Vahva plussa jo viisi päivää ennen menkkojen alkamista

Tein tosiaan testin 23 pv, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa viimeistään 27 pv. Testiin pätähti heti kaksi selkeää viivaa. Aikaisemmissa raskauksissa viivat olleet hailuja vaikka tehnyt vasta, kun menkat jääneet pois. Mitähän voisi tarkoittaa?
Testin tein siksi aikaisin, kun oli n. viikon ajan ruskeaa tuhruvuotoa.
 
Tiedätkö koska ovulaatiosi oli?
Tai oliko edelliset "menkat" ns.valemenkat eli raskaus alkanut jo aiemmin?
Tai sitten kaksoset

Onnisttelut plussasta, olettaen että se oli kuitenkin toivottu!
Kiitos! En tiedä ovulaatiosta muuta kuin sen että normaalit ovulaatiokivut jäivät kokonaan väliin. Eniten pelottaa mahdollinen rypäleraskaus, kun siinä hormoonitasot nousee korkealle. Varasin kuitenkin ekan neuvolan jo reilun parin viikon päähän, joten ei tarvitse kauan odotella. Kiitos onnitteluista! 😊
 
vierailija
Kiitos! En tiedä ovulaatiosta muuta kuin sen että normaalit ovulaatiokivut jäivät kokonaan väliin. Eniten pelottaa mahdollinen rypäleraskaus, kun siinä hormoonitasot nousee korkealle. Varasin kuitenkin ekan neuvolan jo reilun parin viikon päähän, joten ei tarvitse kauan odotella. Kiitos onnitteluista!
Ei ne vissiin edes rypäleraskaudessa ihan vielä ensi päivissä nouse, ja harvoin kaksosistakaan, siis tarkoitan ensipäivillä kiinnitymisestä joka olis n.kp 20 tienoilla jos oletetaan että ovis olisi kp.14. Melkein veikkaisin tuosta testistä ja et oviskivut puuttui jos sulla ne normaalisti on selkeät että raskaus olisi alkanut jo edellisessä kierrossa ja olisitkin jo pidemmällä. Itelläni, ja useimmilla mitä olen seurannut täällä, tasavahva tai vahvempi testiviiva on tullut joskus dpo18 tai jälkeen, eli n.4pv siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Mimerkki
 
  • Tykkää
Reactions: rimpsukka84
vierailija
Ei ne vissiin edes rypäleraskaudessa ihan vielä ensi päivissä nouse, ja harvoin kaksosistakaan, siis tarkoitan ensipäivillä kiinnitymisestä joka olis n.kp 20 tienoilla jos oletetaan että ovis olisi kp.14. Melkein veikkaisin tuosta testistä ja et oviskivut puuttui jos sulla ne normaalisti on selkeät että raskaus olisi alkanut jo edellisessä kierrossa ja olisitkin jo pidemmällä. Itelläni, ja useimmilla mitä olen seurannut täällä, tasavahva tai vahvempi testiviiva on tullut joskus dpo18 tai jälkeen, eli n.4pv siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Mimerkki
Tätäkin mietin, että olisko olleet valemenkat. Toivon, että ei, koska söin menkkoihin caprilonia.
 
vierailija
Mulla tuli kerran ovis 5 päivää normaalia aiemmin, tiesin sen kyllä tikun perusteella. Eli plussasin myös aiemmin (kp 21) kuin pitäisi. Kp 28 jolloin yleensä mun menkat alkaa oli jo tasaavat voivat testissä.
 
vierailija
Mä sain tällä hetkellä meneillään olevassa raskaudessa haalean positiivisen 6 pv ennen menkkoja (jonka luulin olevan dpo 8) ja tasavahvat viivat 3 pv ennen menkkoja (dpo 11). Ihmettelin kanssa noin aikaisia tuloksia. Ensimmäisessä ultrassa sitten selvisikin alkion olevan 2 pv vanhempi, eli ovulaatio ollut pari päivää aiemmin kuin luulin. Sittenhän nuo päivät ei enää olekaan oudon aikaisia, haalea pos dpo 10 ja vahva dpo 13. Voisiko sulla olla samoin? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maariankämmekkä
vierailija
Meinasin juuri samanlaisen ketjun aloitta mutta jos et pahastu jos tähän tulen kaverina. Itselläni on nyt kp21/26-30 ja kuvan mukainen testitulos liki heti tekemisen jälkeen ja viivoista tuli yhtenäisemmät. Tämä oli jo kolmas, edellisten päivien haaleampia (omituisek olon vuoksi testasin). Jos tuo oikeasti pitää paikkansa niin ovulaatiosta ei kyllä ole tietoa ja kiertokin vaihtelee. En vain meinaa uskoa että saattaisi olla oikeasti pos tulos. Niin monta haamuviivaa ja ties mitä koettu.

 
Meinasin juuri samanlaisen ketjun aloitta mutta jos et pahastu jos tähän tulen kaverina. Itselläni on nyt kp21/26-30 ja kuvan mukainen testitulos liki heti tekemisen jälkeen ja viivoista tuli yhtenäisemmät. Tämä oli jo kolmas, edellisten päivien haaleampia (omituisek olon vuoksi testasin). Jos tuo oikeasti pitää paikkansa niin ovulaatiosta ei kyllä ole tietoa ja kiertokin vaihtelee. En vain meinaa uskoa että saattaisi olla oikeasti pos tulos. Niin monta haamuviivaa ja ties mitä koettu.

Kyllähän tuo vahvalta plussalta näyttää. 😊 Onnea!
 
Mä sain tällä hetkellä meneillään olevassa raskaudessa haalean positiivisen 6 pv ennen menkkoja (jonka luulin olevan dpo 8) ja tasavahvat viivat 3 pv ennen menkkoja (dpo 11). Ihmettelin kanssa noin aikaisia tuloksia. Ensimmäisessä ultrassa sitten selvisikin alkion olevan 2 pv vanhempi, eli ovulaatio ollut pari päivää aiemmin kuin luulin. Sittenhän nuo päivät ei enää olekaan oudon aikaisia, haalea pos dpo 10 ja vahva dpo 13. Voisiko sulla olla samoin?
Luultavasti näin on minullakin käynyt. Huomenna kuitenkin selviää, onko siellä mitään. Verta olen vuotanut nyt yli viikon joten käyn huomenna ultrassa.
 

Yhteistyössä