IL: ”Miksi ihmeessä 54-vuotias on kiinnostunut 18-vuotiaan seurasta baarissa?”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joten ei mitään muuta kuin se, että nämä naiset jotka väittävät ettei rahalla voi ostaa naista ovat väärässä: jokaisella naisella on hintansa.
Minulla ei ole hintaa enkä ole koskaan ollut myytävänä. Yksi mies kerran ilmoitti summan markkoina, mutta vedin ulkooveni hänen nenän edestä kiinni. Nenä oli jäädä oven väliin. Kahviporukkaa työpaikalla nauratti tapaus kun pohdimme oliko tarjottu summa minkään arvoinen.
Omppu-ukko on näköjään linjoilla. Yök! Hän tekee hallaa Suomen omenaviljelijöille.
 
vierailija
Minulla ei ole hintaa enkä ole koskaan ollut myytävänä. Yksi mies kerran ilmoitti summan markkoina, mutta vedin ulkooveni hänen nenän edestä kiinni. Nenä oli jäädä oven väliin. Kahviporukkaa työpaikalla nauratti tapaus kun pohdimme oliko tarjottu summa minkään arvoinen.
Omppu-ukko on näköjään linjoilla. Yök! Hän tekee hallaa Suomen omenaviljelijöille.
ulkoovi 😂
 
vierailija
Sullakin on hinta. Sulle tarjottiin vain liian vähän.
Sinä olet sielunvihollinen, joka myisi isoäitinsäkin muutamasta roposesta.
Herjaat ja halvennat tällä palstalla jatkuvasti naisia. Olet seksuaalisesti kieroutunut pervo, jolla on oudot fantasiat. Ihmiskauppa rehottaa maailmalla. Olet yksi sen mahdollistaja. Tukit asiallisen palstan saastaisilla ulostuloillasi, joissa ei ole päätä eikä häntää. Olen antanut elämässäni rukkaset noin tusinalle vonkaajalle. En ole ikinä tarvinnut elättäjää ja elätettäviä en tarvitse.
Menikö jo kaaliin vai laitanko vielä isomman vaihteen silmään?
Toivottavasti saat kupan seuraavalta maksulliselta naiseltasi.
 
vierailija
Sinä olet sielunvihollinen, joka myisi isoäitinsäkin muutamasta roposesta.
Herjaat ja halvennat tällä palstalla jatkuvasti naisia. Olet seksuaalisesti kieroutunut pervo, jolla on oudot fantasiat. Ihmiskauppa rehottaa maailmalla. Olet yksi sen mahdollistaja. Tukit asiallisen palstan saastaisilla ulostuloillasi, joissa ei ole päätä eikä häntää. Olen antanut elämässäni rukkaset noin tusinalle vonkaajalle. En ole ikinä tarvinnut elättäjää ja elätettäviä en tarvitse.
Menikö jo kaaliin vai laitanko vielä isomman vaihteen silmään?
Toivottavasti saat kupan seuraavalta maksulliselta naiseltasi.
Veronmaksajat elättää sut.
 
vierailija
Sinä olet sielunvihollinen, joka myisi isoäitinsäkin muutamasta roposesta.
Herjaat ja halvennat tällä palstalla jatkuvasti naisia. Olet seksuaalisesti kieroutunut pervo, jolla on oudot fantasiat. Ihmiskauppa rehottaa maailmalla. Olet yksi sen mahdollistaja. Tukit asiallisen palstan saastaisilla ulostuloillasi, joissa ei ole päätä eikä häntää. Olen antanut elämässäni rukkaset noin tusinalle vonkaajalle. En ole ikinä tarvinnut elättäjää ja elätettäviä en tarvitse.
Menikö jo kaaliin vai laitanko vielä isomman vaihteen silmään?
Toivottavasti saat kupan seuraavalta maksulliselta naiseltasi.
Olen eri mutta ota nyt isommat 🍺🍺:t niin rauhotut
 
kellään muulla täällä ei ole sellaista kuvapankkia tai osaamista löytää niitä
Nyt yliarvioit minut, kyllä muitakin osaajia löytyisi, jos viitsisivät vaivautua. Ja kuten sanoin, en kirjoita viereilijana. Ennen rekisteröitymistäni 2014 kirjoitin niin, että nimimerkkinä aina näkyi m1es.

Tässä silloisella nimimerkilläni kirjoitettu kommentti Isis-aiheesta:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä