Parhaimmat kirppislöydöt?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pakko hehkuttaa kun itse löysin find.itista Artekin pyöreän ruokapöydän vain 40e hintaan minkä tänään hain! Varmaan yksi parhaimmista löydöistäni.

Mikä on sinun paras kirppislöytösi?
 
vierailija
Mä oon ostanut myös finditista halvalla design huonekaluja. Ei tunnu myyjät kaikki siellä tietävän niiden arvoa. Just pari päivää sitten katsoin kun oli Alvar Aallon lamppu 200e mikä maksaa uutena 3000e. Harmi kun se oli jo myyty kun kysyin. Artekin ritiläpenkin ostin sieltä joltain 20e plus postit.
 
vierailija
Ilmainen keittiö roskalavaryhmästä. Siis koko helahoito uuneineen ja jääkaappeineen ja oli vain pari vuotta vanhat. Uudet talonomistajat halusivat kaikki uudet ja lahjoitti ilmaiseksi vanhat pois.
 
vierailija
Jokainen löytö on ollut hyvä koska ostan vain tarpeeseen. No periaatteessa, jos tietäisin, että voisin flipata jonkun lampun viikossa parin sadan voitolla, niin voisin ostaa turhaakin, mutta ei moisia tilanteita ole tullut vastaan. Asioilla ei ole minulle design-arvoa enkä tunnista tunnettujen suunnittelijoiden tekeleitä. Usein kun kuvia näkee ne tuntuvat olevan rumia ja epäkäytännöllisiä ja siten ihan syystä halvalla myynnissä. Hieno juttu tietenkin, jos joku saa niistä iloa ja jopa arvonnousua uusiokäytössä. Silloinhan se on win-win kaikille.
 

Yhteistyössä