Mikä rangaistus voi odottaa miestä joka salakuvasi julkisella paikalla kännykällään naisen hameen alle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi olla. En voi ymmärtää miten joku tuollainen säälittävä kuvaaja voisi ahdistaa niin paljoa. Johtuuko se siitä että olen mies? Miksi naisen kuvaaminen olisi sen pahempi asia kuin miehen kuvaaminen?
Et tosiaan paljoa ymmärrä! Sinua saa kuvata julkisella paikalla ja naisia myös. PAITSI INTIIMIALUEILTA. Eihän miehiltä näy MITÄÄN kun aina on housut jalassa. Eikä naisia yleensä kiinnostakaan nähdä

Miehet on niin erilaisia ja ovat imarreltuja viehättävien naisten mielenkiinnosta. Jos pitäisit skottihametta perinteisesti ilman alushousuja niin ehkä olisit otettu kun hemaiseva kaunotar tunkee kameransa kuvaamaan killuttimiasi kun kurottelet jotain tavaraa korkean hyllyn takareunalta

ap
 
vierailija
Edelleen hämmästyttää joidenkin miesten typerät putkiaivoiset kommentit kun eivät millään tajua salakuvauksen hameen alle olevan naisille hyvin ahdistavaa ja onneksi nykysin myös rikos. Tajuatteko vieläkään että miksi? Tuskinpa vaan.

Lakia kiristettiin onneksi vuosi sitten, ennen piti hameen helmaa nostaa ennenkuin rikos. Tämä ei olisi ollut ennen

Ap:nä minua kiinnostaa saada rikollinen kiinni ja toivon mukaan hänen laitteensa tutkitaan. Siellä voi olla mitä tahansa vakavampaaki.

Uhri ei ilman tukeani uskaltaisi viedä asiaa kun miestä hänellä ei ole. Asia on edennyt ja näyttöä on riittävästi ja vartija totesi useaan kertaan että kannattaa tehdä rikosilmoitus. Eivät voi paljastaa mitään sen tarkempaa.

Miten ihmeessä tämä Johnny yrittää kääntää minut pervoksi trolliksi? Millä perustein?
Etkö itse viime vuonna saanut sakot satulanhaistelusta Turun keskustassa?
 
Edelleen hämmästyttää joidenkin miesten typerät putkiaivoiset kommentit kun eivät millään tajua salakuvauksen hameen alle olevan naisille hyvin ahdistavaa ja onneksi nykysin myös rikos. Tajuatteko vieläkään että miksi? Tuskinpa vaan.

Lakia kiristettiin onneksi vuosi sitten, ennen piti hameen helmaa nostaa ennenkuin rikos. Tämä ei olisi ollut ennen

Ap:nä minua kiinnostaa saada rikollinen kiinni ja toivon mukaan hänen laitteensa tutkitaan. Siellä voi olla mitä tahansa vakavampaaki.

Uhri ei ilman tukeani uskaltaisi viedä asiaa kun miestä hänellä ei ole. Asia on edennyt ja näyttöä on riittävästi ja vartija totesi useaan kertaan että kannattaa tehdä rikosilmoitus. Eivät voi paljastaa mitään sen tarkempaa.

Miten ihmeessä tämä Johnny yrittää kääntää minut pervoksi trolliksi? Millä perustein?
Jos et ole trolli, olet lainsäädännöstä täysin pihalla oleva kärpäsestä härkäsen paisuttava kostajaritari. Et ole asiassa asianomistaja etkä viranomainen, sinulla ei siis ole lakiin perustuvia oikeuksia asiassa. Et siis voi saada asiasta tietoja edes väitetyn tapahtumapaikan valvontanauhoilta. Jos liike noin tekisi, syyllistyisi se siihen, mistä nyt syytät tuntematonta, salaa kuvatun materiaalin luvattomaan levitykseen. Poliisi voi noita nauhoja katsella, mutta luulen, että heillä ei riitä asialle kovin suurta panosta, koska kuvia ei ehkä ole?
Luulin ensin, että kuvia olisi oikeasti otettu ja jossakin esitelty. Niin ei kertomuksesi perusteella ole, on vain naisen epäily siitä, että häntä on kuvattu ja kuva jostakin henkilöstä. Ja vaikka tilanne varmaan epämiellyttävältä tuntuikin, ei ilmeisesti mitään intiimiä näkynyt olettaen, että ystävälläsi oli pikkuhousut jalassa.

Jos kuvaaja jostakin syystä selviäisi, ei hänen henkilöllisyyttään sinulle kerrota mutta naisystävällesi kyllä. Hän voi suositella tälle matkaa Japaniin, siellä järjestetään illanviettoja setämiehille, joista on hauskaa katsella pikkuhousuja. Esiintyjät oikein kehoittavat kuvaamaan....
Siellä ne Toyotan, Nissanin, Sonyn, Canonin ja Panasonicin insinöörit lepuuttavat hermojaan pitkän työpäivän jälkeen.

 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Et tosiaan paljoa ymmärrä! Sinua saa kuvata julkisella paikalla ja naisia myös. PAITSI INTIIMIALUEILTA. Eihän miehiltä näy MITÄÄN kun aina on housut jalassa. Eikä naisia yleensä kiinnostakaan nähdä

Miehet on niin erilaisia ja ovat imarreltuja viehättävien naisten mielenkiinnosta. Jos pitäisit skottihametta perinteisesti ilman alushousuja niin ehkä olisit otettu kun hemaiseva kaunotar tunkee kameransa kuvaamaan killuttimiasi kun kurottelet jotain tavaraa korkean hyllyn takareunalta

ap
En käsitä kuinka tuollaisesta voisi ahdistua. Jos joku salakuvaa minua kun vaihdan vaatteita niin omapahan on häpeänsä.
 

Yhteistyössä