Euroviisut alkavat, iskevätkö arabit ja vasemmisto euroviisuihin, venäjän masinoimista iskuista varoitetaan nyt kaikkialla Euroopassa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse olin vasemmistonuorissa 2010 luvulla, muistan miten venäläisiä "nuorisopoliitikkoja" ihailtiin. Venäläisnuoret kävivät puhumassa vallankumous iltamissa, usein oli vanhempiakin venäläismiehiä puhumassa ja muodikkaita naisia vetämässä keskustelupiirejä. Silloin suurin agenda oli vastustaa energiantuotantoa Euroopassa ja vastustaa "nat sej a ja äärioikeistoa" tukemalla arabien Eurooppaan muuttoa.

Samat ihmiset ja uudet tulokkaat edelleen kiertää vasemmiston kokouksissa ja illanvietossa, nyt puhutaan ter.ro.ri- iskuista ilmaston puolesta n a t s e j a vastaan, näin olen kuullut kerrottavan.

Uskotteko että arabit ja vasemmisto yrittävät venäjän tukemina iskeä euroviisuihin, ainakin ruotsi nyt hälytys valmiudessa korkealla tasolla ja valtavasti poliiseja saapunut malmöön estämään vasemmiston ja arabien yritykset iskuihin?
 
vierailija
Nytkö ne Venäläiset tukevat vasemmistoa?
Ainahan on kerrottu, että he tukevat äärioikeistoa.
Jos tukevat molempia, niin ainakin tasapaino säilyy.
Älkää nyt uskoko kaikkea mitä media teille syöttää.
 
"vastustaa "nat sej a ja äärioikeistoa" tukemalla arabien Eurooppaan muuttoa." Vasemmiston tyhmyydellä ei nähtävästi ole mitään rajaa.

Jotakin mellakointia saattaa esiintyä Malmössä. Hamasia kannattavat haluavat varmasti tuoda esiin sairasta ideologiaansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed

Yhteistyössä