Sähkön hinnan seuranta kännykässä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko jotain sovellusta, jolla saisi sähkön hinnan näkymään avausnäytössä säätietojen tapaan tai jolta voisi tilata ilmoituksen kun sähkön hinta laskee tietyn rajan alle? Minulla on Oma Helen käytössä, mutta siinä ei ainakaan moisia hienouksia ole, vaan pitää erikseen avata sovellus tarkastaakseen sähkön hinnan. Ja sitähän nyt harvoin jaksaa tai muistaa tehdä.
 
vierailija
Onko jotain sovellusta, jolla saisi sähkön hinnan näkymään avausnäytössä säätietojen tapaan tai jolta voisi tilata ilmoituksen kun sähkön hinta laskee tietyn rajan alle? Minulla on Oma Helen käytössä, mutta siinä ei ainakaan moisia hienouksia ole, vaan pitää erikseen avata sovellus tarkastaakseen sähkön hinnan. Ja sitähän nyt harvoin jaksaa tai muistaa tehdä.
tekstitv sivu 189 on paras. 14. Jälkeen näkyy uudet hinnat
 
Onko lisätietoja? Käyttökokemusta? Helpottaisi tosiaan elämää, jos ei erikseen tarvitsisi aina lähteä tarkastamaan sähkön hintaa, vaan pysyisi vähän niin kuin koko ajan kartalla siitä.
äppi ei ole mikään push-feed vaan siihen pitää mennä katsomaan silloin ku hinta kiinnostaa

itse käyn aamuisin aamu-uutisia katsellessa ja teen siinä suunnitelman esim. saunomisen suhteen
 
vierailija
äppi ei ole mikään push-feed vaan siihen pitää mennä katsomaan silloin ku hinta kiinnostaa

itse käyn aamuisin aamu-uutisia katsellessa ja teen siinä suunnitelman esim. saunomisen suhteen
Niin joo eli se ajaa saman asian kuin nyt vaikka tuo Oma Helen. Itse katson yleensä https://sahko.tk tietokoneella ollessa kun tulee mieleen, mutta sepä siinä onkin ongelma kun ei aina muista ja ennen kaikkea en haluaisi vahdata sitä asiaa erikseen.
 

Yhteistyössä