Tripille - sieni vai happo - uhka vai mahdollisuus

Hei, puhutaanko sienitripeistä ja happotripeistä.

Kokemuksia?

Eikö pelota että trippi venähtää jos jotakin vinksahtaa päässä? Jääkö niihin koukkuun?
Minkälainen olo siinä on?

Eräs tuttava vetää lsd 1 krt/vuosi, mutta en ole keskustellut hänen kanssa siitä vaikka olenkin utelias.
 
Ei voi jäädä koukkuun. Nyt en ole pitkään aikaan käyttänyt kun pieniä lapsia eikä ole ollut tilaisuutta, se matka on kuitenkin 6-12 tuntia. Ja tottakai jännittää mutta kannattaa olla luotettava lähde, ja yliannostus on mahdoton sienissä (paitsi nbomea myydään joskus lsd:nä ja siinä on riski). Hyödyt voittaa minkä tahansa kaupallisen lääkkeen. Migreeni, masennus, katkeruus ja kateus häviää.
Häviääkö nämä migreenit jne. 6-12 tunniksi vai pysyvästi?

Tapahtuuko luonteelle siis jotakin? Lisää ymmärrystä - mitä?
 
vierailija
Häviääkö nämä migreenit jne. 6-12 tunniksi vai pysyvästi?

Tapahtuuko luonteelle siis jotakin? Lisää ymmärrystä - mitä?
Useimmille jotka hoitaa noilla migreeniä/itsemurhapäänsärkyä sopiva väli on n. 3kk.

Ja ei luonteelle mitään tapahdu, mutta sitä voisi verrata syvään meditaatioon ja psykoterapiaan jotka tuottaa samoja tuloksia kun hyväksyy menneisyyden kauheuksia. Itse en olisi ikinä päässyt yli koulukiusaamisesta ja monesta muusta traumasta ilman näitä. Eikä noikaan oivallukset välttämättä ole pysyviä. Ja ihan turha pelätä tripin venähtämistä tms. Näitä ja mdma:ta käytetään jo yleisesti maailmalla, yleensä terapiamuotona, yleensä terapeutti on siinä mukana ja ovat turvallisia. Alkoholissa on huomattavasti enemmän riskejä.
 
Useimmille jotka hoitaa noilla migreeniä/itsemurhapäänsärkyä sopiva väli on n. 3kk.

Ja ei luonteelle mitään tapahdu, mutta sitä voisi verrata syvään meditaatioon ja psykoterapiaan jotka tuottaa samoja tuloksia kun hyväksyy menneisyyden kauheuksia. Itse en olisi ikinä päässyt yli koulukiusaamisesta ja monesta muusta traumasta ilman näitä. Eikä noikaan oivallukset välttämättä ole pysyviä. Ja ihan turha pelätä tripin venähtämistä tms. Näitä ja mdma:ta käytetään jo yleisesti maailmalla, yleensä terapiamuotona, yleensä terapeutti on siinä mukana ja ovat turvallisia. Alkoholissa on huomattavasti enemmän riskejä.
Jotenkin on ollut joskus uteliaisuutta kokeillla, mutta äiti-ihmisenä ei enää uskalla.
Olen lapsille melko tärkeä kun isovanhemmatkin kaikki menneet.

Tuntuuko pää viisaammalta? Ymmärtääkö jotakin kokonaisuuksia paremmin? Elämän tarkoitus? Vesiaggregaatin bluuprintit jne? Rakenna itse sähköä tuottava magneettimosa?😬

Eikös kaikki suuret taiteilijat ja tiedemiehet ole tripeissä?
Pystyyköhän normaalisti edes tuottamaan samaa sisältöä ”selvinpäin”….🤔
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Jotenkin on ollut joskus uteliaisuutta kokeillla, mutta äiti-ihmisenä ei enää uskalla.
Olen lapsille melko tärkeä kun isovanhemmatkin kaikki menneet.

Tuntuuko pää viisaammalta? Ymmärtääkö jotakin kokonaisuuksia paremmin? Elämän tarkoitus? Vesigeneraattorin bluuprintit jne? Rakenna itse sähköä tuottava magneettimosa?😬

Eikös kaikki suuret taiteilijat ja tiedemiehet ole tripeissä?
Pystyyköhän normaalisti edes tuottamaan samaa sisältöä ”selvinpäin”….🤔
No ei nyt ihan :D näitä on aika vaikea selittää kun niin paljon riippuu annoksesta ym. Mikroannoksilla vastaa jotain pilveä ja mega-annoksilla pääsee tapaamaan jumalia tyyliin :b voin laittaa myöhemmin jotain dokkarisuosituksia jos kiinnostaa
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No ei nyt ihan :D näitä on aika vaikea selittää kun niin paljon riippuu annoksesta ym. Mikroannoksilla vastaa jotain pilveä ja mega-annoksilla pääsee tapaamaan jumalia tyyliin :b voin laittaa myöhemmin jotain dokkarisuosituksia jos kiinnostaa
Kiitos!!!❤ Kyllä kiinnostaa.
En ole sitä pilveäkään pössäytellyt niin en osaa arvata senkään perusteella.🤷‍♀️
 

Yhteistyössä