K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mäkin olen sitä mieltä että karismaa on vaikka muille jakaa mutta tosiaan himmailee jopa sen kanssa. Lavalla on todella kuuma, suorastaan säteilee silloin kun haluaa, mutta ehkä menee vähän fiiliksellä, välillä ottaa paljon rauhallisemmin. Toisaalta ehkä se on keino säilyttää oma itsensä tuossa myllytyksessä, ei ole sen vanki, että aina pitäisi yrittää olla tietynlainen.
Antaa "himmaamisen" vaikutelman koska esittää, eikä jaksa esittää sitä roolia. Sellaisia opeteltuja ilmeitä ja elkeitä, joista tulee "seksipedon"vaikutelma.
 
vierailija
Eiköhän sielläkin kohta joku sano että ei näy karismaa ja joku toinen tulee sanomaan että näkee
Kaikissa paikoissa ei vaan jäädä kiinni näihin seikkoihin ja keskustelu on eri tyylistä. Mielipide asia sekin, että minkä tyylisessä paikassa viihtyy. Mua huvitti yhdessä ketjussa, jossa kuolattiin Akseli Herleviä. Pari komppasi kirjoittajaa ja kehui Akselia meheväksi p*noksi. Sen jälkeen joku laittoi kuvan omasta mies ihanteestaan. Väittelyä ketjussa ei silti ollut yhtään.
 
vierailija
Mut sytyttää Bojanin kasvojen ilmeikkyys. Musta kuumuus ja itseeni vetoava karisma vaatii aina myös tunteita, komeat piirteet tyhjällä ilmeellä ei sytytä yhtään. Totta tuokin, mitä joku sanoi että karismaa voi olla vaikka psykopaatillakin, mutta se on usein aika luotaantyöntävää karismaa, joku voi olla huomiotaherättävä, mutta mulle se vaatii sellaista lämpöä siihen olemukseen että se karisma vetoaa. Esimerkiksi Safurseyn tiktok on siitä hyvä, että niistä videoista näkee läheltä, miten erilaiset tunnetilat näkyy b:llä esiintyessäänkin. Hänessä on herkkyyttä, näyttää usein jopa hieman surulliselta laulaessaan. Sitten välillä väläyttää lämpimiä hymyjä ja ottaa kontaktia yleisöön erityisen lämpimästi, kun vertaa moniin muihin esiintyjiin. Toisaalta hän osaa myös katsoa sellaisella vakavalla intensiivisellä katseella, mikä saisi aivan varmasti sukat pyörimään jalassa jos olisi vähänkään lähietäisyydellä. Tässä hieman perusteluja, mulla olisi niitä paljon enemmänkin, mutta ei nyt ehdi kirjoitella kaikkea. Ehkäpä palaan vielä asiaan jos keskustelu jatkuu.
 
vierailija
Oon aina tykänny sinisilmisistä miehistä ja sitten viime keväänä tuli Bojan. Hän oli aluksi söpö, suloinen nuorimies, josta kevään saatossa kasvoi kuuma päiväunieni rakastaja. Bojanin ääni, haastattelut, monilahjakkuus ym. vei jalat alta. Vasta syksyllä, kun näin Bojanin livenä, tajusin sen karisman. Se on jotain mitä ei voi selittää. Se energia ja aura mikä hänestä huokuu. Intohimo siihen mitä tekee näkyy silmistä ja eleistä.
Ihanasti sanottu, olen niin samaa mieltä!
 
vierailija
Antaa "himmaamisen" vaikutelman koska esittää, eikä jaksa esittää sitä roolia. Sellaisia opeteltuja ilmeitä ja elkeitä, joista tulee "seksipedon"vaikutelma.
Musta tää on just päinvastoin. On harvinaisen aito. Joskus ihan tahallaan jollain videoilla vitsailee sellaisilla pelurieleillä, mutta sehän on ihan selvää että se on täysin huumoria. Kyllä se aito kuumuus kumpuaa hänestä ihan itsestään, yrittämättä, välillä hänestä näkee ettei hän edes itse täysin tiedosta sitä. Bojanissa on muuten sellaista suloista ujouttakin joissain tilanteissa, vaikka toisaalta on itsevarma ja omalla tavallaan vahva persoona myös.
 
vierailija
"Kyllä se aito kuumuus kumpuaa hänestä ihan itsestään, yrittämättä, välillä hänestä näkee ettei hän edes itse täysin tiedosta sitä."

Nyt osuit naulankantaan. Tää on yks syy mikä Bojanissa viehättää. Ja se kun hän on vielä niin nuori. Uskon, että Bojan vaan paranee kypsyessään.
 
vierailija
Musta tää on just päinvastoin. On harvinaisen aito. Joskus ihan tahallaan jollain videoilla vitsailee sellaisilla pelurieleillä, mutta sehän on ihan selvää että se on täysin huumoria. Kyllä se aito kuumuus kumpuaa hänestä ihan itsestään, yrittämättä, välillä hänestä näkee ettei hän edes itse täysin tiedosta sitä. Bojanissa on muuten sellaista suloista ujouttakin joissain tilanteissa, vaikka toisaalta on itsevarma ja omalla tavallaan vahva persoona myös.
B:ssä ei oo seksiä. En ihmettele miks hänen oletetaan olevan aseksuaali
 
vierailija
Mä oonkin Annaliisa, oikealta minältäni 48v härski homomies. Nään läpi, kun pikkukullat yrittää esittää seksipetoa. Väsyhän niille tulee.
Sulla on sitten vaan erilainen maku ja ronskimmat miehet on sun mieleen. Itsellä se ronskius ei niin sytytä, vaan herkkyys, lämpö, älykkyys, huumori ja monipuolisuus. Itsevarmuus kyllä myös mutta sen ei tartte olla kaikenkattavaa, pieni epävarmuus välillä tuo inhimillisyyttä. Kaikilla oma makunsa ja oikein hyvä niin.
 
vierailija
Sulla on sitten vaan erilainen maku ja ronskimmat miehet on sun mieleen. Itsellä se ronskius ei niin sytytä, vaan herkkyys, lämpö, älykkyys, huumori ja monipuolisuus. Itsevarmuus kyllä myös mutta sen ei tartte olla kaikenkattavaa, pieni epävarmuus välillä tuo inhimillisyyttä. Kaikilla oma makunsa ja oikein hyvä niin.
"Ronski" on muuten eri asia kuin "härski".
 
vierailija
? Oon useinkin kirjoittanu et Käärijä ja Tommy on karismaattisia.
Okei, oon samaa mieltä että ovat. Musta Bojan on myös mutta ovat erilaisia kaikki. Mutta uskon että tiedän vähän mitä haet. Ehkä sellaista vähän ilkikurisen tai suoran röyhkeää kuumuutta? Ainakin k:saa ja T:ssä on sitä. Bojanillakin on välillä sitä joissain katseissa, mutta musta se hänen kuumuutensa on yleisesti sellaista herkempää.
 
vierailija
Okei, oon samaa mieltä että ovat. Musta Bojan on myös mutta ovat erilaisia kaikki. Mutta uskon että tiedän vähän mitä haet. Ehkä sellaista vähän ilkikurisen tai suoran röyhkeää kuumuutta? Ainakin k:saa ja T:ssä on sitä. Bojanillakin on välillä sitä joissain katseissa, mutta musta se hänen kuumuutensa on yleisesti sellaista herkempää.
Olet oikeilla jäljillä. Bojan on liian tylsä mun makuuni. Ehkä tää röyhkeän kuuma on osuva kuvaus. Kaipaan myös särmää. P.s. En oo toi Anna-Liisa.
 

Yhteistyössä