Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nää on kyllä niin sympaattisia, kauniita, suloisia ja koskettavia! En oo monesti hoksannut kommentoida näitä, mutta nämä kyllä lämmittää! Onko näitä muuten viety saitille talteen, tai saako niitä viedä sinne? Aiemmin monesti näitä vietiin sinne kokoon talteen, ja oli kivaa käydä lukemassa jälkikäteen kokoelmana!

Hei, kirjoittaja tässä. Kiitos palautteessa. Ilman muuta saa viedä saitille. Mä en ikinä muista, mikä sen nimi on, niin en itse voi sinne siirtää.

Mikä sen nimi olikaan?
 
vierailija
Mä kerron teille nyt salaisuuden.

On ihan pieni, tai itse asiassa aika kohtalainen, mahdollisuus, että Bojan lentää tänne Fugeen hengailemaan meidän kanssa. Lauantaina on täällä jonkun kesätapahtuman avajaiset, ja eilen kun viestiteltiin, sen punainen valo oli vaihtunut jo vähintäänkin keltaiseksi.

Minä tietysti tulkitsin, että vihreäksi.

Että jeeee. Pian päästään rantsulle yhdessä siemailemaan lonkeroa ja ruskettumaan. Tekee sillekin hyvää, kun on siellä homeisessa studiossa suljettujen ovien takana kyhjännyt viikkotolkulla. On varmasti kalpea kuin lakana, mutta pian se täällä saa väriä pintaansa.

Ja minähän voin aina "put oil in Bojans body" niin ei sitten pääse olkapäät, pötsi eikä selkä palamaan. Mä oon siinä hyvä, ja sekin sen tietää. Olen sitä rasvaillut aiemminkin. Mulla on pehmeät kädet ja oon aika taitava - kokenut kehäkettu, vaikka itse sanonkin.

Mutta nyt ei ole aikaa enempään. Mä naputtelen täällä vihreillä kynsilläni pöytää, ja odotan siltä viestiä. Tietoa siitä, millä koneella se tulee. Täällä on kaikki valmiina. Puhtaat lakanat ja sellaista. No, uskoitteko, ei se omia lakanoita tartte, kun mun sängyssä on erinomaisen hyvin tilaa myös sille.

Voi vitsi, mä halkeen ihan kohta. Bojan.
💚❤💙
 
vierailija
Viime vuonnakin sen piti olla "this year". Totuuson, että tuota reissua ei tule koskaan tapahtumaan. Kuten olettekin varmasti kuulleet Kärpän sanoneen, hän valehtelee paljon.
Olen samaa mieltä. Olikohan K missään vaiheessa tosissaan menonsa kanssa. Ehkä ihan siinä alussa oli, kun sopivat, mutta ei enää aikoihin. Ja miten se käytännössä toimisi, kun eräs henkilö olisi kuitenkin mukana. Houkuttaisiko tuo yhdistelmä ketään heistä.
 
vierailija
Olen samaa mieltä. Olikohan K missään vaiheessa tosissaan menonsa kanssa. Ehkä ihan siinä alussa oli, kun sopivat, mutta ei enää aikoihin. Ja miten se käytännössä toimisi, kun eräs henkilö olisi kuitenkin mukana. Houkuttaisiko tuo yhdistelmä ketään heistä.
Uskon, että sinne Lontooseen se oli oikeasti menossa, mutta sitten vain ei löytynyt koloa kalenterista. Oli kaksi peräkkäistä Lapin reissua, välissä Alessandran keikka. Ehkä se Riipisen pr-keikka tuli vähän ylimääräisenä ja ohi suunnitelmien. Härtsä sitten meni.

Ja ajattelen myös niin, että jos se olisi sinne ehtinyt, voisi moni juttu olla toisin. Suuntaan tai toiseen. Se aika taisi olla Bojanille monella tapaa mullistavaa aikaa - ja siihen Klla olisi voinut olla vaikutusta.
 
vierailija
Uskon, että sinne Lontooseen se oli oikeasti menossa, mutta sitten vain ei löytynyt koloa kalenterista. Oli kaksi peräkkäistä Lapin reissua, välissä Alessandran keikka. Ehkä se Riipisen pr-keikka tuli vähän ylimääräisenä ja ohi suunnitelmien. Härtsä sitten meni.

Ja ajattelen myös niin, että jos se olisi sinne ehtinyt, voisi moni juttu olla toisin. Suuntaan tai toiseen. Se aika taisi olla Bojanille monella tapaa mullistavaa aikaa - ja siihen Klla olisi voinut olla vaikutusta.
Tuosta sinunkin luettelemasta listasta saa sen surullisen kuvan ja tiedon siitä, kuinka moni tapahtuma ja asia meni Bojanin ja Lontoon edelle. Vähän ihmetyttää tuo Riipisen pr -keikkakin. Mä näen tämän vähän niin, että K n on helppo mennä omalla kotiseudullaan joksujen keikoille, se ei paljon vaadi, mutta jostain syystä ei onnistu, jos pitää lähteä pois Suomesta. Härtsä taitaa olla jo parempi kaveri joksuille kuin K .
 
vierailija
Hoi Saitinrakentaja! Jos satut tämän näkemään, niin minificciä kopioidessa ilman nimimerkkiä tuli virheilmoituksia, ja itse kirjoittaessa 'guest' nimimerkin tekstin väliin tuli paljon ihmemerkkejä julkaistussa viestissä. Sen kopioidun minificin voisi poistaa ja viedä myöhemmin uudelleen sinne, sillä viesti meni jotenkin virheelliseksi! Pahoittelut ficin kirjoittajalle myös!
 
vierailija
Tuosta sinunkin luettelemasta listasta saa sen surullisen kuvan ja tiedon siitä, kuinka moni tapahtuma ja asia meni Bojanin ja Lontoon edelle. Vähän ihmetyttää tuo Riipisen pr -keikkakin. Mä näen tämän vähän niin, että K n on helppo mennä omalla kotiseudullaan joksujen keikoille, se ei paljon vaadi, mutta jostain syystä ei onnistu, jos pitää lähteä pois Suomesta. Härtsä taitaa olla jo parempi kaveri joksuille kuin K .
Nyt on taas vedetty paljon hassuja johtopäätöksiä. Ihmiset ovat huomattavasti monimutkaisempia kuin tuollaiset oletukset.
 
vierailija
Just, Jere ei välttämättä varo tuollaista, kyllä minäkin hänet uskaltaisin tavata, ihan kuin olisi joku spitaalinen tai väkivaltaa tehnyt?
En tiedä, onko näin, mutta mulla on sellainen kuva, että Jere on vähän vietävissä monessa asiassa. On liian kiltti sanomaan ei. Jethron kanssa ei kyllä kannata bisneksiin ruveta, siinä saattaa jäädä toiseksi ja käydä köpelösti. Toivottavasti lähipiirissä on riittävästi jarrumiehiä. Jessehän on KTM eli luulisi olevan talousasioista kohtalaisen hyvin perillä.
 
vierailija
En tiedä, onko näin, mutta mulla on sellainen kuva, että Jere on vähän vietävissä monessa asiassa. On liian kiltti sanomaan ei. Jethron kanssa ei kyllä kannata bisneksiin ruveta, siinä saattaa jäädä toiseksi ja käydä köpelösti. Toivottavasti lähipiirissä on riittävästi jarrumiehiä. Jessehän on KTM eli luulisi olevan talousasioista kohtalaisen hyvin perillä.
Luulen, että Jere ei aikuisena ihmisenä tarvitse mitään huolenpitoa, ei ole tyhmä
 
vierailija
Minusta Jere taas pitää omat rajansa varsin hyvin, toisin kuin joksut, jotka esim. antavat twitteristien määräillä omia tekemisiään
Minä koen, että Jerellä on isoja vaikeuksia rajojen asettamisessa, jotka johtivat mm. siihen että hän teki aivan liikaa töitä viime vuonna ja ajautui burnoutiin, mistä kertoo esim. Hesarin haastiksessa.

Monet ihmiset (sanoisin jopa että useimmat) osaavat joissain asioissa pitää hyvin rajoja ja toisissa taas sitten eivät.
 
vierailija
Minä koen, että Jerellä on isoja vaikeuksia rajojen asettamisessa, jotka johtivat mm. siihen että hän teki aivan liikaa töitä viime vuonna ja ajautui burnoutiin, mistä kertoo esim. Hesarin haastiksessa.

Monet ihmiset (sanoisin jopa että useimmat) osaavat joissain asioissa pitää hyvin rajoja ja toisissa taas sitten eivät.

Juuri näin minäkin ajattelen. Hän on kiltti, eikä halua tuottaa pahaa mieltä kenellekään. Se tylytyspuoli on Kärtsää ja rooli, mutta Jere ei ole sellainen. Vaikea sanoa ei millekään (esim. Riipisen riistalle), ja sitten puskee töitä äärirajoille saakka. No, tietysti rahakin vaikuttaa, mutta luulen, ja olen puheistaan ymmärtänyt, että viimeisen vuoden aikana senkin merkitys on jollain tapaa vähentynyt. Tietty, kun sitä on ollut aiempaa enemmän käytössä, mutta ehkä myös oman jaksamisen rajoilla käyminen on opettanut huomaamaan, mikä on oikeasti tärkeää.
 
vierailija
Laitetaan vielä tännekin. Sain nyt napattua kuvan siitä ljubav-tatskastani, se ei tällä hetkellä punoita kuin vähän mikä ei tuossa valossa edes näy, joskin näyttää vähän suhruisemmalta kuin tekopäivänä keskiviikkona. Tuo on tosiaan erään minulle tärkeän ihmisen käsialaa, koska en halunnut mitään valmista fonttia tähän. :) https://ibb.co/C7F3Fqp

- Joymuffin
 
vierailija
Hoi Saitinrakentaja! Jos satut tämän näkemään, niin minificciä kopioidessa ilman nimimerkkiä tuli virheilmoituksia, ja itse kirjoittaessa 'guest' nimimerkin tekstin väliin tuli paljon ihmemerkkejä julkaistussa viestissä. Sen kopioidun minificin voisi poistaa ja viedä myöhemmin uudelleen sinne, sillä viesti meni jotenkin virheelliseksi! Pahoittelut ficin kirjoittajalle myös!
En tiedä mikä vika siellä on ollut, mutta poistin ja laitoin uudestaan. Kiitos :) t. SR
 
vierailija
Nyt on taas vedetty paljon hassuja johtopäätöksiä. Ihmiset ovat huomattavasti monimutkaisempia kuin tuollaiset oletukset.
Oikeassa olet, että asioiden laidan tietävät vain henkilöt itse, mutta tottahan se on että K ei pidä Bojanin ja joksujen luo matkustamista niin tärkeänä, että ottaisi sille aikaa. Mikäs siinä, kyllä hän saa laittaa Riipisen peeärrän Lontoon matkan edelle, jos niin haluaa.
 

Yhteistyössä