K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Varmaan maksettu matkakulut. Btw, aasinsiltana BL:een, lehdessä luki, että oli kieltäytynyt 50 000 palkkiosta ja ohjannut varat jonnekin muualle.
En tarkoita nyt mitään kaksinasettelua, mutta siitä alkoi mun ristiriitaiset fiilikset Koota kohtaan, kun rupesi heti viisuista tultuaan mainostamaan ilmaista matkaa ym. muuta puhetta rahasta, ja lause " K ei lähde halvalla" jäi heti lentokentältä mieleen.
 
vierailija
En tarkoita nyt mitään kaksinasettelua, mutta siitä alkoi mun ristiriitaiset fiilikset Koota kohtaan, kun rupesi heti viisuista tultuaan mainostamaan ilmaista matkaa ym. muuta puhetta rahasta, ja lause " K ei lähde halvalla" jäi heti lentokentältä mieleen.
Jos ihan rehellisesti arvioin, niin K n jutuissa on aika paljon sellaista, mitä en oikeastaan suuremmin ihaile. Hän on ehkä niin erikoinen ilmiö että siksi olen ollut kiinnostunut ja käynyt keikoilla. Bölen jälkeen tuli sellainen ajatus, että mun osalta tämä alkaa olla nähty.
 
vierailija
En tarkoita nyt mitään kaksinasettelua, mutta siitä alkoi mun ristiriitaiset fiilikset Koota kohtaan, kun rupesi heti viisuista tultuaan mainostamaan ilmaista matkaa ym. muuta puhetta rahasta, ja lause " K ei lähde halvalla" jäi heti lentokentältä mieleen.
Oman arvonsa saa tuntea mutta se jatkuva rahapuhe oli kyllä kiusaannuttavaa. Varsinkin kun alkuun se antoi vaikutelman (tai ei ainakaan korjannut mielikuvaa mitenkään) että Jere Vantaalta olisikin sieltä köyhemmistä lähiöistä, mutta nopeasti viisujen jälkeen tulikin sitten esiin sijoitusasunnot yms. En siis paheksu sitä jos sellaisia on, vasn lähinnä sitä miten se on rahasta puhunut. Välillä kelpasi vain kaukomatkat ja kallein lohi, välillä sitten otetaan häpeilemättä eturiviläisten ojentamat setelit kun on just vinguttu kuinka kallis kiertue on. Mutta ehkä tääkin on sitä että Käärijä on köyhä, mutta Jerellä on asiat ihan ok.
 
vierailija
Mun mielestä K olisi voinut nyt viimeistään heivata tuo H pois crewsta.
Ei tuo mitään lisäarvoa, samat vanhat naamanvääntelyt vain ärsyttää.
Joskus on hyvä luopua ajoissa ja aloittaa puhtaalta pöydältä
 

Yhteistyössä