Kilttimies päätti nyt

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lähden äidin hoivista ja muutan omaan talouteen, sain jo yksiön Kouvolasta!
Olen ollut liikaa äidin kontrollissa ja se saa loppua NYT!

Aloitan oman, itsenäisen elämän!
 
vierailija
Mikset käytä nikkiä @kilttimies2 ? Sellainen tai melkein oli käytössä alkup. kilttiksellä muutoksen jälkeen
Muutoksen takia koin nimimerkin valheelliseksi, olin syytänyt tännekkin kaikenlaista juttua, millä ei ole mitään kosketusta todellisuuteen.

Sain valheelleni voimia kun jotkut nimimerkit lähti komppaamaan harhojani, välillä tosiaan luulin, että minulla on vaimo, maatila, läävä yms.
 
vierailija
Muutoksen takia koin nimimerkin valheelliseksi, olin syytänyt tännekkin kaikenlaista juttua, millä ei ole mitään kosketusta todellisuuteen.

Sain valheelleni voimia kun jotkut nimimerkit lähti komppaamaan harhojani, välillä tosiaan luulin, että minulla on vaimo, maatila, läävä yms.
Hyvä kun vihdoin heräsit. Kannattaa kiireesti hakea apua ammattilaisilta.

Jospa tehdään pelkästään testi ja vastaat tähän sillä kakkosnikillä?
 
vierailija
Ei ole enää kakkosnikkejä, olet nyt täysin rehellinen, ilman rehellisyyttä toipuminen ei voi alkaa!
Totta vai tarua. Olen aina pitänyt ko. nimimerkkiä feikkinä mielikuvitushahmona.
Taitava kirjoittaja ei tee niin paljon virheitä kuin Kilttimies tekee.
Jos alkaa rakentaa tarinaa ja roolihahmoa, ensin pitää tehdä paljon taustatyötä.
Yle aamussa puhuttiin paljon kohua herättäneestä e-kirjastosta. Kävi kuten arvasin. Paljon puhetta ja vähän villoja.
 
vierailija
Nooh kilttimies, vastaisitko näihin?

-mistä maasta kuvitteellinen tyttöystävä/vaimo oli
-mitä opiskelit ”yliopistossa”
-minkä alan ”yritys” se oli jossa olit ”esimiestehtävissä”
 

Yhteistyössä