Suomi selvästi valmistautuu sotaan Venäjää vastaan - ammustuotantoa lisätään ja varastointia hajautetaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Venäläiset luulee että me kauheesti hinkuamme Venäjälle. :LOL:

Sama kuin hinkuis kuselle haisevan tenu-papparaisen kämpille, siinä ei Auri Kanasellakaan riittäis ikä yhtä Venäjää siivotessa....aaahhhahhaaaaa....:ROFLMAO:

Länsimaat eivät halua sieltä runqqulandiasta metriäkään maata, senttikin paskaa on liikaaa....aaaaaaaahhaha!
niimpä, kaikki muut suomalaiset paitsi lissu tietää että vennäällä kaikki muu paitsi kusi on paskaa
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Taas väität ilman mitään todisteita, mut ei mitään kyllä tänne ääntä mahtuu. Nämähän on aika helppo kysyä henkilöiltä itseltään mut et taida haluta kysyy?
Heh heh heh. Todisteita. Mä en ole nähnyt koskaan yhtään hyvää todistetta tämäntyyppisille jutuille. Venäjän puolustajathan täällä käytti jossain vaiheessa todisteina Janus Putkosen tuottamaa materiaalia. Joku kyllä todisti, että kaveri saa palkkansa Kremlistä. Mutta jos päättää ettei usko mitään valtamedian todisteita, niin millän sitten todistat yhtään mitään. Se on ihan selvä, että jos saa käyttää vaan tietynlaisia vaihtoehtomedioita todistamaan esim. Venäjän syyllisyys sotaan, niin eihän se onnistu. Siellä ei sellaisia todisteita ole.
 
vierailija
Varustautukoon Suomi vaikka hampaisiin asti.
Mutta Venäjä on se, joka avaa pelin, tulee rajan yli.

Toiseen suuntaan ei ole tunkua.
Koska kuka sinne ankeeseen ryysyrantaan ja p*skakasaan haluaisi, aaaahhahhaaa....
Venäjä on maailman pinta-alaltaan suurin maa ja täynnä luonnonvaroja. Kyllä länsiglobalistit mieluusti upottaisivat sormensa Venäjään, ja sitä vielä yrittävätkin.

 
Venäjä on maailman pinta-alaltaan suurin maa ja täynnä luonnonvaroja. Kyllä länsiglobalistit mieluusti upottaisivat sormensa Venäjään, ja sitä vielä yrittävätkin.

EHEI. Edes Karjalan vallottaminen takaisin ei olisi taloudellisesti järkevää.

Kukaan ei halua Venäjälle, muuta kuin ehkä sä. Voit ottaa excursion sinne, voi olla että tulee synnyinmaata ikävä kun kattelet niitä lääviä siellä :)
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Venäjä on maailman pinta-alaltaan suurin maa ja täynnä luonnonvaroja. Kyllä länsiglobalistit mieluusti upottaisivat sormensa Venäjään, ja sitä vielä yrittävätkin.

niillä on öljyy ja kaasuu mutta kumpaakaan ei saa lännellä enää käyttää koska vihree siirtymä

sekös puttea v1tuttaa
 
vierailija
ei vennää tartte mitään intressejä, se tulee sinne minne sattuu huvittamaan

kasakka ottaa kaiken mikä ei ole tiukasti kiinni
Usa ottaa kaiken vaikka olis tiukasti kiinni. Tän tietää nykyään Usalaisetkin ja ne haluis et Usa lopettaa ton surffailun muissa maissa. Se on niiden mielestä väärin ja lisäks köyhdyttää Usan kansalaisia, mut toki rikastuttaa harvoja ja valittui.
 
Venäjä on maailman pinta-alaltaan suurin maa ja täynnä luonnonvaroja. Kyllä länsiglobalistit mieluusti upottaisivat sormensa Venäjään, ja sitä vielä yrittävätkin.
Länsiglobalistit olisivat helkkarin iloisia kun tätä sotaa ei olisi tullut. Maailmantaloudelle se on hyvin haitallinen asia. Megayritykset (pääosin amerikkalaisia) haluavat, että vapaa kauppa kukoistaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Usa ottaa kaiken vaikka olis tiukasti kiinni. Tän tietää nykyään Usalaisetkin ja ne haluis et Usa lopettaa ton surffailun muissa maissa. Se on niiden mielestä väärin ja lisäks köyhdyttää Usan kansalaisia, mut toki rikastuttaa harvoja ja valittui.
on tosi että nuihin usalaisiin ei juuri voi luottaa mutta on ihan turha kuvitella että me suomalaiset höökittäis vennäälle
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
No Lispe on kirjoittanut varmaan tuhansia viestejä. Sadoissa näitä linkkejä tänne heitellään, mutta en juu jaksa kaivaa takautuvasti. Yleensä kyllä hän ja viestin #42 kirjoittaneen mielipiteet tulee vaan ilman mitään erityisiä todisteluja. Kerrotaan vaan miten asiat ovat.

Tuossa #42-viestissä suunnilleen todetaan kaiken länsimaisen olevan salaliittoja yms. Jos perusoletus on tuo, niin on aivan mahdoton todistaa sitä vääräksi. Kyseisen viestin kirjoittaja kun käytännössä kieltää valtamedioiden validiuden. Eli mitään todisteita ei voi esittää sieltä suunnalta. Joten pitää esittää ne sitten muualta ja silloin kyllä löytyy hyvinkin vastakkaista "informaatiota". Itse kutsun tätä disinformaatioksi.
En ole samaa mieltä. Mun mielestä nää aivopestyt suomalaiset on valitettavasti ajautumassa hyvin pahaan paikkaan tajuamatta sitä itse. Miten suomalaiset on niin hölmöi et lähtee kuolemaan jonkun Usan intressien vuoks, no joo mediaa kun uskotaan niin eihän se ihme ole. Mut eiks ookin outoa et Usa on tosi kaukana kotoa, miks joku voi edes luulla että hyvät aikeet? ”Auttamassa tässä vaa vähän ollaan.” Mikä Usan tavoite on ja mitä se itse siitä hyötyy, tiedätkö sä?
 
En ole samaa mieltä. Mun mielestä nää aivopestyt suomalaiset on valitettavasti ajautumassa hyvin pahaan paikkaan tajuamatta sitä itse. Miten suomalaiset on niin hölmöi et lähtee kuolemaan jonkun Usan intressien vuoks, no joo mediaa kun uskotaan niin eihän se ihme ole. Mut eiks ookin outoa et Usa on tosi kaukana kotoa, miks joku voi edes luulla että hyvät aikeet? ”Auttamassa tässä vaa vähän ollaan.” Mikä Usan tavoite on ja mitä se itse siitä hyötyy, tiedätkö sä?
me halutaan välttää se tilanne jossa oltiin 1939 jolloin juuri kukaan ei halunnu auttaa meitä stalinin aggressiota vastaan

nyt kun ollaan natossa niin ei olla enää yksin niinkuin silloin
 
vierailija
Länsiglobalistit olisivat helkkarin iloisia kun tätä sotaa ei olisi tullut. Maailmantaloudelle se on hyvin haitallinen asia. Megayritykset (pääosin amerikkalaisia) haluavat, että vapaa kauppa kukoistaa.
Usa on niin pahoissa veloissa et sen on pakko saada rahaa. Sota on tosi iso bisnes Usalle. Usa on tosi ahne, jos sanot sille ei niin alkaa tapahtua. Tiedättekö et Usassa toimii hitman joka neuvottelee, jos ei Usa saa mitä haluaa niin lentokone räjähtää tai muuta kamalaa tapahtuu. Etelä-amerikasta hyvin tuttua touhua. Ja jos hyväksyy sopparin niin ne ei hetken päästä pysty maksaa Usalle velkoja ja Usa ottaa tilan haltuun. Kannattaa lukea enemmän kaikkee erilaista, ei Usa ole mikään valkosella ratsulla saapuva ritari. Ja onhan meillä historiaa tapahtumista. Suomalaisten ei pitäis olla sinisilmäisii vaan lukee ja tutkia.
 

Yhteistyössä