Oonko ainut jota ei bensan hinta masenna?

  • Viestiketjun aloittaja on tärkeämpääkin
  • Ensimmäinen viesti
No joo. Mä kun joudun kerran viikossa kiskaisemaan tankin täyteen polttoainetta, niin kyllä mua ainakin hiukan harmittaa se rahanmeno. Kun hinta on noussut ihan lyhyen ajan sisällä yli 10 senttiä/litra, niin se on vitonen ylimääräistä joka viikko - 260 e vuodessa.

Ja joo, en mäkään nyt ihan kädestä suuhun elä eikä toi tänhetkinen hinta mua ihan konkurssiin vie, mutta kun se nousee koko ajan... Mitä se on vuoden päästä? Ja mulle autosta luopuminen ei tällä hetkellä ole vaihtoehto - kuljin julkisilla töihin melko pitkään, ja se ei oikeasti toiminut. VR:ltä voi kysyä, kuinka hienosti ne pysyvät aikatauluissaan ja tiedotus pelaa, mutta asemalaiturilla seisovan työmatkalaisen näkökulmasta totuus on vähän toista kuin niiden hehkutukset.
 
vierailija
kyllä vaan vetää mielen matalaks. tarvitsen autoa jotta pääsen tekemään töitä ja työ on huonopalkkaista osa-aikatyötä (siivous). olis sillekin rahalle monta muuta käyttöä. mitähän ne muuten työkkärissä sanois jos laittais ittensä irti kun ei ole varaa käydä töissä? siihen tässä mennään jos bensa jatkaa vaan kallistumistaan...
Tänään ei ladata sähköautoja
 

Yhteistyössä