K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olisiko Sadie teille mieleinen tyttöystävä Bojanille? Tyhmä kysymys, mutta kysyn nyt kuitenkin.
No miksipä ei, ihan kenet vaan valitsee niin mikäs siinä. Tulisi tuosta ainakin pöhinää palstoille. En ole S seurannut ja oli mulle täysin tuntematon niin en osaa sanoa henkilöstä oikein mitään ja mielikuvani melko neutraali tai positiivinen. Tietääkseni ei ainakaan ole ryvettynyt missään kohuissa.
 
vierailija
Niinpä. En tosin usko että B olisi mitenkään rakastunut siihen tms mutta ehkei se ihan pelkästä pelleilystä tykkää.

Tiedän että täällä on monesti kuitattu joksujen keskinäiset tai esim bojanin ja damonin lähentelyt pelleilyksi, mutta oletan että on tarkoitettu vähän eri asiaa. Heillä voi siis tietenkin olla joku humoristinen aspekti mukana mutta uskoisin että se läheisyys on silti ihan aitoa heidän välillään. Se että joksut istuvat sylikkäin, silittelevät toistensa hiuksia tms ei siis ole mitään muille suunnattua esitystä vaan he ihan haluavat kosketella toisiaan. K taas haluaa tehdä läheisyydestä tai yhdessä olemisesta shown. Tämä tuskin on mikään kynnyskysymys, kyllä sitä kaverin stoorissa voi varmasti vähän esittääkin kerran tai pari, mutta ymmärrän hyvin jos se ei tunnu omalta jutulta ja mieluummin ei olisi sellaisessa mukana.
Tässä voi olla järkeä. Sehän voi tuntua vähän loukkaavaltakin kun toinen haluaa vain vitsailla yleisölle sellaisella asialla mikä itselle on luontevaa ja tärkeää.
 
vierailija
Olisiko Sadie teille mieleinen tyttöystävä Bojanille? Tyhmä kysymys, mutta kysyn nyt kuitenkin.
Kyllä koska S vaikuttaa olevan todella maanläheinen tyyppi eikä todellakaan mikään hollywood-bimbo... Hieman myös ei, koska S on todella tarkka yksityisyydestään niin eipä taitais Boitsukaan enää sitten pahemmin jakaa mitään juttuja jos viettäisivät kaikki mahdolliset vapaa-ajat yhdessä
 
vierailija
Tallinnan CCC oli kyllä hyvä, ei mitenkään puolihuolimaton. Mutta JC:n tulo varmistui ilmeisesti aika myöhään, koska siitä ilmoitettiin vasta ihan joitakin päiviä ennen kiertueen alkua, se on luonnollisesti tarkoittanut sitä että tilaa onkin ollut aiottua vähemmän. Kun JC sitten lähti käymään jenkeissä, damon mahtui kyytiin mukaan.
Olisiko K tarvinnut petipaikan Kultsan pihalta-Tallinnan keikkapaikalle?
Kun hotelli oli varattuna Tallinnassa kolmelle.
 
vierailija
Kyllä koska S vaikuttaa olevan todella maanläheinen tyyppi eikä todellakaan mikään hollywood-bimbo... Hieman myös ei, koska S on todella tarkka yksityisyydestään niin eipä taitais Boitsukaan enää sitten pahemmin jakaa mitään juttuja jos viettäisivät kaikki mahdolliset vapaa-ajat yhdessä
Balkan ei lähde miehestä.
Eikä mies Balkanilta.
Bojanin vapautta ei vie kukaan.
 
vierailija
Jostain syystä olen mieltynyt Eteliin. Tiedän kyllä että ajatus B sta ja Etelistä parina on mahdoton. Mun käsitys Sadiesta jää jotenkin vaisuksi ja värittömäksi. Hyvin maanläheinen ja mukava hän varmasti on.
 
vierailija
Jostain syystä olen mieltynyt Eteliin. Tiedän kyllä että ajatus B sta ja Etelistä parina on mahdoton. Mun käsitys Sadiesta jää jotenkin vaisuksi ja värittömäksi. Hyvin maanläheinen ja mukava hän varmasti on.
B ja Etel parina ei kiitos ja oliko se E myös seitsemän vuotta vanhempi, ei kyllä S:kään oikein en edes usko mihinkään suhteeseen
 
vierailija
Miksi se teille monille aina homoa? Miksei kaksi miespuolisista kaverusta saa levätä vierekkäin tai vaikka päälläkäin ilman, että joku vetää siitä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Tulkaa jo vuoteen 2024.
Tää menee toisinkin päin. Miksi kaksi noin läheisissä tunnelmissa olevaa ihmistä aina muka vaan vitsailisi, kun ne tilanteet kuitenkin toistuu? Kyllä heteromiehetkin voi ihan vapaasti olla fyysisesti läheisiä, mutta esim. B: ja D:n välillä siitä ei tule sellaiset vibat ollenkaan. Se, että jossain niistä tilanteista on huumoria mukana, ei tarkoita, ettei siinä voi olla tottakin. Musta on outoa vaan laittaa laput silmille, ja hokea heteromiesten kaveruutta. Kaikki miehet tässä maailmassa ei kuitenkaan ole heteromiehiä. En itsekään väitä olevani varmasti oikeassa, kun kukaan muu kuin he itse tai lähipiirinsä ei voi sitä varmasti tietää, mutta tuo kaiken leimaaminen heteromiesten pelleilyksi ei vaan musta toimi tässä tapauksessa yhtään.
 
vierailija
Päästiinkö muuten siitä Baby Lasagnen haastattelusta koskaan yhteisymmärrykseen että kenen tyttöystävästä tai -ystävistä oli kyse? Seurasin sitä saagaa siihen vaiheeseen että käännös oli kai oikein mutta siitä oli tulkintaeroja (?) että referoitiinko yleensä keskustelussa olleita aiheita vai kummankin omia sanomisia tjsp.
Minun puolestani Sadie olisi Boitsulle oikein hyvä tyttöystävä, ei varmaankaan mustasukkainen B:n saamasta huomiosta tai mitenkään nirppanokka (jos pitää paikkansa että hän on hengannut Joksujen pienellä Lontoon-kimppakämpälläkin saati hikisessä äijien keikkabussissa monta päivää).
 
vierailija
Tää menee toisinkin päin. Miksi kaksi noin läheisissä tunnelmissa olevaa ihmistä aina muka vaan vitsailisi, kun ne tilanteet kuitenkin toistuu? Kyllä heteromiehetkin voi ihan vapaasti olla fyysisesti läheisiä, mutta esim. B: ja D:n välillä siitä ei tule sellaiset vibat ollenkaan. Se, että jossain niistä tilanteista on huumoria mukana, ei tarkoita, ettei siinä voi olla tottakin. Musta on outoa vaan laittaa laput silmille, ja hokea heteromiesten kaveruutta. Kaikki miehet tässä maailmassa ei kuitenkaan ole heteromiehiä. En itsekään väitä olevani varmasti oikeassa, kun kukaan muu kuin he itse tai lähipiirinsä ei voi sitä varmasti tietää, mutta tuo kaiken leimaaminen heteromiesten pelleilyksi ei vaan musta toimi tässä tapauksessa yhtään.
Myös homot voivat pelleillä keskenään tuntematta seksuaalista vetovoimaa toisiinsa. En ole missään kohtaan maininnut, että olisivat heteroita, se oli sun oma tulkinta.
 
vierailija
Myös homot voivat pelleillä keskenään tuntematta seksuaalista vetovoimaa toisiinsa. En ole missään kohtaan maininnut, että olisivat heteroita, se oli sun oma tulkinta.
Tuosta viestistäsi kyllä tulee vahvasti se vaikutelma, kun kysyt ”miksi se teille monille aina homoa”. Lisäksi jos olit sama kirjoittaja kuin aiemmin ketjussa, olit sitä mieltä että haluaisi eroon ”homoteemasta”. Se kun ei vaan ole kaikille mikään teema, vaan joillekin ihan normaalia elämää. Se kyllä voi olla tottakin ettei B enää jaksa K:n kanssa siihen tyyliin pelleillä, kun näkee että siinä ei ole taustalla todellista kiinnostusta.

Totta sekin, ettei kaikki homotkaan tunne toisiaan kohtaan vetoa, kuten ei kaikki heterotkaan. Noista B:n ja D:n kuvista ei kuitenkaan tule minulle ollenkaan sellaista vaikutelmaa, etteikö heillä vetovoimaa voisi olla. Sen toki tietävät vain itse. En silti tiedä miksi olisi todennäköisempää että ovat vain kavereita, kuin että olisi kiinnostusta, kun kyseessä on kuitenkin kaksi viehättävää ihmistä.
 
vierailija
Tuosta viestistäsi kyllä tulee vahvasti se vaikutelma, kun kysyt ”miksi se teille monille aina homoa”. Lisäksi jos olit sama kirjoittaja kuin aiemmin ketjussa, olit sitä mieltä että haluaisi eroon ”homoteemasta”. Se kun ei vaan ole kaikille mikään teema, vaan joillekin ihan normaalia elämää. Se kyllä voi olla tottakin ettei B enää jaksa K:n kanssa siihen tyyliin pelleillä, kun näkee että siinä ei ole taustalla todellista kiinnostusta.

Totta sekin, ettei kaikki homotkaan tunne toisiaan kohtaan vetoa, kuten ei kaikki heterotkaan. Noista B:n ja D:n kuvista ei kuitenkaan tule minulle ollenkaan sellaista vaikutelmaa, etteikö heillä vetovoimaa voisi olla. Sen toki tietävät vain itse. En silti tiedä miksi olisi todennäköisempää että ovat vain kavereita, kuin että olisi kiinnostusta, kun kyseessä on kuitenkin kaksi viehättävää ihmistä.
Selvennän vielä, että tarkoitin ettei sitä todellista kiinnostusta ole K:n puolelta (vaikka mistäpä minä sitäkään varmaksi tietäisin). Luultavasti B ei kuitenkaan jaksa pelkästään pelleillä sillä asialla.
 
vierailija
K lla näytti kyllä ainakin jossain vaiheessa olevan halu koskettaa Bojania. Mistä se sitten kertoi, en tiedä. En samanlaista muista nähneeni K n suhtautumisessa muihin ystäviinsä tai sitten muiden kanssa sellaista ei ole näytetty ulkopuolisille. Onko Bojanin kanssa sitten ollut jonkinlainen showlisä mukana.
 
vierailija
Tuosta viestistäsi kyllä tulee vahvasti se vaikutelma, kun kysyt ”miksi se teille monille aina homoa”. Lisäksi jos olit sama kirjoittaja kuin aiemmin ketjussa, olit sitä mieltä että haluaisi eroon ”homoteemasta”. Se kun ei vaan ole kaikille mikään teema, vaan joillekin ihan normaalia elämää. Se kyllä voi olla tottakin ettei B enää jaksa K:n kanssa siihen tyyliin pelleillä, kun näkee että siinä ei ole taustalla todellista kiinnostusta.

Totta sekin, ettei kaikki homotkaan tunne toisiaan kohtaan vetoa, kuten ei kaikki heterotkaan. Noista B:n ja D:n kuvista ei kuitenkaan tule minulle ollenkaan sellaista vaikutelmaa, etteikö heillä vetovoimaa voisi olla. Sen toki tietävät vain itse. En silti tiedä miksi olisi todennäköisempää että ovat vain kavereita, kuin että olisi kiinnostusta, kun kyseessä on kuitenkin kaksi viehättävää ihmistä.
En ole kirjoittanut mitään homoteema viestiä. Pointtini on kuitenkin se, että miesten välinen lämmin ja hellä kaveruus pitäisi normalisoida. Se ei onnistu, jos halutaan tehdä siitä vääriä johtopäätöksiä ja oletuksia toisen seksuaalisesta suuntautumisesta.
 
vierailija
K lla näytti kyllä ainakin jossain vaiheessa olevan halu koskettaa Bojania. Mistä se sitten kertoi, en tiedä. En samanlaista muista nähneeni K n suhtautumisessa muihin ystäviinsä tai sitten muiden kanssa sellaista ei ole näytetty ulkopuolisille. Onko Bojanin kanssa sitten ollut jonkinlainen showlisä mukana.
Jep, Bojanin kanssa oli mukana se show lisä. Kärppä on aina uskaltanut olla lähellä ihmisiä ja hän ei vierasta kosketusta.
 
vierailija
Tuosta viestistäsi kyllä tulee vahvasti se vaikutelma, kun kysyt ”miksi se teille monille aina homoa”. Lisäksi jos olit sama kirjoittaja kuin aiemmin ketjussa, olit sitä mieltä että haluaisi eroon ”homoteemasta”. Se kun ei vaan ole kaikille mikään teema, vaan joillekin ihan normaalia elämää. Se kyllä voi olla tottakin ettei B enää jaksa K:n kanssa siihen tyyliin pelleillä, kun näkee että siinä ei ole taustalla todellista kiinnostusta.

Totta sekin, ettei kaikki homotkaan tunne toisiaan kohtaan vetoa, kuten ei kaikki heterotkaan. Noista B:n ja D:n kuvista ei kuitenkaan tule minulle ollenkaan sellaista vaikutelmaa, etteikö heillä vetovoimaa voisi olla. Sen toki tietävät vain itse. En silti tiedä miksi olisi todennäköisempää että ovat vain kavereita, kuin että olisi kiinnostusta, kun kyseessä on kuitenkin kaksi viehättävää ihmistä.
Vastasin sulle jo, mutta haluan sen verran lisätä, että jos oikeasti tässä saagassa joillakin on ollut kiinnostusta toisiinsa niin juuri B:llä ja D:llä. Vaikea sanoa Sadiesta mitään, koska sitä yhteistä materiaalia ei ole.
 

Yhteistyössä