen" voi johtua ihan stereotypioista, mikä ei ehkä ole kauhean suositeltavaa, mutta sitten taas jotain sellaista kuitenkin voi olla minkä perusteella ihmiset kuitenkin pystyvät arvelemaan ja ottamaan asian puheeksi. Tuskin siis julkisuuden henkilön kanssa ihan noin suoraviivaisesti, mutta kai niinkin etäältä joku voi jotain päätellä.

Jos taas lähde on vauvan ketju niin veikkaan että siellä tämä on jollekin lähinnä yritys turvata bojanin koskemattomuus niin pitkään että Se Oikea on käytettävissä.
 
vierailija
En usko että niitä sellaisenaan voi luetella, arvelen että kyse on aika pienistä vivahteista. Aseksuaalikin voi kuitenkin olla homo, hetero, bi tai mitä tahansa, vaikka sitä seksuaalista vetovoimaa tunteekin vain vähän tai vain hyvin rajatuissa olosuhteissa tms. Eli periaatteessa se "tunnistaminen" voi johtua ihan stereotypioista, mikä ei ehkä ole kauhean suositeltavaa, mutta sitten taas jotain sellaista kuitenkin voi olla minkä perusteella ihmiset kuitenkin pystyvät arvelemaan ja ottamaan asian puheeksi. Tuskin siis julkisuuden henkilön kanssa ihan noin suoraviivaisesti, mutta kai niinkin etäältä joku voi jotain päätellä.

Jos taas lähde on vauvan ketju niin veikkaan että siellä tämä on jollekin lähinnä yritys turvata bojanin koskemattomuus niin pitkään että Se Oikea on käytettävissä.
Mulleki on tullu käsitys, että Bn aseksuaalisuus otetaan käyttöön viimeisenä oljenkortena, ettei vaan edes yritettäis arvella kenen kanssa B vapaa-aikaansa viettää. Kun ovat Kn kanssa tekemisissä, ei kukaan edes mainitse tällaista mahdollisuutta.
 
vierailija
tämä on jollekin lähinnä yritys turvata bojanin koskemattomuus niin pitkään että Se Oikea on käytettävissä.
[/QUOTE]

Mun mielestä olet oikeilla jäljillä tässä. Jotkut eivät halua nähdä B:tä seksuaalisena olentona, paitsi ehkä Käärijän tai sitten sen jonkun muun ns. oikean kanssa. B tuntuu olevan hyvin pyhä jollekulle.
 
vierailija
Mulleki on tullu käsitys, että Bn aseksuaalisuus otetaan käyttöön viimeisenä oljenkortena, ettei vaan edes yritettäis arvella kenen kanssa B vapaa-aikaansa viettää. Kun ovat Kn kanssa tekemisissä, ei kukaan edes mainitse tällaista mahdollisuutta.
Tämä on musta outoa. Esim. D:n ja B:n läheinen hetki kuitataan sillä, että se on huumoria, ei näy kemiaa heidän välissään tai sitten torjutaan koko ajatus. Kun kyse on K:sta, niin jokainen pienikin hiuksenkin heilahdus koetaan merkkinä siitä, että K ja B kuuluu yhteen.
 
vierailija
Tämä on musta outoa. Esim. D:n ja B:n läheinen hetki kuitataan sillä, että se on huumoria, ei näy kemiaa heidän välissään tai sitten torjutaan koko ajatus. Kun kyse on K:sta, niin jokainen pienikin hiuksenkin heilahdus koetaan merkkinä siitä, että K ja B kuuluu yhteen.
Kyllä! Samoin vaikka se että jos k:n ja b:n välillä ei näy eikä kuulu mitään, kyse on suhteen syvenemisestä yksityiseksi, mutta jos esim damonia ei näy eikä kuulu, kyse on damonin tavasta siirtyä johonkin seuraavaan eikä mitään yhteydenpitoa enää ole.
 

Yhteistyössä