Poliisi käräjillä lapsen pahoinpitelystä epäiltynä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Se vähä mitä olen asiasta lukenut niin
aika hämärä juttu tuo Takaluoman kuolema. Tuli tunne, että ei ollut itseaiheutettua. Kauhea tragedia tuo kuolema ja suru läheisille.:(
Syyllinen tai syylliset tulisi saada kyllä selvitettyä ja laittaa kärsimään tuomio!

En osaa sanoa tuosta ”pahoinpitelystä” oikein mitään. Nykyään se on pahoinpitelyä jos pidät kiinni liian kauan.🤷‍♀️
Toisaalta, aina on mahdollista kävellä pois tilanteesta ja itse käyttäytyä niin että ei provosoi, mutta kun se ego.
 
vierailija
Se vähä mitä olen asiasta lukenut niin
aika hämärä juttu tuo Takaluoman kuolema. Tuli tunne, että ei ollut itseaiheutettua. Kauhea tragedia ja suru läheisille. Jos näin niin syyllinen tsi syylliset tulisi saada kyllä selvitettyä ja laittaa kärsimään tuomio!

En osaa sanoa tuosta ”pahoinpitelystä” oikein mitään. Nykyään se on pahoinpitelyä jos pidät kiinni liian kauan.
Toisaalta, aina on mahdollista kävellä pois tilanteesta ja itse käyttäytyä niin että ei provosoi, mutta kun se ego.
Mulla on myös outo tunne tästä. Lue tuosta pahoinpitelystä, minusta oli ylimitoitettua. Oma poikani on saman ikäinen ja kamalaa ajatella, jos joutuisi tuollaisen "poliisin" käsiin, vaikka miten riehuisi.
 
vierailija
Sun riehuvaa poikaa ei saa yrittää rauhoittaa...
Tämä ei ole rauhoittamista vaan väkivaltaa.

Onneksi et ole vanhempi etkä persupoliisi.

"SYYTTEEN mukaan poliisi ja Takaluoma seisoivat tilanteessa vastakkain ja pitivät toisistaan käsillä kiinni. Poliisi oli tässä tilanteessa kaatanut Takaluoman tämän takana ollutta pöytää vasten selälleen siten, että oli mennyt itse Takaluoman päälle ja painanut tätä pöytää vasten. Syytteen mukaan poliisi oli toisella kädellä pitänyt Takaluoman päätä kainalossaan ja toisella kädellä painanut vartalosta.


Teko oli jatkunut, vaikka järjestyksenvalvoja oli tullut tilanteeseen väliin.


Riidatonta on, että poliisi on pitänyt Rasmus Takaluomaa otteessaan pöytää vasten. Oikeudessa kuullaan useita todistajia sekä katsotaan tapaukseen liittyvää videomateriaalia."

 
vierailija
Tämä ei ole rauhoittamista vaan väkivaltaa.

Onneksi et ole vanhempi etkä persupoliisi.

"SYYTTEEN mukaan poliisi ja Takaluoma seisoivat tilanteessa vastakkain ja pitivät toisistaan käsillä kiinni. Poliisi oli tässä tilanteessa kaatanut Takaluoman tämän takana ollutta pöytää vasten selälleen siten, että oli mennyt itse Takaluoman päälle ja painanut tätä pöytää vasten. Syytteen mukaan poliisi oli toisella kädellä pitänyt Takaluoman päätä kainalossaan ja toisella kädellä painanut vartalosta.


Teko oli jatkunut, vaikka järjestyksenvalvoja oli tullut tilanteeseen väliin.


Riidatonta on, että poliisi on pitänyt Rasmus Takaluomaa otteessaan pöytää vasten. Oikeudessa kuullaan useita todistajia sekä katsotaan tapaukseen liittyvää videomateriaalia."

Poliisi toimii kuten poliisi on koulutettu toimimaan.
 
vierailija
Se vähä mitä olen asiasta lukenut niin
aika hämärä juttu tuo Takaluoman kuolema. Tuli tunne, että ei ollut itseaiheutettua. Kauhea tragedia tuo kuolema ja suru läheisille.:(
Syyllinen tai syylliset tulisi saada kyllä selvitettyä ja laittaa kärsimään tuomio!

En osaa sanoa tuosta ”pahoinpitelystä” oikein mitään. Nykyään se on pahoinpitelyä jos pidät kiinni liian kauan.🤷‍♀️
Toisaalta, aina on mahdollista kävellä pois tilanteesta ja itse käyttäytyä niin että ei provosoi, mutta kun se ego.
Teki itsemurhan, millä tavoin hänet, arvon Lissu, voitaisi vielä laittaa lisää kärsimään? Miten tyhmä sinä oikeen olet?
 
vierailija
Poliisi toimii kuten poliisi on koulutettu toimimaan.
"Myös Lapuahovin omistaja meni riitelevän kaksikon väliin.

– Sanoin [konstaapelille], että päästää irti pojasta, koska hänellä loppuu kohta happi. Ajattelin, että poikahan voi kuolla tuohon tilanteeseen ja minä myös sanoin sen siinä tilanteessa.

– [Konstaapeli] sanoi minulle, että minun pitäisi mennä pois ja että hän on poliisi. Minä sanoin hänelle, että hän on vapaalla nyt ja minä olen paikan omistaja. Sanoin myös, että me hoidamme tämän asian.

Tämän jälkeen konstaapeli tönäisi omistajaa."



 

Yhteistyössä