Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvin on nyt oppinut K julkaisemaan myöhemmin missä on. Joskus tuntui ihan kamalalta kun reaaliaikaisesti julkaisi instaan storyja vaikkei selkeästi ollut tarkoitus fanien sinne säntäävän. Useamman kerran itsekin tunnistin missä on
 
vierailija
K: Hello doctor!
B: Hello, how can I help you today?
K: I have this itch...
B: I can't help you, if you are not more specific.
K: Well, it's kind of HARD to explain.
B: Try and if it helps you can take your pants off.
K: Yes Boj...Doctor.
B: Don't laugh...you suck at this!
K: I'm sorry, I'm bad at acting.
B: You wanted to role play.
K: Sorry...Why don't we just skip everything and go straight to the spanking.
B: Yes!
 
vierailija
K: Hello doctor!
B: Hello, how can I help you today?
K: I have this itch...
B: I can't help you, if you are not more specific.
K: Well, it's kind of HARD to explain.
B: Try and if it helps you can take your pants off.
K: Yes Boj...Doctor.
B: Don't laugh...you suck at this!
K: I'm sorry, I'm bad at acting.
B: You wanted to role play.
K: Sorry...Why don't we just skip everything and go straight to the spanking.
B: Yes!
😂 Kiitos, tää oli just hyvä tapa aloittaa maanantaiaamu. Erittäin osuva kuvaus näistä tontuista.
 
vierailija
Hyvä kyllä tuo tilhin uusi ficci. Tuo "en ole saanut aikaiseksi tunnustaa tunteitani, ei se kuitenkaan tykkää musta" -teema on alkanut enimmäkseen tuntua turhan nähdyltä, mutta tässä se oli kiva. https://archiveofourown.org/works/55087792
Mä en koskaan tule kyllästymään tuohon juonikuvioon. Tää oli ihana ficci, tosin olisi voinut olla vielä pidempikin. En itse taas näe yleensä mitään kiinnostavaa established relationship -ficeissä, mutta jotkut taas tykkää lukea niitä. Mulle se koko juttu on nimenomaan siinä jännitteessä, milloin ja miten päädytään yhteen.
 
vierailija
Mä en koskaan tule kyllästymään tuohon juonikuvioon. Tää oli ihana ficci, tosin olisi voinut olla vielä pidempikin. En itse taas näe yleensä mitään kiinnostavaa established relationship -ficeissä, mutta jotkut taas tykkää lukea niitä. Mulle se koko juttu on nimenomaan siinä jännitteessä, milloin ja miten päädytään yhteen.
Siis minustakin kivoimpia ovat ficit, joissa päädytään yhteen, mutta tuntuu että tässä vaiheessa tuo on vähän epäuskottava tapa ja monia muitakin on. :)
 
vierailija
"So Much For That" -ficin viimeisessä luvussa "The Right Side of a Wrong Bed" tarjoillaan useita yllättäviä käänteitä ja kuumisteluakin. Shakespeare itkettää sateessa, ja useampi henkilö katsoo peiliin. https://archiveofourown.org/works/55063099/chapters/140983099

Jos taas viitsitte olla spoilaamatta sisältöä, jos puhutte ficistä täällä, tai spoileritägätkää. :) Olisi kyllä tosi kiva kuulla kommentteja tästä, koska omasta mielestäni onnistuin komplekseissa ja moniulotteisissa hahmoissa ja isojen teemojen käsittelyssä yms, mutta ehkä ne eivät ole ykkösjuttuja, mitä keskivertolukija hakee fanficistä. :D Seuraava uusi ficci jonka kirjoitan lieneekin sitten jotain ihan muuta, esim. por noa.

- Joymuffin
 
vierailija
"So Much For That" -ficin viimeisessä luvussa "The Right Side of a Wrong Bed" tarjoillaan useita yllättäviä käänteitä ja kuumisteluakin. Shakespeare itkettää sateessa, ja useampi henkilö katsoo peiliin. https://archiveofourown.org/works/55063099/chapters/140983099

Jos taas viitsitte olla spoilaamatta sisältöä, jos puhutte ficistä täällä, tai spoileritägätkää. Olisi kyllä tosi kiva kuulla kommentteja tästä, koska omasta mielestäni onnistuin komplekseissa ja moniulotteisissa hahmoissa ja isojen teemojen käsittelyssä yms, mutta ehkä ne eivät ole ykkösjuttuja, mitä keskivertolukija hakee fanficistä. Seuraava uusi ficci jonka kirjoitan lieneekin sitten jotain ihan muuta, esim. por noa.

- Joymuffin
Kiva kuulla ja toivottavasti kirjoitatkin, ficit ovat viimeaikoina jotenkin lällyyntyneet
 
vierailija
"So Much For That" -ficin viimeisessä luvussa "The Right Side of a Wrong Bed" tarjoillaan useita yllättäviä käänteitä ja kuumisteluakin. Shakespeare itkettää sateessa, ja useampi henkilö katsoo peiliin. https://archiveofourown.org/works/55063099/chapters/140983099

Jos taas viitsitte olla spoilaamatta sisältöä, jos puhutte ficistä täällä, tai spoileritägätkää. Olisi kyllä tosi kiva kuulla kommentteja tästä, koska omasta mielestäni onnistuin komplekseissa ja moniulotteisissa hahmoissa ja isojen teemojen käsittelyssä yms, mutta ehkä ne eivät ole ykkösjuttuja, mitä keskivertolukija hakee fanficistä. Seuraava uusi ficci jonka kirjoitan lieneekin sitten jotain ihan muuta, esim. por noa.

- Joymuffin
Kiitos, oli ihana! ❤ Tästä taisi tulla suosikkificcini tuotannostasi.
 
vierailija
Kiitos, oli ihana! Tästä taisi tulla suosikkificcini tuotannostasi.
Kiitos, kiva kuulla! Sinänsä hassua, että kaikkien viimeisten kolmen vähänkään pidemmän (=ei-yksilukuisen) ficin eli Beds Full of Entropyn, Nočemin ja tämän kohdalla olen ollut alkuun hyvin epäileväinen, että kannattaako tätä tarinaa edes kirjoittaa, tuleeko siitä mitään. Olen kuitenkin ollut varsin tyytyväinen lopputulokseen ja keskimäärin kai lukijatkin, siinä missä viimeaikaisten lyhyiden ficien suhteen olen ollut koko ajan varma, että tästä tulee ihan hyvä.

Nyt minulla taas on muutamia lyhyitä ficci-ideoita jotka kaikki epäilyttävät ja pidempiä, jotka taas tuntuvat hyviltä, niin en tiedä onko se jotenkin huono merkki. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos, kiva kuulla! Sinänsä hassua, että kaikkien viimeisten kolmen vähänkään pidemmän (=ei-yksilukuisen) ficin eli Beds Full of Entropyn, Nočemin ja tämän kohdalla olen ollut alkuun hyvin epäileväinen, että kannattaako tätä tarinaa edes kirjoittaa, tuleeko siitä mitään. Olen kuitenkin ollut varsin tyytyväinen lopputulokseen ja keskimäärin kai lukijatkin, siinä missä viimeaikaisten lyhyiden ficien suhteen olen ollut koko ajan varma, että tästä tulee ihan hyvä.

Nyt minulla taas on muutamia lyhyitä ficci-ideoita jotka kaikki epäilyttävät ja pidempiä, jotka taas tuntuvat hyviltä, niin en tiedä onko se jotenkin huono merkki.

- Joymuffin
Hahaa, olin itsekin epäileväinen aluksi tämän uuden ficcisi kohdalla. :D En siksi ettet osaisi kirjoittaa, vaan siksi että se salakuvaus ja sen vuotaminen oli minulle aiheena suuri ick. Onneksi päädyin lukemaan sillä toka luku oli aivan ihana ja tarina vaan parani loppua kohden. Erityisesti nautin kaikkeen seksuaalisuuden pohdintaan liittyvästä ja Lontoon elämän kuvailusta sivuhenkilöineen. :) Innolla odotan uusiakin ficcejäsi.
 
vierailija
Hahaa, olin itsekin epäileväinen aluksi tämän uuden ficcisi kohdalla. En siksi ettet osaisi kirjoittaa, vaan siksi että se salakuvaus ja sen vuotaminen oli minulle aiheena suuri ick. Onneksi päädyin lukemaan sillä toka luku oli aivan ihana ja tarina vaan parani loppua kohden. Erityisesti nautin kaikkeen seksuaalisuuden pohdintaan liittyvästä ja Lontoon elämän kuvailusta sivuhenkilöineen. Innolla odotan uusiakin ficcejäsi.
Joo, siis minulla oli tämä idea muistaakseni viime vuodesta asti ja mietin pitkään, että voiko sitä edes kirjoittaa, kun aihe on aika ällö. Sen jälkeen vielä mietin, että tuleeko siitä hyvä tarina, vaikka voisikin. :) Ensimmäinen luku oli tosiaan varmaan vähän tasapaksua angstia, mutta sitten tarina löysi hyvin oman uomansa. Ja se tuli vähän itsellenikin yllättäen, että tyypillisen Joksu- yms porukan sijaan tarinassa seikkaili pääkaksikon ohela lähinnä epätavallisempia sivuhenkilöitä, ainoastaan se Tommy-kohtaus oli tiedossa etukäteen.

Seuraavaksi yritän kirjoittaa sen Jere-POV:n Ruissalo-ficille valmiiksl, mutta sen jälkeiset ficcini voivat olla sellaisia, että eivät ole ollenkaan kaikkien juttu (jos nyt kirjoitan ne ideat, mitä olen ajatellut). Kirjoitan mieluummin itseäni kiinnostavista aiheista, vaikka kohdeyleisö olisikin pienempi (ja osaa vakkarilukijoista voi harmittaa itseä kiinnostamaton aihe) kuin pelkkää "perusvarmaa" ketään ärsyttämätöntä kamaa. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Tumpussa pohditaan, minkä kukan kanssa Bojan assosioi. Mehän tiedämme oikean vastauksen Bojanin ja Kärtsän kohdalla 😁 Mutta mitkä kukat yhdistätte Janiin, Jureen, Krisiin ja Naceen?
 
vierailija
Tumpussa pohditaan, minkä kukan kanssa Bojan assosioi. Mehän tiedämme oikean vastauksen Bojanin ja Kärtsän kohdalla Mutta mitkä kukat yhdistätte Janiin, Jureen, Krisiin ja Naceen?
Jan - pitkävartinen punainen tulppaani, jonka nupullaan oleva kukinto heiluu muiden yläpuolella
Kris - ylväs kurjenmiekka
Nace - symppis ja tykätty orvokki
Jure - iloinen keltainen gerbera
 
vierailija
Tämän minificin idea on pyörinyt mielessäni viikkoja ja oletin, että se hieman jalostuisi matkalla, mutta näin ei valitettavasti käynyt, joten lopputulos on mitä on. :D Lisäksi tärkeä osa sitä perustuu erikoismerkkeihin, joiden pitäisi toimia täällä (eivät toimi Vauvalla), mutta jos näet tyhjiä dialogirivejä, neliöitä tai muuta merkkiroskaa, niin ko. merkit eivät jostain syystä valitettavasti toimi sinun laitteellasi. Toivotaan että tämä menee kielestä huolimatta moderaatiosta läpi, ehkä auttaa jos höpäjän vielä vähän lisää suomeksi.



B: What the fuck, how can you still have snow here?

K: We save some for you so you can make snowman.

B: There’s enough here to make an entire snow castle fit for a king! This was supposed to be a celebration of spring.

K: We celebrate! We drink alcohol and sima and eat these things that look like brains.

B: Sounds marvelous.

K: And munkki and potato salad and sausages. And helium.

B: What?

(kolme tuntia myöhemmin)

K: ᴾⁱᵏᵃ-ᶜʰᵘᵘ﹗

B: Jere, are you sure all that helium isn’t going to harm your voice?

K: ᴾⁱᵏᵃ ᵖⁱ, ᵖⁱᵏᵃ-ᶜʰᵘᵘᵘ﹗

B: I’m finally starting to understand how my bandmates feel about me.

K: ʸᵉˢ.


- Joymuffin
 

Yhteistyössä