masturboitteko, jos samassa huoneessa on lemmikkieläin?

  • Viestiketjun aloittaja hyi hyi!
  • Ensimmäinen viesti
hyi hyi!
itse ei voisi kuvitellakaan harrastavani itsetyydytystä samassa huoneessa esim. kissan tai koiran kanssa. järkyttävä ajatus, että eläin tuijottaisi vieressä kun pidän omakivaa.

vai olenko minä jotenkin liian herkkä? :eek:
 
"vieras"
Onpa hassu aloitus. :D
Vastaus kysymykseen on kyllä. Tietty se voisi vähän häiritä että eläin TUIJOTTAISI mutta eipä ole moista tilannetta vielä sattunut. Ei eläin sitä ymmärrä tai traumatisoidu. :D
 
tuota..
Ei meidän kissa tuijota aktiammekaan, vaan nukkuu yleesä sängyn jalkopäässä. Jos meno oikein yltyy, katti herää ja vaihtaa paikkaansa muualle. En minäkään niin masturbointia tai seksiä harrastaisi, että eläimein sitä varta vasten pitäisi katsoa. Sekä kissoja että koiria omistaneena voin sanoa, ettei meidän lemmikit ole kyllä noita touhuja seuranneet jos samassa huoneessa sattuvat olemaan. Yleensä ne nukkuvat ja jos ovat hereillä lähtevät muualle.
 
diuh
Muakin häirittee jos elukat tuijottais vieressä :D Siis jos yksin touhuaa, ei ukon kanssa semmosia kerkeä kattomaan, paitsi kerran kun kissa tuli huomaamatta miehen haarovälistä juuri kun mies oli pönkeemässä mun päälleni. Oli aika koominen näky kun katti työnsi päällään kassit sivuun ja katto mua suoraan silmiin ja maukaisi :D Ukko siinä hiukan pelästy ja tais jäädä touhut sillä kertaa välistä kun meikäläistä jaksoi repeilyttää.
 
Mielestäni alkaa olla jo eläinten seksuaalista hyväksikäyttöä. Kyllä eläimillekin pitää antaa rauha. Mikä vaikeus on viedä eläimet pois ja laittaa ovi kiinni, ei luulisi olevan liian vaikeaa tai työlästä....
 
luin tarkemmin
Mielestäni alkaa olla jo eläinten seksuaalista hyväksikäyttöä. Kyllä eläimillekin pitää antaa rauha. Mikä vaikeus on viedä eläimet pois ja laittaa ovi kiinni, ei luulisi olevan liian vaikeaa tai työlästä....
Tuostahan kävi selväksi että koira oli hätistetty heti pois kun oli huomattu, turha kai se on enää rykiä kun paskat on jo housuissa?
 
Koirat ovat joskus olleet omassa pedissä hetken samassa huoneessa kun ollaan harrastettu seksiä, sama masturboidessa.
Mutta, jostakin syystä lähtevät aina menemään. Ehkä eivät ole jaksaneet kuunnella?😁
Kissojakaan ei ole kiinnostanut.

Jos muistan oikein niin ei ole koskaan tarvinut lopettaa harrastuksia siitä syystä että joku elukka olis vahdannut vieressä.

Jos muita perheenjäseniä kotona niin luonnollisesti ovi kiinni ja eläimet ulkopuolella.
 
vierailija
Koirat ovat joskus olleet omassa pedissä hetken samassa huoneessa kun ollaan harrastettu seksiä, sama masturboidessa.
Mutta, jostakin syystä lähtevät aina menemään. Ehkä eivät ole jaksaneet kuunnella?😁
Kissojakaan ei ole kiinnostanut.

Jos muistan oikein niin ei ole koskaan tarvinut lopettaa harrastuksia siitä syystä että joku elukka olis vahdannut vieressä.

Jos muita perheenjäseniä kotona niin luonnollisesti ovi kiinni ja eläimet ulkopuolella.
Ootko koskaan jäänyt kiinni ns. itse teossa?
 

Yhteistyössä