Isossa Omenassa kuollut nainen oli vainoaja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
niin Artturi Sakari Reinikais tyyppinen kokenut vartijan olis hoitanut homman kaikin puolin niin että kukaan ei olis edes pahastunut eikä olis tarvittu edes mitään voima keinoja.
Totta! Ne 5 teinirunkkua ja harhanen tyttö tappoivat nuoren naisen jolla oli elämä vielä edessään. Ovat saaneet jo potkut sekuritatelta ja poliisi ottanut luvat pois, tappajien on vielä käytävä linnassa tutustumassa kylmiin, paatuneisiin ja ymmärtämättömiin sydämiinsä. Katumus on anteeksiantamuksen ehto ja nämä korskeat teinipojut ja heitukka on saatava tajuamaan tekonsa vakavuuden. Surmasivat ihmisen ja vielä estivät avunannon.
 
vierailija
Mukavia sanoja, kiitos. Oikein hyvää kevättä sinnekin!

Juu, kyllä mä auttelen aika paljon - aina kun voin. Itsellekin siitä saa tosi hyvän mielen.
Tiedän, että Jonne Omenansiemen, jolle vastasin, auttelee myös ihmisiä.🤗

Nämä raa’at keissit kuten Koskelan keissi, tämä Ison omenan keissi, ja monet muut, ovat jotenkin avanneet omalla kohdalla ihan oudon kamalan maailman. Plus tietenkin sodat ym. Herää kysymys että mikä se ihmiselämän arvo oikein on, paljonko se painaa.
👍🏼🙏🏼🌞
 
Lissu, olen samaa mieltä kanssasi ihmiselämän (ja siis myön tuon Isossa Omenassa kuolleen) arvosta. Tuo argumentointi "jonkun lapsi" ei kuitenkaan minua vakuuta, tuollaista naisellista tunnemaalailua, joka toki sinulle sallitaan.

Olisiko sinulla "sama ääni kellossa", jos kuollut olisikin ollut naista kauppakeskuksessa ahdistellut irakilainen? Olisihan hänkin ollut jonkun lapsi...
Ei sen tarvitse vakuuttaa sinua. Tämä ilmaisu kuitenkin tulee eittämättä mieleeni kun hento nainen kuolee isojen vartioiden alle turhaan, ja joku siihen toteaa että joutikin mennä, tai että ei hänellä ollut mitään väliä.

Juu, siksi koska olen nainen niin olen emotionaalisempi kuin sinä, ja, koska tämän tiedät niin huomautuksesi on outo?

Minusta tuo ilmaisu voi laittaa ajattelemaan toisin jos olet äiti/isä/lapsi.
Ihmisten tulisi välittää enemmän toisistaan ja muistaa että ihmisarvo on äärimmäisen tärkeä.
Tässä nyt ei kuollut mikään lapsen raiskaaja tai murhaaja. Jos olisi kuollut niin varmasti asia olisi ollut omaisille kamalaa, mutta muut ihmiset olisivat ehkä suhtautuneet hyväksyvämmin.🤷‍♀️
 
vierailija
Jos tytön seuraama mies olisi edes kerran pysähtynyt juttelemaan hänen kanssaan, tilanne voisi olla täysin toinen eikä tyttö olisi joutunut vartijoiden tappamaksi. Ehkä tyttö vain halusi kikulia tältä mieheltä? Jos seuratulla miehellä olisi ollut testotasot ja ruokavalio kunnossa niin ehkä hän olisi suostunut pikapanoon vaikka läheisessä vessassa? Tilanne olisi ratkennut sillä ja kaikilla olisi hyvä mieli. 🙂
 
vierailija
Jos tytön seuraama mies olisi edes kerran pysähtynyt juttelemaan hänen kanssaan, tilanne voisi olla täysin toinen eikä tyttö olisi joutunut vartijoiden tappamaksi. Ehkä tyttö vain halusi kikulia tältä mieheltä? Jos seuratulla miehellä olisi ollut testotasot ja ruokavalio kunnossa niin ehkä hän olisi suostunut pikapanoon vaikka läheisessä vessassa? Tilanne olisi ratkennut sillä ja kaikilla olisi hyvä mieli.
Miehelle kelpasi 30 e ilman takaisinmaksua tai vastapalvelusta 🧐 On siinäkin mies...
 

Yhteistyössä