K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No en ole täyshetero enkä tässä ajatellut lainkaan bojanin kaapista tuloa vaan sitä potentiaalisen kumppanin asemaa. Lontoossa asuva julkihomo, jota jo valmiiksi seuraa miljoona tyyppiä, ei pelästy pienen maan julkisuutta, mutta se tavallinen heterotyttö joutuisi bojanin puolisona ihan uuteen tilanteeseen ja median pyöritykseen. Ymmärtäisin varsin hyvin jos B pitäisi sellaisen suhteen täysin piilossa. Damonista ja siitä on jo nähty sellaista josta homofobisimmat joka tapauksessa vimmastuvat.
No minä olen queer enkä näe D ja B välillä muuta kuin ystävyyttä. En usko myöskään siihen, että jos siellä oikeasti olisi jotain takana asioilla julkisesti leikittäisiin. Mun tutka ei Bn kohdalla värähdä ikävä kyllä. Ei kyllä Kn kohdallakaan, mutta en väitä olevani oikeassa.
 
vierailija
Ihan hyvä että näistä asioista voidaan keskustella täällä hyvässä hengessä ja rakentavasti, ilman että näihin henkilöihin projisoidaan omat tarpeet ja ehkä ne toteutumattomat unelmat. Valitettavasti näillä palstoilla on ihmisiä, joiden mielestä näiden henkilöiden kuuluisi toimia juuri niinkuin he itse toimivat, näkemättä sitä kokonaisuutta, jossa ne toiset elävät. Onneksi ovat vähemmistöä ja suurimmalle osalle tämä yksin Sloveniaan oli osa shippiä ja huumoria.
Olen samaa mieltä, mutta mulle valitettavasti kyllä shippaus näyttäytyy juuri tuona omien tarpeiden projisointina päähenkilöihin. Mutta ehkä se johtuu siitä että en ymmärrä sitä ”oikein” shippaamista. En osaa tehdä eroa huumori-shippajien ja HC shippajien välillä, mulle ne on kaikki shippaamista.
 
vierailija
No en ole täyshetero enkä tässä ajatellut lainkaan bojanin kaapista tuloa vaan sitä potentiaalisen kumppanin asemaa. Lontoossa asuva julkihomo, jota jo valmiiksi seuraa miljoona tyyppiä, ei pelästy pienen maan julkisuutta, mutta se tavallinen heterotyttö joutuisi bojanin puolisona ihan uuteen tilanteeseen ja median pyöritykseen. Ymmärtäisin varsin hyvin jos B pitäisi sellaisen suhteen täysin piilossa. Damonista ja siitä on jo nähty sellaista josta homofobisimmat joka tapauksessa vimmastuvat.
Bojanin pitää valita julkisuuden henkilö puolisoksi.🙂joo aasi täällä.
 
vierailija
Täällä nyt näyttää olevan joillain pakkomielle naittaa B Damonille, kun K ei käyttäytynytkään niinkuin he halusivat. Eivät tajua ja halua nähdä, että mistään muusta ei näiden ihmisten välillä ole kysymys kuin hyvästä ystävyydestä ja bro tyyppisestä hassuttelusta.
En ole pettynyt Kärtsään, enkä K/B shippiin. Kasvoin ns. ulos K/B shipistä, koska se ei enää jaksanut kiinnostaa mua. Näissä shipeissäkin tapahtuu samanlaisia asioita kuin oikeassa elämässä; ihmiset eroavat, rakastuvat uudelleen, seikkailevat, huomaavat että se tosirakkaus onkin joku muu…
 
vierailija
No minä olen queer enkä näe D ja B välillä muuta kuin ystävyyttä. En usko myöskään siihen, että jos siellä oikeasti olisi jotain takana asioilla julkisesti leikittäisiin. Mun tutka ei Bn kohdalla värähdä ikävä kyllä. Ei kyllä Kn kohdallakaan, mutta en väitä olevani oikeassa.
Mä oon myös queer mutta mulla ei oo kyllä minkäänlaista tutkaa 😄 En oo ikinä tunnistanut kaltaisiani jos ei sitä oo suunnilleen suoraan sanottu. Vai tarkoitatko nyt edes varsinaista gaydaria vai ihan vaan suhdetutkaa?
 
vierailija
Mulle on ihan sama onko niillä oikeasti mitään, mulle riittää kuuma damon/bojan/kris-shippi. Se on ainakin tosielämässä aika epätodennäköinen
Just näin. Mä haluan vain kuumistella näitä rauhassa. Joku on pettynyt K/B shippiin ja kuvittelee nyt, että niin on muutkin, koska hän itsekin on. Musta B/D kama on vaan yksinkertaisesti kuumempaa ja kiehtovampaa. Kris sopii tähän joukkoon hyvin mukaan. Kärtsä taas sopii paremmin ihan joillekin toisille.
 
vierailija
Vaikka täällä vängätään, niin on meillä kaikilla kirjoittajilla kuitenkin jotakin yhteistä. Me kaikki tiedetään jo unissamme, että kuinka monta kirjainta on sanassa joulu ja kuinka monta vokaalia on sanassa aasi.😂 Osaan jo plussan tarkistuskyssärit ulkoa.
 
vierailija
Vaikka täällä vängätään, niin on meillä kaikilla kirjoittajilla kuitenkin jotakin yhteistä. Me kaikki tiedetään jo unissamme, että kuinka monta kirjainta on sanassa joulu ja kuinka monta vokaalia on sanassa aasi. Osaan jo plussan tarkistuskyssärit ulkoa.
Mut sit jos käy sekä vauvalla että täällä, laittaa aina numerot väärin. Vauvalla alkaa väkisin järjestää niitä pienimmästä suurimpaan ja täällä vaan yrittää ihan annetussa järjestyksessä 😆
 
vierailija
Just näin. Mä haluan vain kuumistella näitä rauhassa. Joku on pettynyt K/B shippiin ja kuvittelee nyt, että niin on muutkin, koska hän itsekin on. Musta B/D kama on vaan yksinkertaisesti kuumempaa ja kiehtovampaa. Kris sopii tähän joukkoon hyvin mukaan. Kärtsä taas sopii paremmin ihan joillekin toisille.
Mulla sama. En ole pettynyt mihinkään, ehkä vähän kyllä kyllästyin. Ja damonista löytyi vaan mieluisampi vaihtoehto. Nimenomaan kuumempi. Ei mua kiinnosta onko niillä oikeasti mitään, enhän mä siitä osalliseksi pääsisi kuitenkaan. Ihan nää omat kuvitelmat riittää huviksi.
 
vierailija
Bojan ja Kris seuraa instassa Covesia. Tosi pieni seuraajamäärä hänellä.
No ilmankos conor jakaa siitä koko ajan jotain kun sille se voi tosiaan tarjota näkyvyyttä. Tosin en osaa sanoa kuinka suuri osa senkään seuraajista oikeasti katsoo niitä stooreja. Kai aika moni seuraa sitä sen oman bändin ja viisujen takia ja nythän se laittaa lähinnä managerijuttuja.
 
vierailija
Mulla sama. En ole pettynyt mihinkään, ehkä vähän kyllä kyllästyin. Ja damonista löytyi vaan mieluisampi vaihtoehto. Nimenomaan kuumempi. Ei mua kiinnosta onko niillä oikeasti mitään, enhän mä siitä osalliseksi pääsisi kuitenkaan. Ihan nää omat kuvitelmat riittää huviksi.
Mua kiinnostaa, onko B päässyt K B kuviosta henkisesti eroon ja ilmeisesti on. K ja B materiaali alkaa näyttää entistä enemmän ihan huumorimielessä tehdyltä nyt kun Damon on tullut kuvioihin ja vertaa noihin Damonin ja B n vähäisiin matskuihin. Viisukuplassa tosin K B oli muutakin kuin pelleilyä.
 
vierailija
Kuuntelin eilen sitä elleä. Tykkäsin kyllä jpdtsin mitä se omissa reelsissään tekee, eli pelkkä laulu ja kitara. Levyversiot oli mun makuun ihan kuraa. Vähän sama jc Stewartin kohdalla. Se toimi upeasti lavalla mies ja kitara -tyylillä, mutta levyversiot onkin sit ihan muuta.
 

Yhteistyössä