Ensimmäinen seksuaalisesti kiihottava kokemus?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vanhempani erosivat kun olin kahden ikäinen eikä minulla ollut alakouluikäisenä livenäkemystä miehen anatomiasta, muutin äidin kanssa pieneen omakotitaloon kahden. Äiti löysi uuden miesystävän ollessani noin kahdeksan ikäinen, talossa oli puulämmitteinen sauna ja he saunottelivat ensin kahdestaan, yhtenä lauantaina sanottiin että voit tulla mukaan jos haluat ? en ollut luonteeltani kovin ujo ja menin lauteille mukaan. En ollut nähnyt ennen miehen varustusta ja en meinannut saada silmiäni irti tarjolla olevasta näkymästä, miehen kulli näytti pikkulikasta isolta ja kiehtovalta. Parin vuoden ajan olin yhteissaunassa mukana ja ehdin nähdä kullin liikkuvat taakse vedettynäkin. Sitten ujouttani jäin pois, seuraavan kerran näin miehen munat ensimmäisellä poikaystävälläni 15. vuotiaana. Stina.
 
vierailija
Vuosikymmeniä sitten naapurikesämökin Sirpa, noin kymmenen niinkuin minäkin, parina kesänä oli innokas näyttämään miten tytöt pissaavat, joinakin päivinä sain seurata kolmekin kertaa pissasuihkua. Hän halusi nähdä myös miten pojat pissaavat ja hänestä oli huvittava tämä poikain " letku " joksi hän pikku piliäni nimitti. Sirpalla oli muutakin näyttämisen tarvetta sillä hän halusi olla nelinkontin ja näyttää pyllynreikäänsä, koskea ei saanut, muistan hyvin hänen nätin pienen posliinin anaalinsa ja kyllä tunsin jo silloin jonkinlaista uudenlaista mielihyvää.
 
vierailija
13 vuotiaana mökillämme äitini siskon selänpesu saunassa oli pikkukullilleni kiihoittava kokemus. Sauna oli kuuma ja äitini sisko oli uimassa, istuin saunan verannan ulkotuolilla uimahousuissa ja katselin kun hän nousi verannalle punaisissa bikineissä. Jonkin ajan kuluttua saunasta kuului nimeni ja huuto että täällä tarvitaan selänpesijää, menin pesuhuoneeseen ja alaston tätini oli pesusieni kädessä ja antoi sen minulle, olin vähän hämmästynyt näkymistä mutta tein työtä käskettyä. Tuntui ihmeelliseltä katsella hänen nättiä persettään siinä selänpesun tuoksinassa, tilanne oli ohi ja sain vielä nähdä hänen alastomuutensa toistamiseen edestäpäin. Kullini tykkäsi mitä olin nähnyt ja kävin runkkaamassa ulkokäymälässämme.
 
vierailija
Ikimuistoinen marjaretki nuorelle flikalle joka huipentui iltapäivällä kun huomasin pienellä aukiolla pariskunnan nussivan, molemmat olivat alasti iältään jotain kolmenkympin. Nainen oli nelinkontin ja pyllisti pää alhaalla, mies piti naisen pakaroista kiinni ja työnteli kullillaan pillua tasaiseen tahtiin. Olin aivan hiljaa ja seurasin lumoutuneena parin katajapuskan takaa miten he vaihtoivat asentoa perinteiseen, tahti kiihtyi mies veti kullinsa pimpistä ja ruiski spermat naisen rinnoille kuuluvalla voihkinnalla ja ähkäisyllä. Näytelmä oli 14 vuotiaalle tytölle kiehtova. Läksin hiljaa paikalta ja huomasin rannassa soutuveneen olivat ehkä lähialueen mökkiläisiä ja osuin paikalle, voisin sanoa että kreivin aikaan, aikaa on kulunut " kreivin " ajasta 40 vuotta. Minna.
 
vierailija
Samassa rapussa asui tyttö joka oli luokkatoverini koulussa, hänen isänsä oli lääkäri joka piti myös yksityisvastaanottoa isossa huoneistosta erotettua tilaa. Tyttö oli nuoruuteni hyvä ystävä ja pääsin heidän kesämökillensä muutamina kesinä. Kun isä ei ollut kotona kävimme tutkailemassa vastaanoton instrumentteja ja välineitä, kondomin näin silloin ensi kertaa käytön hyvällä opastuksella, peräruiske oli jännä, kuten monen koon speculat en tiennyt mihin niitä käytetään ennen kuin hän sanoi että niillä avataan pilluja en ymmärtänyt miten ennen kuin hän näytti lääkärikirjasta miten asiassa toimitaan. Tyttö oli luonteeltaan välitön ja rempseä, heidän mökillään saunoimme yhdessä ja saunassa vähän katseltiin toistemme anatomiaa, tytön vanhemmat olivat myös välittömiä eivätkä - + 10 v touhuista niin numeroa tehneet. Nukuimme mökin vintillä yhdessä ja meillä oli yhteinen salaisuus nimittäin hänellä oli kuumemittari, sanoin että meillä kotona mitataan kainalosta, sain vastaukseksi että kuume kuuluu mitata perseestä se oli meistä hurjan jännittävää, hän halusi aina peiton alla kosketella kiveksiäni mikä tuntui minusta hyvältä. On hyviä muistoja niistä kesistä joissa sain paljon tietoja nähdä ja vähän koskeakin tytön ihmeellistä pimppiä. Ja speculatutkimukset kiihoittavat, meillä on lääkärileikeissä väline molempien reikien avaamiseen, kiihoittaa sexikästä vaimoanikin.
 
vierailija
Ensimmäinen sexuaalisesti kiihoittava juttu oli noin kahdentoista ikäisenä, senajan kesyt jallut joiden kuvissa piti antaa mielikuvituksen lentää siksi siistejä kuvat olivat, mutta saivat ne nuoren pojan kullin jäykistymään ja runkkailu tuntui hyvältä ja kiinnostus tyttöihin syttyi. Ensimmäinen sexuaalinen kokemus naiseen ja vieläpä aikuiseen oli monen sattuman summa, nimittäin isäni vuokrasi kesämökin erään järven rannalta koko kesäksi jossa vietimme kesäpäiviä ja isäni kävi sieltä töissä. Siskoni oli minua vanhempi että oli kaupungissa jäätelökiskassa myyjänä itse viihdyin mökillä hyvin pienen koiramme kanssa. Kilometrin oli myös kesämökki jossa oli kesänvietossa kaupunkikoulun opettaja kahden kissansa kanssa tiesi äitini kertoa. Kävin siellä katsomassa niitä kissoja muutaman kerran koirani kanssa, juotiin mehua ja hänen tekemiään pikkupullia, hän oli todella nätti ja naisellinen lyhyessä kesäshortseissa, ihailin hänen reisiään ja sääriään, jonka hän pani merkille. Eräänä päivänä istuimme verannalla ja sanoin että täytän tänään 14 vuotta, tämä päiväuneni kaappasi minut halaukseen ja sanoi että tätä täytyy vähän juhlia muullakin kuin marjamehulla ja pisti kätensä housuni kauluksesta sisälle, otti kullini ja kivekseni käteensä ja hyväili niitä. Olin yllätyksestä jäykkänä aikuisen naisen varmuudella hän laski housuni alas ja alkoi runkkaamaan seisovaa kulliani ja sitä ei tarvinnut kauan tehdä kun spermat lensivät verannan lattialle, mitä pidit lahjasta ? Kesän mittaan synttärilahja toistui mökin sängyssä useamman kerran molempien ollessa alasti, suihin hän otti mikä tuntui taivaalliselta. Varsinaista naimista ei ollut mutta paljon hyvänäpitoa ja pilluun sain tutustua katsella ja kosketella. Kesä oli enemmän kuin olin odottanut ja syksyllä palasin kouluun ja jallujen pariin mikä oli laiha lohtu, salaisuus oli ja pysyi meidän keskeisenä, muistelen kesää todella lämpimästi. Elettiin 60 luvun loppua.
 

Yhteistyössä