Persulla on niin kova krapula, että jää kahden viikon sairauslomalle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
on nuilla herroilla helppoa kun voi aina jäädä saikulle jos sattuu tulemaan pahamieli
Onhan se henkisesti raskasta lusmuta pois työpaikaltaan, vetää lärvit ja uhata tuntemattomien henkeä ja terveyttä.
Sellaisen urotyön jälkeen Suomen kansan hyväksi raavas metsästäjämiesoletettu tarvitsee paljon aikaa palautumiseen. Ei edes Turun risteilyreissu houkutellut raskaan työn raatajaa.
 
vierailija
Sanna marinin alkoholismi
Anonyymi
2021-07-21 14:56:29

I
Sanna marin juo kaljaa ja viiniä samaan aikaan baarin teransilla.
Ei ole pääministerille soveliasta tuollainen ja kun on lapsiakin. Hänen pitäisi vähentää juomistansa ja lopettaa kaljakapakoiden ajan tuhlaaminen.
On leimannut oman puolueensa alkoholisti puolueeksi.

Suomi24
 
vierailija
Sanna marinin alkoholismi
Anonyymi
2021-07-21 14:56:29

I
Sanna marin juo kaljaa ja viiniä samaan aikaan baarin teransilla.
Ei ole pääministerille soveliasta tuollainen ja kun on lapsiakin. Hänen pitäisi vähentää juomistansa ja lopettaa kaljakapakoiden ajan tuhlaaminen.
On leimannut oman puolueensa alkoholisti puolueeksi.

Suomi24
Suomi24 on sinulle paljon sopivampi foorumi kuin tämä mammapalsta. Myös luotaantyötävä Ylälauta sopisi kirjoituksillesi kuin nenä päähän.
Ota joku päivä palstan mahtiemäntä Echoa virtuaalisesti kätösestä kiinni ja kotiutukaa käsikynkkää mainitsemilleni palstoille. Siellä ronski kielenkäyttö raikaa, ja sanan säilä heiluu kuin Purran sakset. Jos luotat iltapäivälehtien juoruihin, elämäsi on harvinaisen huteralla pohjalla. Pidän kyseisiä julkaisuja yhtä luotettavina kuin vapun vitsilehdet, joita opiskelijat julkaisevat.
 
vierailija
Suomi24 on sinulle paljon sopivampi foorumi kuin tämä mammapalsta. Myös luotaantyötävä Ylälauta sopisi kirjoituksillesi kuin nenä päähän.
Ota joku päivä palstan mahtiemäntä Echoa virtuaalisesti kätösestä kiinni ja kotiutukaa käsikynkkää mainitsemilleni palstoille. Siellä ronski kielenkäyttö raikaa, ja sanan säilä heiluu kuin Purran sakset. Jos luotat iltapäivälehtien juoruihin, elämäsi on harvinaisen huteralla pohjalla. Pidän kyseisiä julkaisuja yhtä luotettavina kuin vapun vitsilehdet, joita opiskelijat julkaisevat.
Hyvin tunnut viihtyvän haukkumiesi ”epäälykkäiden” 😆 seurassa.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Sanna marinin alkoholismi
Anonyymi
2021-07-21 14:56:29

I
Sanna marin juo kaljaa ja viiniä samaan aikaan baarin teransilla.
Ei ole pääministerille soveliasta tuollainen ja kun on lapsiakin. Hänen pitäisi vähentää juomistansa ja lopettaa kaljakapakoiden ajan tuhlaaminen.
On leimannut oman puolueensa alkoholisti puolueeksi.

Suomi24
Sannahan kertoi juovansa kaljaa jopa kunnanvaltuuston kokousten aikana. Onkohan Sanna perinyt isänsä alkoholistin geenit?
 
Alepa itse on huonon käytöksen mestari. Oikein vähemmän älykkään keskustelun esikuva.

Onneksi muut vasurit eivät ole tällä palstalla samanlaisia, heidän kanssaan on mukavakin jutella ja väitellä, vaikka eivät olisi samaa mieltä.
 
vierailija
Eroaisi. Ymmärrän, ettei haluja ole menettää hyväpalkkaista ja helppoa duunia, mutta se olisi koko järjestelmän ja Suomen kannalta parasta. Kun aikanaan tuomio tulee, niin ei varmaan ole enää poliisiksikaan asiaa. Perseelleen siis meni, mutta eipä sille enää mitään voi. Vastuu on kannettava ja tosiasiat tunnustettava.

Ja tämä mies on erotettava eduskunnasta! Minkään muun ratkaisun miettiminen puoluepoliittisista tai muista syistä ei tule kyseeseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
No, saman asian eri puolet:
-veikkaan että saikun syy: Vornaselle selvis vasta perjantaina mitä kaikkea on sössinyt. Ei ole helppoa kun lööpit kirkuu, julkinen virka otetaan kohta pois ja poliisiksikaan ei varmaan ole ihan heti asiaa.
Elämältä menee pohja, ei ois mukava olla Timppana nyt. Varmasti kaduttaa ja rutosti.

-samalla Vornanen ansaitsee sen, että 2 ammattia otetaan häneltä pois. Häntä ei saa päästää helpolla nyt, koska sitten ei olisi millään mitään väliä yhteiskunnassa.
 
vierailija
Eroaisi. Ymmärrän, ettei haluja ole menettää hyväpalkkaista ja helppoa duunia, mutta se olisi koko järjestelmän ja Suomen kannalta parasta. Kun aikanaan tuomio tulee, niin ei varmaan ole enää poliisiksikaan asiaa. Perseelleen siis meni, mutta eipä sille enää mitään voi. Vastuu on kannettava ja tosiasiat tunnustettava.

Ja tämä mies on erotettava eduskunnasta! Minkään muun ratkaisun miettiminen puoluepoliittisista tai muista syistä ei tule kyseeseen.
Jos nyt ensin malttaisit odottaa oikeuslaitoksen ratkaisua.

Sakkotuomioilla ei ole ollut tapana viedä poliisilta virkaa, eikä kansanedustajia ole tapana ollut sakkojen takia potkia pihalle.
 
Paraskin puhuja.
En tykkää itseni kehumisesta, mutta kyllä mun argumentit on muutakin kuin tätä tasoa "vaihdan tien toiselle puolelle kun näen senjasen puolueen edustajan". Ja tuo oli lievemmästä päästä.

Keskustelu on muutakin kuin letkautuksia ja sivaltamisia. Se on asioiden puntarointia ja pyrkimystä ratkaisuihin ja totuuteen.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
En tykkää itseni kehumisesta, mutta kyllä mun argumentit on muutakin kuin tätä tasoa "vaihdan tien toiselle puolelle kun näen senjasen puolueen edustajan". Ja tuo oli lievemmästä päästä.

Keskustelu on muutakin kuin letkautuksia ja sivaltamisia. Se on asioiden puntarointia ja pyrkimystä ratkaisuihin ja totuuteen.
Eräs hän asettuu kynnysmatoksi kun Sanna astelee korkokengillään tilaisuuteen 😁
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
En tykkää itseni kehumisesta, mutta kyllä mun argumentit on muutakin kuin tätä tasoa "vaihdan tien toiselle puolelle kun näen senjasen puolueen edustajan". Ja tuo oli lievemmästä päästä.

Keskustelu on muutakin kuin letkautuksia ja sivaltamisia. Se on asioiden puntarointia ja pyrkimystä ratkaisuihin ja totuuteen.
"Alepa" provosoi tarkoituksellisesti, ainakin välillä, luulen mä. Useimmiten hänen juttunsa ovat hauskoja silloinkin, kun rönsyilevät.

Sinäkin osaat välillä olla hauska, mutta monesti tosi ilkeä.
 
"Alepa" provosoi tarkoituksellisesti, ainakin välillä, luulen mä. Useimmiten hänen juttunsa ovat hauskoja silloinkin, kun rönsyilevät.

Sinäkin osaat välillä olla hauska, mutta monesti tosi ilkeä.
Hyvä jos tykkäät hänen huumoristaan, mulle se ei ole auennut. Se on kieputtelua tyyliin:
"Lehtikioskin lehden naamassa Riikan irvistys vääntyy kuin leikkuulaudalla ja persut toimitetaan alimpiin vankilan selleihin..." ööö....
 

Yhteistyössä