Persulla on niin kova krapula, että jää kahden viikon sairauslomalle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvin tunnut viihtyvän haukkumiesi ”epäälykkäiden” seurassa.
Tämä palsta antaa minulle hyvän kuvan ja selityksen siitä miksi kansa äänesti persuja. Hyväuskoiset houkat olivat helposti höynäytettävissä.
Syksystä 2020 lähtien olen ”viihtynyt” tällä palstalla ja saanut riesakseni muutaman epätasapainoisen perälaudassani roikkujan.
Riippuu päivästä ja kellonajasta milloin täällä kirjoittaa järkeviä kirjoittajia.
Jos Sannan haukkuminen pitää päivänne balanssissa, kai se on sallittava sananvapauden loukkaamisen uhallakin.
Jos sakkoja ropisee teille myöhemmin, kärsikää pää ylpeästi pystyssä. Ette te minun varoituksista piitanneet ja se siitä.
Jos tänään ydinpommi jysähtäisi Venäjältä Suomeen, olen varma, että Echo ja Sanna-jankkaaja eivät olisi siitä moksiskaan vaan jatkaisivat mammapalstalla Alepa-ruokakauppaketjun listimistä. Kauppaparka, joka myy hyviä tuotteita hieman ylihintaan, ja jossa asiakkailla on aina hyvä mieli, palvelu ja tunnelma.
 
Tämä palsta antaa minulle hyvän kuvan ja selityksen siitä miksi kansa äänesti persuja. Hyväuskoiset houkat olivat helposti höynäytettävissä.
Syksystä 2020 lähtien olen ”viihtynyt” tällä palstalla ja saanut riesakseni muutaman epätasapainoisen perälaudassani roikkujan.
Riippuu päivästä ja kellonajasta milloin täällä kirjoittaa järkeviä kirjoittajia.
Jos Sannan haukkuminen pitää päivänne balanssissa, kai se on sallittava sananvapauden loukkaamisen uhallakin.
Jos sakkoja ropisee teille myöhemmin, kärsikää pää ylpeästi pystyssä. Ette te minun varoituksista piitanneet ja se siitä.
Jos tänään ydinpommi jysähtäisi Venäjältä Suomeen, olen varma, että Echo ja Sanna-jankkaaja eivät olisi siitä moksiskaan vaan jatkaisivat mammapalstalla Alepa-ruokakauppaketjun listimistä. Kauppaparka, joka myy hyviä tuotteita hieman ylihintaan, ja jossa asiakkailla on aina hyvä mieli, palvelu ja tunnelma.
Sanna ihan itse antaa aihetta moitteeseen, koska teiniuhmansa on jatkuvaa. Hän itse ei aikuistu eikä lopeta.
Vaikka se kovin ärsytys itse Sannasta on minulla laantunut, enää se on sellainen väsynyt puuskahdus "mitä se taas on saanut aikaan."

Onneksi on Suzanne, joka näyttää kuinka paraatipaikalla olevan ihmisen tulee käyttäytyä. Hän on just sopiva: aikuismainen ja arvokas, mutta ei tylsä. Jennistäkin tykkäsin myös, koska ei ole Marinin tavoin minä-minä-ihminen.
 
vierailija
Teepä korjaus tuohon sanaan, niin et vaikuta niin___________ tuohon tuo sana oikein kirjoitettuna.
Viittaat ja samalla mollaat osuvasti naisoletettua Sannafania ja jokapäiväistä häirikköämme viivallasi

Sinulta meni ohi lainausmerkit 🙄

Kas tässä alla hänen mokansa, jota selitteli myöhemmin virkistäväksi 😆


Lue tekstisi uudestaan. Tekstisi on löysää ja huonoa suomea. Annat itsestäsi vetelän ja epäälykkään vaikutelman. Nimittely ja ikärasismisi ei innosta enempään kommentointiin.
Sanna on ainut suomalainen politikko jota arvostan. Edustamasi puolue on Suomen suurin häpeäpilkku. Kirjaudu niin en häiritse enää elämääsi.
 
vierailija
Viittaat ja samalla mollaat osuvasti naisoletettua Sannafania ja jokapäiväistä häirikköämme viivallasi

Sinulta meni ohi lainausmerkit

Kas tässä alla hänen mokansa, jota selitteli myöhemmin virkistäväksi
Tässä sinulle loppupäiväksi raadeltavaa. Olet kuin shakaali, joka vaanii uhriaan puun oksalla. Yksi hyvä puoli tällä palstalla on se, että mt-jonot hieman lyhenevät vuodatuksillanne. Terapeutitkin ovat ihmisiä ja teidän ongelmakirjo ylittää reilusti heidän kapasiteetin.
 
vierailija
Mitä rangaistusta toverituomioistuin suosittelee?
Vankeutta. Pelkästä vaaran aiheuttamisesta maksimi on kaksi vuotta, mutta kyseessähän on lisäksi laiton uhkaus ja mahdollisesti pahoinpitely aikaisemmin baarissa. Ei sitä pyssyä kaivettu tyhjiössä esille eli rikosketjua on tarkasteltava kokonaisuutena. Vankeustuomio on ja sen pitää olla perustel kansanedustajan erottamiselle.

Koen aika perverssinä, että jengi ilmeisesti poliittisista syistä puolustelee sitä, että riita ratkotaan ammuskelemalla Helsingin keskustassa. Muistakaa sitten olla samaa mieltä kun mustalaiset tai arabit ratkovat riitojaan ammuskelemalla.
 
Tuossa on taas kahtalaista ajatusta mulla:
-kamalaa, kun elämä menee uusiksi yhdestä virheestä. Muutama sekunti ja ura oli siinä. Mä pelkään tuollaista harkintakyvyn menettämistä, että sössinkö itse joskus jossain muussa asiassa.

-mutta onko V. kanniskellut asetta luvatta ja salaa muulloinkin ja nyt tuo tuli vain ilmi? Kuka menee baariin puoluekavereiden kanssa ja samalla kantaa asetta? Ei kai Ihkut niin vaarallisia paikkoja ole, tai ilomantsilaiset puoluetoverit?

...eli, onko tuo sittenkään hetken mielijohde?

Tulee myös mieleen että V. on aika harteikas. Käyttääkö steroideja jotka aiheuttavat aggressioita, ja näkyykö steroidit huumetestissä?
 
vierailija
Kas kas
Palstalaisille täysin uusi tieto tämä että joku koiraeläinten laji osaa
A. Lentää
tai
B. Kiivetä puuhun ja sieltä hypätä saaliin kimppuun
Oikaisen kirjoitusvirheeni. Sakaali.
Yle tuoreimmat kertoo Vornasen vuoden 2015 pikkujoulutöppäilystä.
Sanavarastostani ei nyt äkkiseltään löydy eläinsanaa, joka kuvaa parhaiten
julkisuudessa paistattelevaa miesoletettua. Ehkäpä hän on sarvikuonon,
karjusian ja sonnin risteytys.
 
vierailija
"ITÄ-SUOMEN poliisilaitos voi nyt niin päättäessään hakea kansanedustaja Timo Vornasen mahdolliset muut aseet pois ja perua aseluvat.

Vornanen on kertonut olevansa metsästäjä, joten hänellä saattaa olla lupia muillekin aseille kuin epäillyssä teossa käytetylle 22-kaliberiselle pistoolille, joka ei ole metsästysase.

ENTÄ millä edellytyksillä kukaan voi kantaa pistoolia mukanaan yöelämässä? Ei oikein millään. Tiedossa ei ole, miksi Vornasella oli baarissa pistooli mukanaan.

Ranta selventää, mitä muun muassa ampuma-aselaki asiasta sanoo.

Laki lähtee siis siitä, että aseita saa pitää hallussaan ja mukana vain silloin, kun se liittyy aseen käyttämiseen laillisessa tarkoituksessa eli yleisimmin metsästykseen tai ampumaurheiluun sekä ja liikkumiseen aseen säilytyspaikan ja harrastuspaikan välillä”, Ranta kertoo.

Muu mukana pitäminen ei ole hänen mukaansa pääsääntöisesti sallittua. Aseiden pitäminen mukana yöelämässä on kiellettyä myös kokoontumislaissa, hän lisää.

Hänen mukaansa asetta ei siis voi ottaa mukaan yöelämään, koska siihen ei ole perusteltua käyttötarkoitusta. Ase ei myös voi jäädä vahingossa mukaan, hän lisää. Luvan haltijalla on korostunut velvollisuus pitää aseista huolta niin, ettei niiden käytöstä synny vaaraa itselle tai muille.

Itsepuolustus ei ole peruste eikä sitä ole poliisin virkakaan.

Itsepuolustus ei ole ampuma-aselain mukainen hyväksyttävä käyttötarkoitus Suomessa. Aseen mukana pitämisen täytyy siis liittyä muuhun toimintaan kuin itsesuojelutarkoitukseen ollakseen lain mukaista. Virka- tai muissa työtehtävissä asetta saa luonnollisesti kantaa aina silloin, kun työ on sellainen, että ase on siinä välttämätön.”

Virka-aseensa poliisi joutuu aina jättämään laitokselle siksi ajaksi, kun on virkavapaalla."



 
vierailija
Ihan peruSsettiä..

"Timo Vornanen kosketteli sopimattomasti alapäästä poliisikollegaa illanvietossa ja sai huomautuksen
Poliisina työskennellyt Timo Vornanen on urallaan saanut myös kirjallista ohjausta virkapuvussa virka-aikaan tapahtuneesta peukkuposeerauksesta perussuomalaisten puolueteltalla.

Ampumisesta Helsingin keskustassa epäilty Timo Vornanen (ps.) on poliisin virkaurallaan saanut huomautuksen epäasiallisesta käytöksestä kenttäryhmänsä illanvietossa vuonna 2015.

Itsenäisyyspäivänä vuonna 2019 vanhempi konstaapeli Timo Vornanen toimi partionjohtajana hälytyspartiossa, joka kävi valvontatehtävässä joulumarkkinoilla Joensuun areenassa.
Tämän jälkeen Joensuun perussuomalaisten Facebook-tilille ilmestyi kuva, jossa Vornanen seisoi Joensuun perussuomalaisten puheenjohtajan ja entisen kansanedustajan välissä niin, että taustalla näkyi teltta, jossa oli perussuomalaisten tunnus sekä teksti ”Pohjois-Karjalan piiri”.
Kuvassa kolmikko poseerasi peukalot pystyssä.

Masalinin mukaan osallistuminen poliisin virkapuvussa ja virka-aikana valokuvan ottamiseen ja peukuttaminen perussuomalaisten teltan edessä puolueen toimihenkilöiden kanssa on voinut olla omiaan ainakin jossain määrin heikentämään poliisin puolueettomuutta ja siten myös vaarantamaan poliisia kohtaan tunnettua luottamusta."


 
vierailija
vierailija
Niin ei tietenkään tässä tapauksessa. Monissa muissa täällä kyllä mielellään jaellaan omia tuomioita.
(y)

Toivon tosiaan johdonmukaisuutta sitten kun joku jengiläinen vetää aseen esiin kadulla. Sehän rikos vasta sitten kun luoti osuu ihmiseen, vai mitä?

Englannissa veitsen kantamisesta vaatteissa saa automaattisesti 2 vuotta linnaa, mutta meillä käydään keskustelua siitä onko kadulla ammuskelu kännissä kuitenkin loppupeleissä ihan ok. :rolleyes:
 

Yhteistyössä