K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miks tää viikko on tuntunu siltä että kaikki on ohi.
Mulla on sama fiilis.
Ja en hyväksy K:n haukkumista ja pidän varmaan aina häntä Suomen parhaana viisuedustajana ever, mutta kyllä hän tässä Israel-videossa teki ison mokan ihan itse. Ei ole mikään peruste ettei mahdollisesti tiedä tilanteesta tarpeeksi tai ei tunnistanut välttämättä Israelin edustajaa - jos ei ota asioista selvää ennen kuin lähtee esiintymään näin kireätunnelmaisiin viisuihin ja sitten tekee jotain hölmösti, niin saa syyttää vain itseään. Ja sekin ok aivan sama että onko videota tarkoitettu julkisuuteen, tehty se kumminkin on.
 
vierailija
Mulla on sama fiilis.
Ja en hyväksy K:n haukkumista ja pidän varmaan aina häntä Suomen parhaana viisuedustajana ever, mutta kyllä hän tässä Israel-videossa teki ison mokan ihan itse. Ei ole mikään peruste ettei mahdollisesti tiedä tilanteesta tarpeeksi tai ei tunnistanut välttämättä Israelin edustajaa - jos ei ota asioista selvää ennen kuin lähtee esiintymään näin kireätunnelmaisiin viisuihin ja sitten tekee jotain hölmösti, niin saa syyttää vain itseään. Ja sekin ok aivan sama että onko videota tarkoitettu julkisuuteen, tehty se kumminkin on.
K yrittää poistaa sitä videota.
Josta kopiot kiertää.
K tanssi tanssinsa tietäen tasantarkkaan, kenen kanssa.
Onko tämä nyt sitä hänen hauskanpitoaan?
K romahti silmissäni oikeasti kompostiin.
 
vierailija
K yrittää poistaa sitä videota.
Josta kopiot kiertää.
K tanssi tanssinsa tietäen tasantarkkaan, kenen kanssa.
Onko tämä nyt sitä hänen hauskanpitoaan?
K romahti silmissäni oikeasti kompostiin.
Voi luoja te olette raskaita ihmisiä. K on vain ihminen ja tekee virheitä ja niin teette tekin. Oletteko itse kokeneet sotaa ja sortoa, kun olette täällä niin asiantuntijoina huutamassa? Ette ole. Sinun kommenttisi osoittaa kyllä hyvin, että olet vain odottanut syytä että pääset kunnolla haukkumaan.
Ette ole itse yhtään parempia tuomitsemistenne kanssa.
 
vierailija
Kärtsältä kysyttiin -23 näin.
Jos pääsisit aikakoneeseen, missä haluaisit olla?
K vastasi, että haluaisin olla keskellä sotaa.
Nyt on paskasota.
Ruotsalaiset riemuitsevat, että K veti oikeasti super alta riman.
Tanssi Israelin edustajan kanssa on painajainen.
"Tanssi yli hautojen"
Loreen on sittenkin kaikinpuolin ykkönen.
Häpeän Kn käytöstä.
Tuskin tiennyt edes kenen kanssa siinä on ja ei ollut lupaa laittaa videota edes esiin, aikaa sitten jo poistettu
 
vierailija
Voi luoja te olette raskaita ihmisiä. K on vain ihminen ja tekee virheitä ja niin teette tekin. Oletteko itse kokeneet sotaa ja sortoa, kun olette täällä niin asiantuntijoina huutamassa? Ette ole. Sinun kommenttisi osoittaa kyllä hyvin, että olet vain odottanut syytä että pääset kunnolla haukkumaan.
Ette ole itse yhtään parempia tuomitsemistenne kanssa.
Olen aina naureskellut niille kommenteille, joissa sanotaan että yksi ja sama ihminen näitä kirjoittelee, mutta nyt luulen aidosti että täällä on joku, joka itsekseen itkee tätä asiaa. Miten tästä edes nousi tällä en haloo? Eihän se artistien vika ole, mitä Israelissa tapahtuu tai salliiko ebu Israelin osallistumisen.
 
vierailija
Voi luoja te olette raskaita ihmisiä. K on vain ihminen ja tekee virheitä ja niin teette tekin. Oletteko itse kokeneet sotaa ja sortoa, kun olette täällä niin asiantuntijoina huutamassa? Ette ole. Sinun kommenttisi osoittaa kyllä hyvin, että olet vain odottanut syytä että pääset kunnolla haukkumaan.
Ette ole itse yhtään parempia tuomitsemistenne kanssa.
Olen kokenit sodan kauhuja suvussani.
Ja paljon.
Minulla ei ole ollut mitään Kta vastaan, eiliseen asti.
K antaa piupaut vallitseville olosuhteille.
 
vierailija
Olen aina naureskellut niille kommenteille, joissa sanotaan että yksi ja sama ihminen näitä kirjoittelee, mutta nyt luulen aidosti että täällä on joku, joka itsekseen itkee tätä asiaa. Miten tästä edes nousi tällä en haloo? Eihän se artistien vika ole, mitä Israelissa tapahtuu tai salliiko ebu Israelin osallistumisen.
Ei olekaan artistin vika.
Mutta kantaa ottaminen on.
Sen teki K.
Pääsi etusivulle.
Sehän on tärkeintä.
Ja pudotti lisää fönärin osakkeita.
 
vierailija
Nyt kannattais K:n saada jotain vinkkejä kriisiviestinnästä. X:ssä juttua, että K:lla ystäviä itänaapurista, useammat nostaneet esiin. Toivottavasti ei koko juttu levähdä käsiin.
 
vierailija
Nyt kannattais K:n saada jotain vinkkejä kriisiviestinnästä. X:ssä juttua, että K:lla ystäviä itänaapurista, useammat nostaneet esiin. Toivottavasti ei koko juttu levähdä käsiin.
Ne puhuvat siitä kun K oli silloin siellä Little Bigin keikalla. Nehän pakeni Venäjältä koska vastustavat sotaa. Tommy on saanut myös tästä osansa koska on LBn ystävä.
 
vierailija
Tämäkin "ei ole lupaa videon julkaisuun" on täyttä tuubaa. Kyllä K tietää viime vuoden perusteella että siellä kuvataan ja paljon ja lupia julkaisuun ei kysellä eikä taida edes tarvita kysä.
No tää on ihan selvä. Esiintyjät on siellä töissä, ei sillä ole mitään mahdollisuuksia kieltää julkaisua. Lisäksi se on yhdentekevää, koska eihän ongelma ole kai kellekään ole se että tilanteesta on olemassa video, vaan se että se on ylipäänsä tapahtunut.
 
vierailija
No tää on ihan selvä. Esiintyjät on siellä töissä, ei sillä ole mitään mahdollisuuksia kieltää julkaisua. Lisäksi se on yhdentekevää, koska eihän ongelma ole kai kellekään ole se että tilanteesta on olemassa video, vaan se että se on ylipäänsä tapahtunut.
Siitähän sitä K juuri kritisoidaan että pahoitteli että video levisi eikä saa sitä pois (nyt se on toki poistettu) eikä pahoitellut sitä että esiintyi Israelin edustajan kanssa.

Itse en nyt muista miten ne sanavalinnat täysin meni mutta tuollainen kaiku siinä pahoittelussa oli.
 

Yhteistyössä