K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muakin nauratti ne. Lisäksi olivat typerän näköiset. Tuollainen ”rohkeus” tuntuu aika itsetarkoitukselliselta, B:n kanssa bäkkärillä ym arkisissa tilanteissa ei kulje noin, mutta sitten pitää kokeilla jalkapallomatsissa, että saako huomiota niillä. Ja kehua ympäristöä, kun ”ei saanut”. Ei varmaan jossain Losissa saakaan.
Tuollaisen asenteellisuuden takia moni ihminen ei uskalla ilmentää itseään arjessa niinkuin haluaisi. Tarvitaan näitä ns. rajoja testaavia ja niitä rikkovia.
 
vierailija
Tuollaisen asenteellisuuden takia moni ihminen ei uskalla ilmentää itseään arjessa niinkuin haluaisi. Tarvitaan näitä ns. rajoja testaavia ja niitä rikkovia.
Juuri näin! Tuollainen alentuva naureskelu on juuri sitä ikävää huomiota, jota Damon selvästikään ei kokenut siellä futispelissä. Sillä ei oikeastaan ole mitään väliä miten hän pukeutuu arkena jos hän haluaa pukeutua noin jossain muualla. Sitä paitsi meillä ei kyllä ole aavistustakaan siitä millaisissa vaatteissa se hiippailee yksin ollessaan. Voi olla että nuo verkkosukkikset on suorastaan maltillisemmasta päädystä.
 
vierailija
Kummasti shippi vaan nytkähtelee vieläkin eteenpäin.

Viisuissa B:n yllätysvisiitti Tavalle, siellä lupailtiin NT:tä ja sen jälkeen Kärden lavapuheet B:stä ja synttäripostaus kannatteli laivaa.

Maaliskuun Jokerivierailulle oli kovat odotukset mutta kylmää vettä kaatu shippareiden niskaa.

Olis laiva varmaan jo uponnut mutta kun B julisti Ruissin niin sinne vielä moni shippari nitkuttelee. Uskon että homma hautautuu pikaisesti Ruissin jälkeen. Jokerit eivät luultavasti ole enää 2024 tulossa Suomeen.
Hyvä näin.
 
vierailija
Kummasti shippi vaan nytkähtelee vieläkin eteenpäin.

Viisuissa B:n yllätysvisiitti Tavalle, siellä lupailtiin NT:tä ja sen jälkeen Kärden lavapuheet B:stä ja synttäripostaus kannatteli laivaa.

Maaliskuun Jokerivierailulle oli kovat odotukset mutta kylmää vettä kaatu shippareiden niskaa.

Olis laiva varmaan jo uponnut mutta kun B julisti Ruissin niin sinne vielä moni shippari nitkuttelee. Uskon että homma hautautuu pikaisesti Ruissin jälkeen. Jokerit eivät luultavasti ole enää 2024 tulossa Suomeen.
Hyvä näin.
Taidat olla vähän kateellinen, maaliskuu sujui oikein hyvin, K ja B välit lähentyneet ja ne pidetään yksityisinä, oma ennuste on, että jatkuu vaikka kuinka kauan, Suomessa joksuja kuunnellaan paljon niin varmasti tulevat
 
vierailija
Kummasti shippi vaan nytkähtelee vieläkin eteenpäin.

Viisuissa B:n yllätysvisiitti Tavalle, siellä lupailtiin NT:tä ja sen jälkeen Kärden lavapuheet B:stä ja synttäripostaus kannatteli laivaa.

Maaliskuun Jokerivierailulle oli kovat odotukset mutta kylmää vettä kaatu shippareiden niskaa.

Olis laiva varmaan jo uponnut mutta kun B julisti Ruissin niin sinne vielä moni shippari nitkuttelee. Uskon että homma hautautuu pikaisesti Ruissin jälkeen. Jokerit eivät luultavasti ole enää 2024 tulossa Suomeen.
Hyvä näin.
Shippaus onkin fantasiaa. Edelleen ihmiset shippaa Harry Stylesiä ja Louis Tomlinsonia kymmenen vuotta myöhemmin vaikka One Direction on hajonnut ja tosielämässä on ollut lapsia ja puolisoita.
 
vierailija
Kummasti shippi vaan nytkähtelee vieläkin eteenpäin.

Viisuissa B:n yllätysvisiitti Tavalle, siellä lupailtiin NT:tä ja sen jälkeen Kärden lavapuheet B:stä ja synttäripostaus kannatteli laivaa.

Maaliskuun Jokerivierailulle oli kovat odotukset mutta kylmää vettä kaatu shippareiden niskaa.

Olis laiva varmaan jo uponnut mutta kun B julisti Ruissin niin sinne vielä moni shippari nitkuttelee. Uskon että homma hautautuu pikaisesti Ruissin jälkeen. Jokerit eivät luultavasti ole enää 2024 tulossa Suomeen.
Hyvä näin.
Mitäs hyvää siinä on? Haittaako sun arkea?
 
vierailija
Taidat olla vähän kateellinen, maaliskuu sujui oikein hyvin, K ja B välit lähentyneet ja ne pidetään yksityisinä, oma ennuste on, että jatkuu vaikka kuinka kauan, Suomessa joksuja kuunnellaan paljon niin varmasti tulevat
En ole tuon kommentin kirjoittaja, johon tämä on vastaus, mutta mua huvittaa tuo ”yksityisinä” -mantra, jota shippaajat viljelee, kun sehän on shipin kannalta tosi ikävää jos välit ovat niin yksityisiä ettei ne ulospäin näy. Täytyy turvautua vaan omaan mielikuvitukseen, tulkita vaikka Kuumaan biisien sanoja jne.
 
vierailija
Taidat olla vähän kateellinen, maaliskuu sujui oikein hyvin, K ja B välit lähentyneet ja ne pidetään yksityisinä, oma ennuste on, että jatkuu vaikka kuinka kauan, Suomessa joksuja kuunnellaan paljon niin varmasti tulevat
Kyllä se suhde taisi olla viisuhuumaa. Vielä NT llä oli Bojan Kärtsän erityinen ystävä. Ei enää. Nyt on Joost ja muut. Ja Bojanillakin suuren maailman kuviot. B lla varmaan maailma näyttää erilaiselta Lontoon kuukausien jälkeen.
 
vierailija
Kyllä shippi on haitannut arkea ja aika paljonkin mun elämää, ajatuksia ja resursseja, että ihan olen iloinen jos pääsen tästä lopullisesti vieroittautumaan pikkuhiljaa.

Ja en kyllä itse ole huomannut todellakaan mitään välien lämpenemistä. Päinvastoin.

Ja shippi on kyllä jo selvästi hiljentynyt viime kesästä, jolloin vauvalla kirjoitti ihan hulluna porukkaa.
 
vierailija
Kyllä shippi on haitannut arkea ja aika paljonkin mun elämää, ajatuksia ja resursseja, että ihan olen iloinen jos pääsen tästä lopullisesti vieroittautumaan pikkuhiljaa.

Ja en kyllä itse ole huomannut todellakaan mitään välien lämpenemistä. Päinvastoin.

Ja shippi on kyllä jo selvästi hiljentynyt viime kesästä, jolloin vauvalla kirjoitti ihan hulluna porukkaa.
Onko se hiljentynyt vai onko ihmiset vaan siirtyneet toisille tai vapaammille alustoille? Itse siirryin vapaammille kun ei nuo säännöt oikein nappaa. Hiljensivät keskustelua aika paljon kun ei sitä eikä tätä saa mainita ja tuo ei kuulu ketjuun siinä missä kesällä oli vielä ihan ok mainita ties mitä sivuhahmoja.
 
vierailija
Ehkä shippi on painunut vähän taka-alalle, mutta jos mä jostain tykkään, niin olen kyllä uskollinen fani. Kokemusta on monesta fanituksesta, edelleen käyn säännöllisesti tiettyjen keikoilla. Uskon, että JO sai kyllä suomalaisista uskollisen fanikunnan, satavarmasti tulevat tänne uudestaan.
 

Yhteistyössä