painonvartijat + reductil, kokemuksia??

Olen nyt 2 viikkoa reduillut ja yrittänyt opetalla syömään oikein. Kalorit on kuitenki vaikea laskea ja hahmottaa ilman pistelasku systeemiä joten koitan nyt yhdistää redut ja paikkareiden pisteet.
Yleensä paikkarit on ollu mulle yksi kidutus mutta nyt kun nälkä pysyy redujen ansiosta aisoissa niin ehkäpä ne pisteetkin ois helpompi toteuttaa.
Onko joku muukin tehnyt näin ja millasin tuloksin?
 
*
-20kg Reductil ja www.kalorilaskuri.fi (pääsääntöisesti koitin keskittyä proteiinin syöntiin kun ne hiilarit tulee jokatapauksessa kaupanpäälle) Tavoitteen saavutettuani olen käyttänyt kapseleita kuuriluontoisesti ylläpitoon jo parisen vuotta.. Välillä ota siis esim. 1kk ajan kapselin jokatoinen päivä..
 
*
Kai se on jonkinmoinen kemiallinen reaktio aivoissa. Ensinäänkin aineenvaihdunta nopeutui ainakin mulla, ja hillitsee nälän tunnetta. Eli se näläntunne kyllä tulee aika normaalisti, mutta kun alkaa syömään ja on ottanut samankokoisen annoksen kun aikasemmin, ei sitten millään saa sitä mahtumaan.... Eli on vaan niin käsittämättömän ähky olo pienestä annoksesta jonka aikasemmin olis voinnu vetää alkupalana. Ja eihän se mikään ihmelääke ole jos sitä suklaata yms. vetää jatkuvasti ei todellakaan tapahdu mitää. Siitä voi saada avun vasta sitten kun on itse motivoitunut ja sitoutunut ruokailutottumusten muuttamiseen. Itse vmuutin tapojani ensi ja tiputin siten painoa ja sitten otin lisäavuksi kapselit.
 
pudonnu
painonvartijat ihan pepusta mutta reductil ja vähähiilihydraattinen ruokavalio jees+tarkka ruokapäiväkirja. Tuon yhdistelmän kanssa -33kg. ja edelleenkin on pysynyt paino poissa.
 
*
Kait ne psyykkiset oireetkin on mahollisia joillakin ihmisillä kun kerran sotketaan päänupin kemiat :)
Tunnen myös yhden henkilön joka joutui lopettamaan parin viikon kokeilun jälkeen kun alko omien sanojensa mukaan hyppimään seinillä... Kerto että oli oli ihan maanisdepressinen. Välillä kuulemma vaan itketti yms. eikä systynyt nukkumaan sitten taas puhkui yli-intoo... No lääkäri oli sitten käskeny lopettaa käytön..
 
OOn yrittänyt kokeilla vhh ruokavalioa 5 kertaa mutta en saa sitä jatkumaan. Joku siinä aina potkii takaisin. Voisin ihan hyvin korvata perunan, riisin ja pastan kasviksilla, mutta olen niin tapojeni orja että heti kun nää jää pois niin olen aivan ymmällä mitä mun pitäis tehdä. Mua turvottaa nää edellä mainitut ja lisäksi leipä, mutta silti en osaa sitä vhh juttua :ashamed:
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Kait ne psyykkiset oireetkin on mahollisia joillakin ihmisillä kun kerran sotketaan päänupin kemiat :)
Tunnen myös yhden henkilön joka joutui lopettamaan parin viikon kokeilun jälkeen kun alko omien sanojensa mukaan hyppimään seinillä... Kerto että oli oli ihan maanisdepressinen. Välillä kuulemma vaan itketti yms. eikä systynyt nukkumaan sitten taas puhkui yli-intoo... No lääkäri oli sitten käskeny lopettaa käytön..
Ja mä tunnen yhden, jolla meni uni kokonaan. Nukkui jonkun 4-5 tuntia monessa pätkässä. Mullekin siästautilääkäri noita suositteli. Sanoin pitäväni mieluummin painoni ja mielenterveyteni kuin luopuvani molemmista.
 
sama tavoite
Se on ILMAINEN, ja minun kokomuksen mukaan siellä oppii paremmin syömään oikein, vastaavasti painonvartijoissa pystyy huijaamaan itseään jos on kova herkuttelemaan. Ja siksi nälkä vaivaa.
Kiloklubissa tietokannassa on tuotteiden tiedot ihan vastaavalla tavalla kuin pv-vihkoissa, mutta ohjelma kertoo kaiken aikaa onko ruokavaloin koostumus oikea (kasvisten määrä/energian koostumus/kuidut/herkkujen määrä)
Myös vhh ruokavaloin mukaan syöminen mahdollista.
 
pullukka
Itse aloitin vuosi sitten redujen käytön - alku oli loistava, kiloja tippui lähes itsestään. Sain puolen vuoden kuurin, sen jälkeen paino pysyi saavutetussa muutaman kuukauden jonka jälkeen se alkoi taas nousta ruokavaliosta ja liikunnasta huolimatta - liekö iällä vaikutusta, alkaa kai tuo viiden kympin villitys hidastaa aineenvaihduntaa... No, hankin lisää reduja loppuvuodesta, mutta yllätys yllätys: minkäänlaista vaikutusta niillä ei enää ollut uusinta käytössä, ellei lompakon keventymistä huomioida... Onko kukaan muu törmännyt samaan ilmiöön - siis siihen ettei pillerit enää tehoa tauon jälkeen?
 
Just joku viikko sitten oli iltalehdessä, että briteissä kielletään koko reductil, koska oli yhteyttä sydänsairauksiin. Juuri olin itsekin miettinyt että pyytäisin reseptiä, mutta tuon jutun luettuani päätin yrittää ilman...
 

Yhteistyössä