"Presidentti Sauli Niinistöltä tiukka talousviesti: Suomessa sakkaa pahasti ja pysyvästi"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
HS:

"Politiikka|Gallup
Yrittäjien tyytyväisyys hallituspohjaa ja Riikka Purraa kohtaan huipussaan
Yrittäjistä 60 prosenttia on tyytyväisiä hallitusohjelmaan. Tyytyväisimpiä olivat yli kymmenen henkilöä työllistävät ja teollisuudessa toimivat yrittäjät."
 
vierailija
Turhaa pessimismiä Niinistöltä. Ei tuo sakkaa kuin tämän hallutuksen ajan. Seuraava pääsee jo korjaamaan Orpopurran tuhoja ja tekemään tulosta
👍Uusimman työhyvinvointitutkimuksen mukaan varsinkin nuoret kärsivät työpaikoillaan motivaatiopuutteesta ja tylsistymisestä. Työn imu puuttuu monelta. Eipä ihme, kun hiemankin vilkaisee päivän uutiset ja somekeskustelut.
 
vierailija
Institutionaalisten sijoittajien verottamista ehdotti Marin, mutta ei kelvannut kokoomukselle. Siellä kun sattuu olemaan omat lypsylehmät myös saman kuvion takana. Mutta sehän ei estä ay-liikettä haukkumasta, vaikka itse on estämässä.
Tarkennan, kun tuon tekstini voi lukea väärin. Haukutaan ay-liikettä, mutta ei itse haluta edes korjata tätä epäkohtaa.
 
vierailija
Perkeleen persut sais kyl lyyä nyrkkiä pöytään et noi listaamattomat pörssiyrityksetkin saatais mukaan talkoisiin ku sielt ois saatavissa se melkeen miljardi!?
Miksi perussuomalaiset sellaiseen ryhtyisivät? Istuu heidän agendaansa, jossa yrityksen kuin yrityksen pitää saada pitää voittonsa. Mutta riskit siirtää yhteiskunnalle. Suomalaista halpatyövoimaa kehiin.

Miten pitkään perussuomalaisten äänestäjät nielevät kaiken ennenkuin tajuavat millaista puoluetta ovat äänestäneet. Tutustukaa siihen historiaan ja kenen asialla ovat.
 
vierailija
Ahne oikeisto myy hernekeittona nykyään koppakuoriaisia eikä vedä näitä tuotteita edes pois myynnistä kun ne äkätään, koska hernarikopparit on kuulemma keitetty steriiliksi eivätkä ole vaarallisia (Jalostaja). Itse en tuon jälkeen ole säilykehernaria ostanut, korkeintaan keitän suomalaisista herneistä itse. Ahneus on niin huipuissaan että kaikki häpy rahastamisesta kadonnut. Greedflation.
 
vierailija
Kansalla pitäisi olla varaa terveelliseen ravitsevaan ruokaan, joka pitää terveenä ja vähentää terveyskuluja ja mahdollistaa lasten ja nuorten kehittymisen täyteen potentiaaliinsa. OrpoPurra tekee Suomelle ja suomalaisille karhunpalveluksen ruoan ALV:n nostolla.
 

Yhteistyössä